Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole ottanut yhteyttä viiteen päivään.

Vierailija
01.10.2015 |

Tuntuu tosi vittumaiselta kun ei voi välittää. Ja meidän piti tavata viikonloppuna. Mutta nyt jos ehdottaa, niin en edes halua tavata sitä vähään aikaan. Vai onko paha jos siirrän tapaamisen seuraavan viikkoon? Jos ei ota yhteyttä viimestään huomenna en aio nähdä enää koskaan.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varattu....

Vierailija
2/63 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkakunta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette tapailleet?

Vierailija
4/63 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pitkään oot ootellu..

Vierailija
5/63 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako miehen nimi I-kirjaimella?

Vierailija
6/63 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa tutulta.. taitaa olla meillä sama tyyppi kiikarissa.

Vierailija
7/63 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo o tutun kuulosta on..

Vierailija
8/63 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varattu. Ainakaan mitään sen suuntaista ei ole tullut ilmi. Olen tavannut hänen kaverit ja heidän tyttöystävät. Miksi kertoisin paikkakunnan? Olemme tapailleet reilun kuukauden. Ap

Vierailija
9/63 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:13"]Pistääkö mies aina ensin viestiä? Jos testaa kuinka kiinnostunut sinä olet? Et ole tainnut itsekään viestiä laittaa viiteen päivään? ;) [/quote] Ei aina, mutta useammin kuin minä. En ole tietenkään laittanut itsekään viiteen päivään. Sehän olisi sitten selvä peli kun ei olisi vastannut. Heti kyllä vastataan toistemme viesteihin. Ärsyttää kun mies myös soittaa tosi harvoin. Ap

[/quote]Ai näitä nössyköitä sä taas olitkin. "Miehen pitää tehdä aloite" blaa blaa. Saa itse leikkiä tavoiteltavaa prinsessaa, kiva. 

Vierailija
10/63 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:04"]Kuulostaapa tutulta.. taitaa olla meillä sama tyyppi kiikarissa.
[/quote] No kerro minkä ikäinen? Ap

Vierailija
11/63 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:01"]Tuntuu tosi vittumaiselta kun ei voi välittää. Ja meidän piti tavata viikonloppuna. Mutta nyt jos ehdottaa, niin en edes halua tavata sitä vähään aikaan. Vai onko paha jos siirrän tapaamisen seuraavan viikkoon? Jos ei ota yhteyttä viimestään huomenna en aio nähdä enää koskaan.
[/quote]

Aika paljon näyttää hiertävän. Ja silti lapsellisesti uhoat, että ei sitten koskaan
Hassu

Vierailija
12/63 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistääkö mies aina ensin viestiä? Jos testaa kuinka kiinnostunut sinä olet? Et ole tainnut itsekään viestiä laittaa viiteen päivään? ;)

Vierailija
13/63 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:13"]Pistääkö mies aina ensin viestiä? Jos testaa kuinka kiinnostunut sinä olet? Et ole tainnut itsekään viestiä laittaa viiteen päivään? ;)
[/quote] Ei aina, mutta useammin kuin minä. En ole tietenkään laittanut itsekään viiteen päivään. Sehän olisi sitten selvä peli kun ei olisi vastannut. Heti kyllä vastataan toistemme viesteihin. Ärsyttää kun mies myös soittaa tosi harvoin. Ap

Vierailija
14/63 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:01"]Tuntuu tosi vittumaiselta kun ei voi välittää. Ja meidän piti tavata viikonloppuna. Mutta nyt jos ehdottaa, niin en edes halua tavata sitä vähään aikaan. Vai onko paha jos siirrän tapaamisen seuraavan viikkoon? Jos ei ota yhteyttä viimestään huomenna en aio nähdä enää koskaan.
[/quote]

Aika paljon näyttää hiertävän. Ja silti lapsellisesti uhoat, että ei sitten koskaan
Hassu
[/quote] Tottakai hiertää. Olen tosi ihastunut. En vaan ole vielä kertonut mitään sen suuntaista. Haluaisin nähdä kasvotusten ja muutenkin viettää enemmän aikaa ja sitten voisin kertoa. Mies on kyllä kertonut että on kiinnostunut. Mutta sehän on selvä et oonhan mäkin kun pidän yhteyttä ja haluan nähdä ja pussata yms. Ap

Vierailija
15/63 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:34"]Alkaako miehen nimi I-kirjaimella?
[/quote] Ei ala. Miks luulette tietävänne kyseisen miehen? Ap

Vierailija
16/63 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:13"]Pistääkö mies aina ensin viestiä? Jos testaa kuinka kiinnostunut sinä olet? Et ole tainnut itsekään viestiä laittaa viiteen päivään? ;)
[/quote] Ei aina, mutta useammin kuin minä. En ole tietenkään laittanut itsekään viiteen päivään. Sehän olisi sitten selvä peli kun ei olisi vastannut. Heti kyllä vastataan toistemme viesteihin. Ärsyttää kun mies myös soittaa tosi harvoin. Ap
[/quote]

No, soita tai laita viestiä!? Minua ärsyttää tuollaiset naiset, kun odottavat, että mies kyllä ottaa yhteyttä ja mies kyllä pitää huolen, että pidetään yhteyttä tai tavataan. Jos minä olisin AINA se aktiivinen osapuoli ja kokeilisin kuinka aktiivinen nainen on ja hänestä ei kuuluisi viiteen päivään, niin tulkitsen, ettei hän ole kiinnostunut.

Vierailija
17/63 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 18:39"]Kumpikaa teistä ei ole kiinnostumut
[/quote] ok! Ap

Vierailija
18/63 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sittenkin, jos ei pistä viestiä tänään niin aika selvä juttu. En jaksa odotella. Ap

Vierailija
19/63 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:13"]Pistääkö mies aina ensin viestiä? Jos testaa kuinka kiinnostunut sinä olet? Et ole tainnut itsekään viestiä laittaa viiteen päivään? ;)
[/quote]

No, soita tai laita viestiä!? Minua ärsyttää tuollaiset naiset, kun odottavat, että mies kyllä ottaa yhteyttä ja mies kyllä pitää huolen, että pidetään yhteyttä tai tavataan. Jos minä olisin AINA se aktiivinen osapuoli ja kokeilisin kuinka aktiivinen nainen on ja hänestä ei kuuluisi viiteen päivään, niin tulkitsen, ettei hän ole kiinnostunut.
[/quote] No minäkin sitten tulkitsen, ettei häntä kiinnosta. Ap

Vierailija
20/63 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:13"]Pistääkö mies aina ensin viestiä? Jos testaa kuinka kiinnostunut sinä olet? Et ole tainnut itsekään viestiä laittaa viiteen päivään? ;)
[/quote]

[/quote] No minäkin sitten tulkitsen, ettei häntä kiinnosta. Ap
[/quote]

No, eipä taida sinuakaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi