Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän homofobia alkaa risoa...

Vierailija
01.10.2015 |

Ollaan 18-vuotiaita, hän asuu vielä kotonaan, minä omassa yksiössä. Oltu yhdessä kohta vuosi.

En voi katsoa edes salkkareitä hänen ollessa paikalla tai hokee aina kun joku homoista tulee ruutuun "Hyi vi*** vaihda nyt jo kanavaa"

Olen nyt viime aikoina katsonut niitä sitten koneelta ja kuulokkeilla.

Serkkuni (julkisesti homo) oli luonani toissapäivänä yhden yön kun tarvitsi majapaikkaa. Muualle ei oikein patjaa olisi mahtunut joten oli sen huoneen lattialle missä sänkyni on. Hän kuiskasi minulle sitten "Täytyy nukkua perse seinää vasten ettei tuo yllätä yöllä" ja "Herätät sit mut heti jos se nousee tuosta"

Tjoo.. serkku on seurustellut jo kuusi vuotta miesystävänsä kanssa.

Aamulla serkku halusi lainata peitevoidettani kun naamassaan oli punoittavaa ihottumaa. Hänen lähdettyään poikaystävä "matki" tuota tilannetta ja sanoi kimittävällä äänellä puuterini kädessä "Minä olen *Petri ja minä tässä vähän kaunistaudun"

Voi luoja että kiehui tuona aamuna ja käskin pojan mennä kotiinsa.

Aikuistuuko tuollainen ikinä?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoinaan kova tarve mollata homoja. Eräänä päivänä tapasin miehen, joka aikeuttikin melkoisen tunnemyrskyn sisällä. Nyt olemme seurustelleet reilun vuoden. En kyllä tiedä, mistä saisin rohkeutta julkistaa muillekin rakkauteni kohteen.

~ Rakastunut "hetero" :)

Vierailija
2/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä puhe mistä puute.

Vierailija
4/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuistu.

Vierailija
5/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on varmaan rakkautta.

Vierailija
6/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuollaisia tapauksia jotka ovat +50v että en kauheasti elättelisi toivoa. Usein tuo tuollainen opitaan kotoa. Minkälainen pojan isä on?

Vierailija
7/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tosta muutu. Mieti haluatko katsoa samaa 30 vuotiaana, laps kainalossa. Cut your losses and move on

Vierailija
8/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen isä on muuten ihan normaali kun olen heillä käynyt mutta heittää kyllä itsekin tuollaista homo"läppää" ainakin jos on humalassa.

Ap

Vierailija
9/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla miehillä on erilaisia identiteettikriisejä, mistä jurkkä homovastaisuus on yksi esimerkki.

Koulussa tyttöjä haukkuvat (lähinnä muut tytöt) hu.... ja poikia haukkuvat tytöt ja pojat homoiksi.

Olen itse (ja ystäväpiirini) ollut enemmän ja jyrkemmin homovastainen, mutta nykyään olen erittäin paljon erilaisuutta sietävä ja s-vähemmistöjä suvaitseva. Saman aikaisesti minusta on tullut voimakkaasti islam-vastainen...

41v m

Vierailija
10/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme siinä on että jotkut ihmiset ei voi anna homojen olla rauhassa? Mitä ne siitä saa kun pilkkaavat juuri ap:n poikkiksen tapaan tai jopa pahemmin?

Vierailija
11/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:57"]

Ollaan 18-vuotiaita, hän asuu vielä kotonaan, minä omassa yksiössä. Oltu yhdessä kohta vuosi.

En voi katsoa edes salkkareitä hänen ollessa paikalla tai hokee aina kun joku homoista tulee ruutuun "Hyi vi*** vaihda nyt jo kanavaa"

Olen nyt viime aikoina katsonut niitä sitten koneelta ja kuulokkeilla.

Serkkuni (julkisesti homo) oli luonani toissapäivänä yhden yön kun tarvitsi majapaikkaa. Muualle ei oikein patjaa olisi mahtunut joten oli sen huoneen lattialle missä sänkyni on. Hän kuiskasi minulle sitten "Täytyy nukkua perse seinää vasten ettei tuo yllätä yöllä" ja "Herätät sit mut heti jos se nousee tuosta"

Tjoo.. serkku on seurustellut jo kuusi vuotta miesystävänsä kanssa.

Aamulla serkku halusi lainata peitevoidettani kun naamassaan oli punoittavaa ihottumaa. Hänen lähdettyään poikaystävä "matki" tuota tilannetta ja sanoi kimittävällä äänellä puuterini kädessä "Minä olen *Petri ja minä tässä vähän kaunistaudun"

Voi luoja että kiehui tuona aamuna ja käskin pojan mennä kotiinsa.

Aikuistuuko tuollainen ikinä?

[/quote]hahhah voi luoja miten lapsellinen xD oisit tossa vaiheessa sanonu näin "ei hätää, serkkupoika on bottom ei sitä sun perse kiinnosta"

mut huolissani olen sun poikkiksesta, noi puheet.. mitähän kaikkea sen mielessä liikkuu

Vierailija
12/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:53"]

Hyi, erhedyin katsomaan liveleakista mitä afrikassa kristityt tekivät homoseksuaalille, vain koska hän oli homo. :'( Ei voi ymmärtää tuota vihaa edes pienissä määrin. Onneksi Suomessa ollaan menossa oikeaan suuntaan asian tiimoilta... Maailma on kyllä paha paikka kun ihmisten viha pääsee valloilleen.

[/quote]mitä sille tehtiin?

Vierailija
13/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannataisiko siitä asiasta keskustella sen sun poikkiksen kanssa?

Vierailija
14/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla itse vähän homo se poikkis kun heti on perspanot mielessä.

Vierailija
15/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän pelkää tilannetta koska sisällä kipinä omaan kiinnostukseen miehistä. Tai sitten ei, mistä näitä vielä tietää.

Vierailija
16/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein noin voimakas homofobia kumpuaa torjutusta tunteesta ja kiinnostuksesta itse fobian kohteeseen... Eli poikkiksesi ehkä tuntee hieman vetoa poikiin ja kokee tästä syyllisyyttä ja ahdistusta.

Tai sitten se vaan on sivistymätön juntti, jolla ei ole käytöstapoja.

Vierailija
17/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse tulisin teille kylään, kiusaisin poikaystävääsi niin, että se tarvitsisi kyläilyn jälkeen terapiaa. Olen bi-mies. Voisi olla hauskaa vähän pilailla.

Vierailija
18/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jätä se foobikko, tuolla edellä kävi ilmi, että sairaus vain vaihtaa kohdetta vanhana.

Vierailija
19/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:29"]Eli jätä se foobikko, tuolla edellä kävi ilmi, että sairaus vain vaihtaa kohdetta vanhana.
[/quote]
Joo. Aina joku vihan kohde pitää olla. Jos ei homot niin muslimit.

Vierailija
20/42 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä miten on noin kiinnostunut homomiehistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän