Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän homofobia alkaa risoa...

Vierailija
01.10.2015 |

Ollaan 18-vuotiaita, hän asuu vielä kotonaan, minä omassa yksiössä. Oltu yhdessä kohta vuosi.

En voi katsoa edes salkkareitä hänen ollessa paikalla tai hokee aina kun joku homoista tulee ruutuun "Hyi vi*** vaihda nyt jo kanavaa"

Olen nyt viime aikoina katsonut niitä sitten koneelta ja kuulokkeilla.

Serkkuni (julkisesti homo) oli luonani toissapäivänä yhden yön kun tarvitsi majapaikkaa. Muualle ei oikein patjaa olisi mahtunut joten oli sen huoneen lattialle missä sänkyni on. Hän kuiskasi minulle sitten "Täytyy nukkua perse seinää vasten ettei tuo yllätä yöllä" ja "Herätät sit mut heti jos se nousee tuosta"

Tjoo.. serkku on seurustellut jo kuusi vuotta miesystävänsä kanssa.

Aamulla serkku halusi lainata peitevoidettani kun naamassaan oli punoittavaa ihottumaa. Hänen lähdettyään poikaystävä "matki" tuota tilannetta ja sanoi kimittävällä äänellä puuterini kädessä "Minä olen *Petri ja minä tässä vähän kaunistaudun"

Voi luoja että kiehui tuona aamuna ja käskin pojan mennä kotiinsa.

Aikuistuuko tuollainen ikinä?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua heteronaisena raivostuttaa nämä fobikot, kun luulevat a) olevansa niin vastustamattomia että kaikki lankeavat heihin tai b) homouden tarkoittavan sitä, että on joku pakkomielle tuikata kaikkea missä sattuu olemaan reikä.

Esim. Stephen Fryn homodokkarissakin hän itse kertoi että ei ole eläessään harrastanut penetraatiota.

Vierailija
22/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voi kokea homot uhkana hänen perinteiselle "macho" miehuudelleen. Suurin osa homoja haukkuvista on tällaisia eikä kaappihomoja vaikka se onkin houkutteleva ajatus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 14:11"]

Kysy siltä miten on noin kiinnostunut homomiehistä

[/quote]Niinpä! ei 100%sta heteromiestä kiinnosta homot edes kiusaamismielessä. Joku alitajunnainen taipumus sun poikkiksella selvästi on. Koulussakin pojat kiusasi aina niitä tyttöjä joihin olivat ihastuneet, voisiko olla että homoja kiusaavat/kammoksuvat yrittävät piilotella omia homoseksuaalisia taipumuksia?

Vierailija
24/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:29"]

Eli jätä se foobikko, tuolla edellä kävi ilmi, että sairaus vain vaihtaa kohdetta vanhana.

[/quote]Olen samaa mieltä. Vähänkö nolo tyyppi :D Mieti tulevaisuutta tollasen miehen kanssa sit joskus keski-ikäisenä kun asenne on "homot on sairaita" tai "tuo mies katto mua, taitaa olla homo sitä se katto kun riisui mua silmillään" vähänkö joudut häpeämään sitä ja auta armias jos te saatte lapsia ja koittaa siirtää asenteen heille, koulukiusaamista siitä seuraa.

kun tilanne menee siihen että 10v tästä eteenpäin homofoobikoita pidetään tyhminä juntteina ja jopa jälkeen jääneenä myös niillä perähikiän paikkakunnilla. Kaupungeissa homofoobikoita pidetään jo nyt vitsinä. Ajat muuttuu, muutama vuosikymmen sitten ei ollut mikään häpeä käyttää sanaa neekeri ja osoittaa inhonsa tummille ihmisille. Sama käy homoseksuaalisuuden kanssa. Eli haluatko vuosikymmenien päästä hävetä miestäsi ja surra sitä kun lapsia kiusataan homofoobisuuden takia?

Vierailija
25/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä pystyt seurustelemaan noin ilkeän ja ahdasmielisen lapsen kanssa? Miksi sä annat sen pilkata sun serkkua? Jos olisin sun kengissä, niin olis aka selvää, mitä tekisin.

Vierailija
26/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homottelijoille pitäisi kertoa fakta, homottelijoiden olevan suurella todennäköisyydellä homoja, jotka pyrkivät peittelemään suuntaustaan.

Jakakaa tätä tietoa kylmän rauhallisesti. Homottelu loppuu pian tai jatkuu näiden omaa homoaan kaapissa pitävillä....

Vierailija
27/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:26"]

Taitaa olla itse vähän homo se poikkis kun heti on perspanot mielessä.

[/quote]Ei välttämättä mutta ainakin todella lapsellinen

Vierailija
28/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:00"]

asuntosi taitaa olla aika pieni, kun kaikki joituivat nukkumaan samassa asunnossa. kun tulee vieraita, jotka yöpyyvä, niin olisi kaikkien kannalta parasta poikakaverisi menisi kotiinsa yöksi. ei ole kenellekkään kivaa että pieneen asuntoon ahtautuu iso määrä ihmisiä, riippumatta heitän sukupuolestaa ja seksuaalisesta suuntautumisestaan.

muuten kuka etes katsoo salattuja elämiä. eihän se ole millään tavalla laatukas sarja.

[/quote]

Juuri tätähän tämä aloitus koskikin. Ap:n asunnon kokoa ja "laatukkaita" tv-sarjoja... :D

Vierailija
29/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:00"]

asuntosi taitaa olla aika pieni, kun kaikki joituivat nukkumaan samassa asunnossa. kun tulee vieraita, jotka yöpyyvä, niin olisi kaikkien kannalta parasta poikakaverisi menisi kotiinsa yöksi. ei ole kenellekkään kivaa että pieneen asuntoon ahtautuu iso määrä ihmisiä, riippumatta heitän sukupuolestaa ja seksuaalisesta suuntautumisestaan.

muuten kuka etes katsoo salattuja elämiä. eihän se ole millään tavalla laatukas sarja.

[/quote]Ap:han asuu yksiössä joten pienihän se on. Ainakin ap katsoo salattuja elämiä ja poikakaveri halusi tv:n suljettavan sen takia koska salatuissa elämissä on homoseksuaalisia hahmoja.

Btw mitä sun poikkis on mieltä lesboista? onko nekin hyi hyi vai ihania etenkin jos ovat femmejä?

Vierailija
30/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei tuon pojan otsassa tavatessamme lukenut "Homofoobikko" joten en voinut tietää että käytös tulisi olemaan tätä. Vasta pari kk on heittänyt noita juttuja ja tuonut asennettaan esiin nyt kun tuntee minut jo paremmin.

Ensimmäiset puolisen vuotta käyttäytyi niin kuin normaalit ihmiset, aika "vieraskoreasti" siis minua kohtaan.

Olen sanonut monta kertaa että nuo sen jutut on naurettavia mutta kuittaa ne aina väittämällä että se oli läppää tai vitsi.

Ap

Vierailija
31/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboista en ole kuullut sanovan mitään kommenttia. Tosin kummankaan tuttavapiiriin ei heitä kuulu.

Ap

Vierailija
32/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa homoja vihaavista vihaa myös naisia. Seuraavaksi saattaa ruveta tulemaan bimbo- ja huorajuttuja. 

Vierailija
33/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos hetero näyttelijä esittää homoa tv-sarjassa niin ei voi katsoa? Mitä jos joku homo näyttelee heteroa tv-sarjassa?

Vierailija
34/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroa oikeesti

Vierailija
35/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:12"]

Siis ei tuon pojan otsassa tavatessamme lukenut "Homofoobikko" joten en voinut tietää että käytös tulisi olemaan tätä. Vasta pari kk on heittänyt noita juttuja ja tuonut asennettaan esiin nyt kun tuntee minut jo paremmin.

Ensimmäiset puolisen vuotta käyttäytyi niin kuin normaalit ihmiset, aika "vieraskoreasti" siis minua kohtaan.

Olen sanonut monta kertaa että nuo sen jutut on naurettavia mutta kuittaa ne aina väittämällä että se oli läppää tai vitsi.

Ap

[/quote]

Sano suoraan, että olet tosikko ja noissa homojutuissa ei ole mitään hauskaa. Ei normaali heteromies kauo koko ajan homovitsejä ja heittele tuollaisia kommentteja, kun homo on kylässä. Kyllä se kertoo ihmisestä aika paljon. Mieti tarkkaan, että onko tuo poika nyt oikeasti se unelmiesi aviomies ja tulevien lastesi isä...

Vierailija
36/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painota poikkikselle, ettet siedä tuollaista asennetta. Että tuollainen käytös on lapsellista, ei mitään läppää tai huumoria. Jos hän ei pidä homoista, pitäköön mielipiteensä, mutta ei sitä tarvitse ääneen toitottaa. Kysypä ihan viattomasti myöskin, että voisiko tuollainen ylikorostettu fobia olla oire siitä, että hän ei itse ole ihan varma omasta seksuaalisesta suuntautumisestaan...? Saattaa homovitsit ainakin hiukan vähentyä.

Vierailija
37/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:18"]

Pakko kysyä miksi et hyväksy että poikaystävällä on oma mielipide?

Etsi itsellesi joojoomies vässykkä jolla ei ole mielipiteitä.

[/quote]

Mielipide  saa olla, mutta vain idiootti tuo sitä koko ajan esille. Jos minun mielestä lihavat on vaan laiskoja ja syö liikaa, niin onko sinusta ok, jos alan koko ajan heittää läppää asiasta? Ja toisaalta, jos itse ei näe homoudessa mitäön pahaa tai kommentoitavaa, niin miksi valita puoliso, jolle se on tuollainen mörkö?

Minusta on epänormaalia se, että heteromies samaan aikaan vaihtaa kanavaa, jos sinne tulee homo ja puhuu jostain perspanoista. Eli samaan aikaa kieltää asian, mutta ottaa koko ajan itse sen esille. Miksi?

Vierailija
38/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Suomessa kaikki juntit saa aina tyttöystävän?

Vierailija
39/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:18"]

Pakko kysyä miksi et hyväksy että poikaystävällä on oma mielipide?

[/quote]Saa olla mielipiteitä mutta tuon poikaystävä pilkkaa homoja ja käyttäytyy lapsellisesti. On eri asi asanoa etten pidä homoseksuaaleista kuin pilkata j amatkia heitä eleellisesti jne.

Vierailija
40/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:18"]Pakko kysyä miksi et hyväksy että poikaystävällä on oma mielipide?

[/quote]
mutta tuo ei ole mielipide. Taidat olla vähän yksinkertainen, jos niin ajattelet.

Itse olin ennen täysifobikko, kunnes myönsin itselleni olevani bi. Nyt saan sivusta seurata samanlaista asiaa, kun yksi tuttavanaiseni jakaa kokoajan "aito avioliitto" ym homofobisia juttuja. Tiedän tasan tarkkaan hänen olevan kiinnostunut naisista. Hänelle olisi vielä vaikeampaa tulla kaapista, koska on uskovainen.

Jos olisin ap, niin jättäisin tämän pojan, tai en ainakaan mitään vakavaa ajattelisi. Tuollaista ei pidä, eikä oikeastaan saa hyväksyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän