Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tee itsestäsi rehellinen deitti-ilmoitus!

Vierailija
01.10.2015 |

Näiden luulis olevan hauskoja.

Kommentit (175)

Vierailija
41/175 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä pitkä, punatukkainen ja parrakas 20-50-vuotias mies! Olen ujo ja sosiaalisesti kömpelö, tod.näk. asperger, nainen, vaikka minulla on myös AD/HD.
varastan öisin peitot, olen krooninen röyhtäilijä, käyn vessassa ovi auki ja puren seksipuuhissa. Minulla on pienet tissit, maantienvärinen ohut tukka ja lapiokädet.
minulla on myös kaksi lasta, jotka menevät AINA kaiken muun edelle.

Vierailija
42/175 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

olen melko kivannäköinen, todella hyvätuloinen, akateemisesti koulutettu 40-vuotias nainen. Nautin työstäni ja teen noin 60 tuntista työviikkoa. En kaipaa vierelleni mitään downshiftaajaa tai elämänkoululaista vaan vastaavan kunnianhimoisen miehen. 

Urheilen, koska haluan pysyä kunnossa. Mieluummin kuitenkin lojuisin vapaa-aikana lukemassa kirjaa tai valmistelisin monimutkaisia illallisia. Vihaan aamuherätyksiä ja inhoan koiria. Matkustaminen ja luksus tuovat minulle nautintoa. On välttämätöntä, että sinullakin on musta ja sarkastinen huumorintaju. Jos olet persu, kepulainen, ammattiyhdistysihminen, rasisti tai alle 180-senttinen, älä hukkaa aikaamme vastaamalla ilmoitukseeni. 

Toivon, että voisimme tehdä lapsia pian, minulla ei ole ikäni puolesta aikaa pitkiin seurusteluihin. Uskon, että viihdyt seurassani, olen livenä rento ja hauska. En valita asioista ja toivon, että sinullakin on optimistinen elämänasenne. Lisäksi olen melkoisen taitava sängyssä, toki tähän ikään on tullut harjoiteltuakin hommaa melkoisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/175 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Täällä kirjoittaa 18-vuotias naisenalku Helsingistä. Omaan nätin naaman, ja ok:n kropan (175/60) harrastan liikuntaa, kokkaamista ja pidän eläimistä (todellakin, jos et välitä/olet allerginen, se on baibai). Olen miellyttävyyden haluinen, mutta myös itsekäs, temperamentinen, ailahtelevainen ja yliherkkä kusipää. ÄO:ni on Mensa-tasoa, vaikkei sitä ulkoa (eikä edes omista puheistani)uskoisi. Olen aivan helvetin epävarma ja vittumainen sekä yli kriittinen, enkä päästä ihmisiä lähelle. En ole ikinä seurustellut, sillä läheisyys ahdistaa, ja epävarmuuden takia en osaa ottaa kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. Eli sinä, aivan saatanan hyvännäköinen, vähän vittumainen, sinnikäs ja fiksu ihminen, ota yhteyttä 

Vierailija
44/175 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lihava ja väsynyt ahtaasti asuva YH-lesbo lähiöstä. Etsin toista samanlaista, jolla maks. 1 lapsi ja isompi asunto kuin meillä. Sinun pitäisi olla akateeminen, koska olen sillä lailla snobi. Voisit myös rakastaa siivoamista koska minulle ei todellakaan maistu kotityöt. Seksistä on niin kauan etten enää oikeastaan muista millaista se on joten en voi luvata mitään.

Vierailija
45/175 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 ja 50 kg: han on juuri ihannepaino, mitä sä sekoilet?

Vierailija
46/175 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu kolmekymppinen höpö nainen etsii omaa kultaa. Olen 160 cm ja ihan hyväkroppainen, perse on paras. Nätiksi ovat kehuneet. Pientä iho-ongelmaa on ja siitä ulkonäkökompleksi. Minulla on vilkas mielikuvitus ja outo huumorintaju. Olen herkkä ja lyhytpinnainen, välillä tuittuilen kun asiat ei mene niinkuin tahdon. Tykkään seksistä ja se pyörii mielessäni koko ajan. Perinteisiä naisten juttuja kuten sisustamista ja muotia en ole oppinut. Ruuanlaitto on inhokki, muuten kotityöt sujuu.

En tiedä mitä etsin. Elämä on kolhinut sen verran että ei ole helppo luottaa ihmisiin. En siis halua sitoutua liikaa, esim. ostaa yhteistä kotia. Tai ainakaan se ei saa olla lähtökohta. Lapsia en enää halua, edelliset alkavat olla pian omillaan. Haluan intohimoisen, onnellisen suhteen jossa kummallakin on ihana ja hyvä olla. Saa olla rennosti oma itsensä. Jos vaan mahdollista, haluaisin voida luottaa toiseen.

Suhteen toiseksi osapuoleksi toivon suhtkoht samaa ikähaarukkaa olevaa puheliasta, rentoa, avointa ja hurjan huumorintajun omaavaa miestä. Tai naista, vaikka heistä ei kyllä ole vielä aiempaa kokemusta. Toivon että olet kunnollinen, ei tupakkaa eikä baareissa juoksentelua, hoidat työsi ja muut asialliset asiat. Mutta muuten olet höpö ja vitsikäs ja lapsellisen leikkisä? Naurettaisiin paljon yhdessä. Ja sitä seksiä saisi olla mahdollisimman paljon. (En sovellu kovin ohutseinäiseen rakennukseen.)

Vierailija
47/175 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nainen etsii hyvää miestä! Tai oikeastaan en etsi, mutta jos tulet vastaan niin katsotaan kuin käy. Ikää on 50+. En halua että kukaan roikkuu minussa tai yrittää muuttaa minua. Teen töitä n. 50 tuntia viikossa, käyn jumpassa melkein joka päivä. En pidä siivoamisesta ja ikuisuusprojekti on tavaroiden vähentäminen kotoa. En viitsi juurikaan laittaa ruokaa. Kissani nukkuu vieressäni. Luen dekkareita ja katson perjantaisin Poirotin. Minulla on vahvat mielipiteet, ja olen yleensä oikeassa. Jos rakastan, olen uskollinen.
Voisit olla hyvä tekemään pihatöitä ja remonttia. Lähtisit kanssani oopperaan. En halua kukkia tai kynttiläillallisia, paitsi joskus. Mutta olisi kiva, jos töistä tullessa olisi ruoka valmiina ja joku halaisi. Lähtisi minun ja koirien kanssa metsään kävelemään.

Vierailija
48/175 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

39-v nainen, erikoislääkäri, 165 cm, 50 kg, ihan nätti, kliininen työ klo  07-20 ja tutkimustyö klo 20-23 ja viikonloppuisin ja lomapäivinä tutkimustyö 9-20. Ei lainkaan vapaa-aikaa aiemmin, nyt tai koskaan. En pidä vapaa-ajasta. Palkka tulee vain työajalla 8-16. 

Vierailija
49/175 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:04"]

Oon outo ja itsepäinen nainen. Ulkonäkökeskeinen. 160cm ja 50kg. Mulla on silikonit (70E) ja hyvä pyöreä perse. En halua omia lapsia. Tykkään eläimistä, kirjoista, elokuvista, matkustamisesta hyvästä ruoasta ja pitkistä yöunista. Osaan siivota jos jaksan, kokkaan mielelläni. Miehen pitäs olla komea ja rikas.

[/quote]Silikonit:D Hahahha.Painat muuten aika paljon. Suosittelisin pudottamaan pari kiloa,olet läski!. Terv 164 cm ja 45 kiloa

[/quote]

sairaalloinen alipaino. Hakeudu hoitoon

Vierailija
50/175 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakskymppinen nainen etsii miestä vakavaan suhteeseen (yhdenillan juttukin käy jos tulet siihen tulokseen, että musta ei ole vaimoksi).

Urheilen säännöllisesti, mutta lenkillä ja salilla en ole käynyt kuukauteen. Deittisivustojen profiilikuvauksiin laitan aina vartalotyypikseni sporttinen...onneksi se on hyvin laaja käsite sillä olen lihonut viime aikoina muutama kiloa!

Profiilikuvastani saa varmasti sellaisen kuvan, että olen täysin sopusuhtainen. Luultavasti veikkaat, että kuppikokoni on B-C, mutta ootappa, kun pääset aukomaan hakaset...ja tajuat, että liivit ovat tyhjää täynnä.

Anyway, luonteeltani olen mitä villein kissa, joka tarvitsee kesyttäjää mielellään myös ruokkijaa ja ulkoiluttajaa. Silakat kuppiin kerran päivässä ja hiekan vaihto, kun alkaa haista niin kehrään onnesta! Kissavihaajat turha vaivautua.

Vierailija
51/175 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin täällä on ketään pohjois pohjanmaalta. joten en vastaa.

Eiku vittu..

Vierailija
52/175 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:45"]

Tuskin täällä on ketään pohjois pohjanmaalta. joten en vastaa.

Eiku vittu..

[/quote]

Onpas.

Vierailija
53/175 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias nainen, vaikka näytän 15-vuotiaalta pyöreine silmineni ja suurine etuhampaineni. Olen sairaanhoitaja, mihin sopii läheisriippuvaisuuteni. Seksuaalisuuteni on ylitsepursuavaa ja ristiriitaista. Olen feministi mutta haaveilen väkivaltaisesta ja dominoivasta miehestä ja raiskaajista. Tykkään miellyttää miestä ja olen alistuva, mutta en jaksa huolehtia ulkonäöstäni ja seksin pitää olla sellaista kuin haluan. Sinun täytyy osata näytellä, että se on sellaista kuin sinä haluat ja sinun tulee haluta sitä enemmän kuin minä (eli vähintään joka päivä). Varoitus: saatan pyytää sinua raiskaamaan minut peppuun, mutta jos teet sen, niin todennäköisesti saan paniikkikohtauksen ja en anna sinun unohtaa asiaa. Jos vain esität ottavasi väkisin, niin todennäköisesti olen näkyvästi pettynyt.

Olen kiltti ja inhoan riitelyä, koska alan itkeä ja pelkään näyttää heikkouteni. En halua, että olet kuitenkaan mukautuvainen, vaan sinulla pitää olla selkeät mielipiteet kaikesta. Läheisriippuvaisuudesta vielä se, että vietäthän mahdollisimman paljon aikaa kanssani kylki kyljessä. Sinun täytyy olla älykkäämpi kuin minä, työssäkäyvä, hyvännäköinen, miehekäs ja urheilullinen. Sovita urheilu hetkiin, kun olen töissä. Minä en urheile, koska inhoan hikoilua ja hengästymistä. Kävelytän koiraa, jotta en makaisi sisällä koko ajan. Rakastan nukkumista ja herkkujen syömistä. Pelkään, että se alkaa pikku hiljaa näkyä vartalossani, mutta sinun pitää kehua minua kauniiksi, koska muuten saatan alkaa viillellä itseäni. Älä vaan koskaan jätä minua tai anna tunteiden kylmetä, koska minusta tulee pakkomielteinen ja masentunut, alkoholisoidun helposti.

Vierailija
54/175 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivun kahdesta vakavasti fyysisestä sairaudesta ja olen pitkällä sairauslomalla. Psyykkisesti olen vielä terve. Sairauslomaani todennäköisesti jatketaan, koska olen edelleen heikossa kunnossa. Aiemmin liikuin mielelläni, mutta nyt käyn kävelemässä, koska en saa käydä uimassa tai jaksa käydä kuntosalilla. 

Minua on sanottu useita kertoja kauniiksi, mutta saamani lääkitys on vaikuttanut kasvoihini. 

Olen älykäs ja ilkeä, ekstrovertiksi luultu introvertti. Inhoan tupakoijia, juoppoja, narkomaaneja, englantia minulle puhuvia suomalaisia miehiä, kiroilijoita, hampaita ruokapöydässä kaivelevia ja huonosti käyttäytyviä ihmisiä eli arviolta 99,9 prosenttia ihmisistä. Pidän eläimistä, koska eläimet ovat mukavaa seuraa ja pitävät minusta. (Syynä saattaa olla se, että en inhoa niitä.) 

Luen todella paljon kirjoja. Olen viihtynyt Vauva-palstalla noin viidentoista vuoden ajan nauramassa kirjoitusvirheille ja tietämättömyydelle. Ehdottomia "suosikkejani" ovat feministihokijat, Seiskan siteeraajat, ala asteesta ja ulko ovesta kirjoittavat ja itseään ylistävät pettäjät. Parhaina päivinä palstalla on fiksuja huomautuksia ja hauskoja ketjuja. 

Harry Potterin pitäisi seurustella Draco Malfoyn kanssa. 

Pidän joistain romanttisista elokuvista, hyvistä komedioista ja luonto-ohjelmista. Pidän mm. kaupunkilomista Euroopassa, kasvitieteellisistä puutarhoista, klassisesta musiikista, mm. Puccinin oopperoista, impressionisteista - ja hömpästä. Downton Abbey on kiinnostava sarja, samoin Frasier. The Nanny on mielestäni hupaisa sarja. 

Etsin seksikästä ja uskollista miestä, joka asuu omassa asunnossaan. Ideaalitilanteessa voittaisin Eurojackpotin, korjauttaisin ja sisustaisin kauniin vanhan talon, jossa asuin lapsena ja seurustelisin äärettömän kauniin, vaalean miehen kanssa... Seksiä olisi kerran tai pari päivässä. Matkustaisimme mm. Bostoniin, Karibialle, Islantiin, Malediiveille ja Portugaliin. 

Kauniiden, nuorehkojen miesten yhteydenottoja odotellen. :)

Vierailija
55/175 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lapsen 3-kymppinen äiti etsii salaista seuraa kaikkeen kivaan. Elämässäni on kaikki hyvin, mutta jännitystä puuttuu. Olen hoikka ja vaalea, hyväkuntoinen ja ihan ok näköinenkin. Luonteeltani huumorintajuinen, sopeutuvainen, hauska ja herttainen. Luotettavuudessa on toivomisen varaa, senhän jo todistaa tämä ilmoitus. Toivoisin sinun olevan liikkeellä samanlaisin ajatuksin, piristetään toisiamme tänä synkkänä vuodenaikana, ilman sitoumuksia. ;)

Vierailija
56/175 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen lapsuudessa ilmeisen traumatisoitunut, nykyään siksi absolutisti tunnevuoristoratainen, perusturvaton nainen kaipaa seuraa. Et saa käyttää alkoholia etkä tupakoida. Et saa myöskään harrastaa monta kertaa viikossa urheilua koska se on poissa ajasta minun kanssani. En jaksa makoilla paikoillani mutten harrasta säännöllisesti liikuntaa lukuun ottamatta työmatkoja jotka teen kävellen. Yleensä minulla ei ole töitäkään joten silloin en juurikaan liiku. Olen ihan kaunis. Ylipainoa tai syömishäiriötä ei ole. Vastaan vain etanakirjeisiin.

Vierailija
57/175 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20-vuotias vähemmän naisellinen nainen. Olen ollut yhdessä heterosuhteessa jonka jälkeen kyseenalaistin kiinnostukseni miehiä kohtaan. Kun en ole koulussa (opiskelen pelialaa) lojun yleensä kotona tietokoneella pelaamassa(Assassin's Creed, Skyrim, Left4Dead2, Borderlands...) tai katsomassa (kauhu)elokuvia, yleensä myös kuuntelen musiikkia (erityisesti viking-, folk- ja powermetal) taukoamatta. Jos siis pidät peleistä tai kauhuelokuvista niin meillä on varmasti jotain mistä keskustella (jos en pysty käymään keskusteluja kanssasi niin älä vaivaudu). Olen lievästi ylipainoinen, mutta yritän kovasti päästä normimittoihin ensi kesäksi, aina satunnaisen motivaation iskiessä. Jos en pelaa, lellin kissanpentuani tai ompelen, koska harrastan cosplayta. Käyn kerran kesässä jonkinsorttisella vaelluksella, joten en ole kuitenkaan aivan patalaiska tai ulkomaailmasta vieraantunut, mutta yksin en yleensä jaksa lähteä kauppaa kauemmas. En välitä ulkonäöstäni cosplayn ulkopuolella, ja saatan kiireisenä aamuna jättää (punaiseksi värjätyt) hiukseni harjaamatta kouluun mennessäni. Lapsia en halua, pyörin tällä palstalla puhtaasti viihteen takia. Niin, haluan myös jossain välissä ottaa tatuoinnin, joten jos tatuoidut ihmiset ällöttää niin voivoi, ei kiinnosta. En myöskään ole kovin innostunut harrastamaan seksiä, tai sitten se johtui vain ex-poikaystävästäni. Erityisesti +-20 v. naiset saavat ottaa yhteyttä, paitsi ei ole pakko koska oikeasti viihdyn yksin ja jatkuvat "onko löytynyt kivoja pokia" kyselyt ärsyttävät suunnattomasti, koska en halua edes etsiä kivoja poikia.

Vierailija
58/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

37-vuotias urpo mies etsii urpoa naista. Vaikka kuvista päätellen olenkin pitkä ja hoikka ja harrastankin liikuntaa, niin olen silti täysi urpo. Kalja ja baareissa ravaaminen kiinnostaa yhä ja pilveäkin poltan vähintään sen kerran viikossa. Soitan myös kahdessa hevibändissä, tässäkin toiminta koostuu lähinnä kaljanjuonnista. Sinkkukämppäni on sotkuinen, joten sinne on turha odottaa kutsua ihan heti. Keskiluokkainen ammatti ja työpaikkakin on, mutta eihäväthäb ne kiinnosta pätkääkään. Kunhan jostain rahaa saa. Sinulta toivoisin että kestäisit paskoja juttujani ja päihteidenkäyttöäni ja tykkäisit myös itsekkin ravata niissä baareissa. Rokki ulkonäkö ja heviin päin kallellaan oleva musiikkimaku olisi iso plussa. Seksiäkin olisi kiva olla heti ekoilla treffeillä, sinun luonasi.

Vierailija
59/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, olen omalaatuinen rinsessa omassa lasitornissani. En odota rinssiä valkoisella bemarillaan pelastamaan, kun ei mua tartte pelastaa. Mullon kivaa yksinkin mutta oishan se kaksin aina kaunihimpi. Jotku ahdasmieliset sanoo et mä oon outo ja sillon minä ennoo yleensä vielä päässy ees vauhtiin... Huumorissa löytyy. Ei kannata ottaa kaikkee vakavasti, paitsi vakavat. Pusi pusi!

Vierailija
60/175 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

34-vuotias sisäänpäinkääntynyt ja sulkeutunut neitsyt hakee turvallista miestä. En ole mikään näyttelyesine vaan päinvastoin epämiellyttävän näköinen yksilö, jota ei pelastaisi edes timmi kroppa. Olen sosiaalisesti kömpelö enkä osaa ottaa huomioon muita, koska minussa on jotain perustavanlaatuista vikaa ihan synnynnäisesti enkä ole myöskään elon varrella oppinut tätä. Seksuaalisia traumoja riittää vaikka en ole ikinä seksiä harrastanutkaan, joten en varmasti pysty siihen jatkossakaan. Ystäviä ei juuri ole, kukaan ei halua viettää aikaansa minun kanssani yhtä poikkeusta lukuunottamatta. Olen todella temperamenttinen jolla suuttuessa roihahtaa ihan kohtuuttomalla voimalla. Samalla olen kuitenkin epävarma ja uutta pelkäävä joka ei osaa irroittaa ja tehdämitään spontaania. Täydellisyydentavoittelija, joka on kuitenkin valovuosien päässä täydellisyydestä, en voi sietää laiskuutta, tyhmyyttä tai säheltämistä ja omaan nämä kaikki ominaisuudet itse. Ei tarvitse kyselläkään, pidänkö itsestäni. Ja kytkykauppaan kuuluu lauma koiria jotka ovat aika pellossa eläneitä eikä ne ole mitään miellyttäviä varmaan jos naapureilta kysytään. Olen myös aika epäsiisti ja kodin puhtaanapitäminen pääsee liian usein repsahtamaan.

Ja en jää pidättelemään hengitystäni että joku todistaisi fraasinsa "nainen saa aina". ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi