Poikaystävän homofobia alkaa risoa...
Ollaan 18-vuotiaita, hän asuu vielä kotonaan, minä omassa yksiössä. Oltu yhdessä kohta vuosi.
En voi katsoa edes salkkareitä hänen ollessa paikalla tai hokee aina kun joku homoista tulee ruutuun "Hyi vi*** vaihda nyt jo kanavaa"
Olen nyt viime aikoina katsonut niitä sitten koneelta ja kuulokkeilla.
Serkkuni (julkisesti homo) oli luonani toissapäivänä yhden yön kun tarvitsi majapaikkaa. Muualle ei oikein patjaa olisi mahtunut joten oli sen huoneen lattialle missä sänkyni on. Hän kuiskasi minulle sitten "Täytyy nukkua perse seinää vasten ettei tuo yllätä yöllä" ja "Herätät sit mut heti jos se nousee tuosta"
Tjoo.. serkku on seurustellut jo kuusi vuotta miesystävänsä kanssa.
Aamulla serkku halusi lainata peitevoidettani kun naamassaan oli punoittavaa ihottumaa. Hänen lähdettyään poikaystävä "matki" tuota tilannetta ja sanoi kimittävällä äänellä puuterini kädessä "Minä olen *Petri ja minä tässä vähän kaunistaudun"
Voi luoja että kiehui tuona aamuna ja käskin pojan mennä kotiinsa.
Aikuistuuko tuollainen ikinä?
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:53"]Hyi, erhedyin katsomaan liveleakista mitä afrikassa kristityt tekivät homoseksuaalille, vain koska hän oli homo. :'( Ei voi ymmärtää tuota vihaa edes pienissä määrin. Onneksi Suomessa ollaan menossa oikeaan suuntaan asian tiimoilta... Maailma on kyllä paha paikka kun ihmisten viha pääsee valloilleen.
[/quote]
siitä voimme kiittää uskontoja. Kaikkia niitä, ei vain yhtä
Hyi, erhedyin katsomaan liveleakista mitä afrikassa kristityt tekivät homoseksuaalille, vain koska hän oli homo. :'( Ei voi ymmärtää tuota vihaa edes pienissä määrin. Onneksi Suomessa ollaan menossa oikeaan suuntaan asian tiimoilta... Maailma on kyllä paha paikka kun ihmisten viha pääsee valloilleen.