Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia sitä ei tajunnut nuorena valita miestä paremmin?

Vierailija
08.04.2022 |

Nyt sitten kärsin siitä, kun joudun huolehtimaan lapsista käytännössä yksin. Miksi kukaan ei kertonut, neuvonut, että mieheni on tollo? Miksi ei vaan ymmärrä nuorena näitä? MIKSIIII?

Kommentit (560)

Vierailija
81/560 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä erosin miehestä, joka ei todella tehnyt kotona yhtään mitään muuta, kun makoili sohvalla.

Lapsetkin ehti oppia siihen, että äiti tekee kaiken.

Tosi ikävää.

Nyt on toinen mies, ja hän tekee kokoajan jotain kodin hyväksi. Juuri nytkin pihatöissä. On ero kuin yöllä ja päivällä kahdessa miehessä.

Täällä sä palstailet kun mielikuvitusmies on "pihatöissä"

Sulle on ihan käsittämätön ajatus, että joku mies oikeasti tekee kotona jotain. Huutonaurua laiskiaiselle!

Ehei, mulle on käsittämätön ajatus että palstanarttu saisi miestä. Sä olet pelkkä katkera ulì jonka ohi kaikki hyvät miehet on kävelly.

Kylläpä pojua nyt suututtaa. Ihan posket punaisena poljet jalkaa ja kiukuttelet.

Vierailija
82/560 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä erosin miehestä, joka ei todella tehnyt kotona yhtään mitään muuta, kun makoili sohvalla.

Tosi ikävää.

Nyt on toinen mies, ja hän tekee kokoajan jotain kodin hyväksi. Juuri nytkin pihatöissä. On ero kuin yöllä ja päivällä kahdessa miehessä.

Oi tätä odotellessa, vaikka rehellisesti sanoen minun on aidosti vaikea uskoa, että onko olemassa mies, joka tekee jotain yhteisen hyvän eteen, ei vain itsensä? Onko oikeasti? Onpa toivoa antavaa :) Itse juuri oman elämäni ja kotini inventaariota tehdessä huomasin, että minä olen ostanut KAIKKI kodin tavarat (kaikki astiat, kodinkoneet, matot, verhot, kalusteet). Hän on ostanut kaikki moottoriveneensä ja mönkijänsä, itselleen.

Taisit mennä miehen kanssa naimisiin taloudellisten asioidne perusteella, jos miehellä on varaa moottoriveneisiin ja mönkijöihin (ja epäilemättä autoihin koska pitäähän niitä veneitä siirrellä)

Ei noiden ostamiseen tarvitse edes keskipalkkaa. Mihin itse törsäät rahasi?

eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/560 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ajattelevat vulvallaan (ja pilkkaavat joitakin miehiä jotka ajattelevat peniksellään)

Mitä sinä tarkoitat sillä, että nainen ajattelee vulvallaan? Tykkäät heittää tätä joka ketjuun.

Mitä asiassa on epäselvää?

Ainoastaan sinulla on epäselvyyksiä. Ajattelet pakonomaisesti vulvaa, sillä siitä puhe mistä puute.

Asia ei koske sinua, sillä et ole etkä tule olemaan ikinä parisuhteessa. Joten mene pois, sairaan isäsi klooni.

Annat vaikutelman että parisuhde kanssasi olisi jotenkin toivottu olotila? Miksi luulet näin?

Vierailija
84/560 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään estä eroamasta jos on huono olla ja surkea suhde.

Eivät lapsetkaan kasva terveiksi kodissa, jossa on pska ilmapiiri ja vetelys isänä.

Töpinäksi.

Vetelys isänä ja 16/7 palstaileva äippä... hyvä yhdistelmä

Jos sinä oletkin hidas ja huono kirjoittamaan, naiset eivät yleensä ole.

Ja täällä sä roikut, päivästä toiseen.

Roikun missä haluan ja milloin halyan tai olen roikkumatta. Äläpä nulikka tule minulle selittämään, mulla on asunto maksettu, koulut käyty, työura tehty ja lapset aikuisia.

Mitä sinä olet saanut aikaan esim tänään? Runcannut 2 x ja lässytystä, lässytystä, naisvihaa ja itsesääliä.

Vierailija
85/560 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaanko, että ei vastata tolle katkeralle miehelle mitään. Saa nautintonsa siitä, että muut hiiltyy hänen naurrettaviiksiinsa. ei vastata pliis

Vierailija
86/560 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi ikävää.

Oi tätä odotellessa, vaikka rehellisesti sanoen minun on aidosti vaikea uskoa, että onko olemassa mies, joka tekee jotain yhteisen hyvän eteen, ei vain itsensä? Onko oikeasti? Onpa toivoa antavaa :) Itse juuri oman elämäni ja kotini inventaariota tehdessä huomasin, että minä olen ostanut KAIKKI kodin tavarat (kaikki astiat, kodinkoneet, matot, verhot, kalusteet). Hän on ostanut kaikki moottoriveneensä ja mönkijänsä, itselleen.

Taisit mennä miehen kanssa naimisiin taloudellisten asioidne perusteella, jos miehellä on varaa moottoriveneisiin ja mönkijöihin (ja epäilemättä autoihin koska pitäähän niitä veneitä siirrellä)

eri

Missä mies säilyttää moottoriveneitään ja mönkijöitään?

Vierailija
87/560 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät lapsetkaan kasva terveiksi kodissa, jossa on pska ilmapiiri ja vetelys isänä.

Töpinäksi.

Roikun missä haluan ja milloin halyan tai olen roikkumatta. Äläpä nulikka tule minulle selittämään, mulla on asunto maksettu, koulut käyty, työura tehty ja lapset aikuisia.

Mitä sinä olet saanut aikaan esim tänään? Runcannut 2 x ja lässytystä, lässytystä, naisvihaa ja itsesääliä.

Työura tehty eli boomer taas levittämässä miesv ihaansa.

Ei yllätä.

No, pian susta pääsee kun hoitajien lakko venyy.

Vierailija
88/560 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ajattelevat vulvallaan (ja pilkkaavat joitakin miehiä jotka ajattelevat peniksellään)

Mitä sinä tarkoitat sillä, että nainen ajattelee vulvallaan? Tykkäät heittää tätä joka ketjuun.

Ainoastaan sinulla on epäselvyyksiä. Ajattelet pakonomaisesti vulvaa, sillä siitä puhe mistä puute.

Asia ei koske sinua, sillä et ole etkä tule olemaan ikinä parisuhteessa. Joten mene pois, sairaan isäsi klooni.

Annat vaikutelman että parisuhde kanssasi olisi jotenkin toivottu olotila? Miksi luulet näin?

Hei, sun "vaikutelmasi" on oma tunteesi. Etkö erota sisäistä tunne-elämääsi ulkoisesta todellisuudesta?

Tuo on psykoosin oire

Vierailija
89/560 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi ikävää.

Sulle on ihan käsittämätön ajatus, että joku mies oikeasti tekee kotona jotain. Huutonaurua laiskiaiselle!

Ehei, mulle on käsittämätön ajatus että palstanarttu saisi miestä. Sä olet pelkkä katkera ulì jonka ohi kaikki hyvät miehet on kävelly.

Kylläpä pojua nyt suututtaa. Ihan posket punaisena poljet jalkaa ja kiukuttelet.

Voi kuule, ainoa joka jalkaa polkee olet sinä. Miehet on paskoja nyyyyh

Mutta pysytäänkö mammat aiheessa: miksi valitsette miehenne niin huonosti nuorina plikkoina? Vulva ohjailee eikä aivot?

Vierailija
90/560 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töpinäksi.

Työura tehty eli boomer taas levittämässä miesv ihaansa.

Ei yllätä.

No, pian susta pääsee kun hoitajien lakko venyy.

Jos ei tuo ollut vihaa, mikä sitten? Onneksi evoluutio karsii virheensä, monet niistä nuorena.

Laitapa mopo ajokuntoon ja kokeile, miten lujaa kulkee.

Vierailija
91/560 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hähää. voithan vieläkin lahjoittaa lapsesi valtiolle.

Typerys!

Vierailija
92/560 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulet rikkinäisestä kohdista/perheestä, jossa varsinkin vanhat arvot, eli nainen siivoaa ja tekee periaatteessa kaiken, on todennäköisempää, että päädyt myös huonoon suhteeseen. Nuorena sitä ei vielä ymmärrä, että sinulla on vääristynyt kuva parisuhteesta ja muutenkin naisen asemasta.

Siksi aina yritän täälläkin kertoa, että hyvä nainen ja äiti, jos sinulla on lapsia ja jos olet oikeasti huonossa suhteessa, jossa joudut tekemään kaiken ja olet ihan uupunut, eikä mies lainkaan auta niin hyvä ihminen lähde suhteesta. Annat muuten tämän vääristyneen kuvan lapsillesi, mikä tarkoittaa heidänkin parisuhteiden kaatumista tulevaisuudessa.

Tämä on täysin totta. Meillä vanhemmilla täysin kieroutunut suhde, vaikka me lapset ei jatkuvaa väkivaltaa esim todistettu. Mutta äiti on täysin alisteisessa asemassa.

Itsekin yli 10 vuotta yritin kitkutella täysin p#$kassa suhteessa, koska oli ne lapsetkin hankittu. Mies sai käyttäytyä miten halusi. Onneksi pari vuotta sitten tulin järkiini ja jätin urpon. Rahallisesti tuli tappiota mutta pääsinpähän eroon itsekkäästä miehenkuvatuksesta. Sattumoisin vieläkin lääppii ja lähentelee aina kun mahdollista, vaikka tuolla jo uusi nainen on kuvioissa. Mulla siitä hyvä tilanne, että olen kevyessä suhteessa nyt yli 10 vuotta nuoremman täysijärkisen miehen kanssa. Pidetään joka päivä yhteyttä, mutta mukavasti on omaa tilaa.

Vierailija
93/560 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, sun "vaikutelmasi" on oma tunteesi. Etkö erota sisäistä tunne-elämääsi ulkoisesta todellisuudesta?

Tuo on psykoosin oire

Mitä kertookaan että nainen kykenee tekemään diagnooseja palstalla mutta ei tunnista paskaa miestä elämässään kymmenen vuoden ajan  :D

Ohjaako se alapää vähän liikaa tekojanne?

Vierailija
94/560 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi ikävää.

Mutta pysytäänkö mammat aiheessa: miksi valitsette miehenne niin huonosti nuorina plikkoina? Vulva ohjailee eikä aivot?

Niin, kun miehellä penis seisoo, seisoo järkikin.. Onko tarkoitus taas kehitellä mahdollisimman inhottavia sepitelmiä tänne?

Vierailija
95/560 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi ikävää.

Sinua ei näköjään ole valittu, ja se on hyvä. Olet siis vielä surkeampi kuin ne surkeat miehet, jotka ryhtyvät aikuisvauvoiksi ja joita täällä nyt jätetään.

Vierailija
96/560 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on psykoosin oire

Mitä kertookaan että nainen kykenee tekemään diagnooseja palstalla mutta ei tunnista paskaa miestä elämässään kymmenen vuoden ajan  :D

Ohjaako se alapää vähän liikaa tekojanne?

Ja sitä päätähän te miehet himoitsette!

Vierailija
97/560 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tulet rikkinäisestä kohdista/perheestä, jossa varsinkin vanhat arvot, eli nainen siivoaa ja tekee periaatteessa kaiken, on todennäköisempää, että päädyt myös huonoon suhteeseen. Nuorena sitä ei vielä ymmärrä, että sinulla on vääristynyt kuva parisuhteesta ja muutenkin naisen asemasta.

Siksi aina yritän täälläkin kertoa, että hyvä nainen ja äiti, jos sinulla on lapsia ja jos olet oikeasti huonossa suhteessa, jossa joudut tekemään kaiken ja olet ihan uupunut, eikä mies lainkaan auta niin hyvä ihminen lähde suhteesta. Annat muuten tämän vääristyneen kuvan lapsillesi, mikä tarkoittaa heidänkin parisuhteiden kaatumista tulevaisuudessa.

Tämä on täysin totta. Meillä vanhemmilla täysin kieroutunut suhde, vaikka me lapset ei jatkuvaa väkivaltaa esim todistettu. Mutta äiti on täysin alisteisessa asemassa.

Itsekin yli 10 vuotta yritin kitkutella täysin p#$kassa suhteessa, koska oli ne lapsetkin hankittu. Mies sai käyttäytyä miten halusi. Onneksi pari vuotta sitten tulin järkiini ja jätin urpon. Rahallisesti tuli tappiota mutta pääsinpähän eroon itsekkäästä miehenkuvatuksesta. Sattumoisin vieläkin lääppii ja lähentelee aina kun mahdollista, vaikka tuolla jo uusi nainen on kuvioissa. Mulla siitä hyvä tilanne, että olen kevyessä suhteessa nyt yli 10 vuotta nuoremman täysijärkisen miehen kanssa. Pidetään joka päivä yhteyttä, mutta mukavasti on omaa tilaa.

Haha! Tää sama fantasia missä tää mamma yrittää provota että hänpä on hankkinut nuoren pojan itselleen  :D

Voi kuule mamma, ei nuoret miehet edes katso sun suuntaas sen enempää kuin nuoret naiset miehiä  :)

Vierailija
98/560 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on psykoosin oire

Ja sinun koulutuksesi on?

Vierailija
99/560 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi ikävää.

eri

Missä mies säilyttää moottoriveneitään ja mönkijöitään?

Menipä naurettavaksi.. Tuossa meidän yhteisen omakotitalon pihalla säilyttää niitä. Olisinpa mennytkin hänen kanssaan rahan takia naimisiin niin nyt ei tarvitsisi siitä riidellä, asia kun on kuulkaa niin, että hänellä on niin paljon kaikenmaailman osamaksua ja lainanlyhennystä noista helvetin veneistä ja trailereista, että välillä minä maksan myös meidän talon lainanlyhennyksenkin ihan yksin kun hänen koko palkka menee noihin saakelin luottoihin.

Mutta niinpä, sen keskiluokkaisen varastomiehen palkan takiahan hänen kanssaan yhteen menin. Ei siksi, että olin tyhmä ja rakastunut, vaan pelkästään pienen PAM-tessin alaisen palkan takia.

Alkuperäinen pointtini olikin, että jos minä tästä lähtisin kaikkien kalusteiden ja tavaroiden kanssa, niin hänelle jäisi tyhjä talo ja ne helvetin vempaimet tuolla pihalla. Ja toki joutuisi lunastamaan minut ulos tästä, niin tyhmä kun en ollut, että kartuttaisin vain miehen omaisuutta itse pitäen huolta kodista.

Voisiko palstamiehet jo luopua tuosta satavuotta vanhasta mies elätää naisen fantasiasta. Minullakin on parempi palkka kuin miehelläni, se ei ole tämän ongelman pointti edes, vaan OSALLISTUMINEN. Jos minä ostan ruohonleikkurin ja leikkaan koko kesän nurmikkoa, ja hän uistelee koska pitää tuottaa contsaa striimi yleisölleen niin miksi en saisi olla harmissani siitä, että valitsin väärin?

Vierailija
100/560 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Nuorena kannattaa opiskella, tehdä töitä ja matkustella. Sanon aina nuorille naisille, että liian aikaisin ei kannata sitoutua! Siitä ei seuraa kuin ikävyyksiä.

en oikein koskaan ymmärtänyt tätä, eikö samat jutut voi tehdä sen kumppanin kanssa?

t nuori nainen vakavassa suhteessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan