Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy naiselta 25v?

Vierailija
01.10.2015 |

Minusta saa paljonkin kiinnostavaa infoa irti. Kysy vain oikeat kysymykset.. ;)

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö spermaa koskaan ? Milloin sperma on parhaimman makuista / pahimman makuista ? Kiihottaako sinua nieleminen ? Huomaako mielestäsi sperman mausta milloin mies on lauennut vasta

Vierailija
62/87 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko niitä kuvia nähdä jossain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko puolisosi aina valmis?

Vierailija
64/87 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitominen?

Vierailija
65/87 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 14:37"]ne helmi housut toimii hyvin kumpikin helmi menee ihanasti ulompien huulte väliin.näyttää ihan saatanan hyvältä suosittelen kokeilemaa niitä.otatekko paljon seksikuvia/videoita puuhistanne?

[/quote]

Voin kuvitella. :) Nähnyt olen niitä ja on kyllä seksikkäät. Luulen, että menee vaan rikki rajummassa menossa? Kai ne nuollessa on ok ja vaikka kuvia varten?

Ja kyllä kuvailemme paljon. Entäs te? ;)

[/quote]esileikin aika toimii hyvin ja alussa kun annan vaimolle kieltä ja samalla hieron niillä helmillä klittaa.kyl ne aika kovaa menoo kestää.ovat vähän kuminauhan tapaset antavat periksi.jonkin verran tulee otettuu kuvia.ja muutama video jo.ihana runkata niille.vaimo kans kiihottuu kun kerron ett katson kuvia ja runkkaa.itse kans lähetän joskus.omasta kyrvästä kuvia vaimolle.pientä kiusotteluu.saatko itse mitää kuvia keneltäkää?ootko testannu rakastelu tyynyä?

Vierailija
66/87 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:01"]

Nieletkö spermaa koskaan ? Milloin sperma on parhaimman makuista / pahimman makuista ? Kiihottaako sinua nieleminen ? Huomaako mielestäsi sperman mausta milloin mies on lauennut vasta

[/quote]

Nielen joskus. Olen maistanut erilaisia spermoja on vaikea arvioida mitkä kaikki asiat siihen makuun vaikuttaa ja kuinka paljon, ja onko joillakin ihan luonnostaan ei niin hyvä maku, jolle ei voisi mitään. Mutta uskon jokseenkin, että kyllä se ruokavalio vaikuttaa, kuten myös naisen makuun. Hyviä juttuja luultavasti hedelmät ja vihannekset. Huonoa tupakka, alkoholi ja kai punainen liha.. Mikään sperma ei kyllä ikinä ole ollut mitenkään 'pahaa', useimmat tosi neutraaleja maultaan ja jotkut vähän ehkä suolaisempia. Kyllä nieleminen kiihottaa. Tuosta viimeisestä en osaa, onko sillä muka vaikutus makuun? :)  

Vierailija
67/87 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:06"]

Voisiko niitä kuvia nähdä jossain?

[/quote]

Ei voi ihan kaikki nähdä. Täällä en niitä ainakaan näyttele kellekään.

Vierailija
68/87 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:06"]

Onko puolisosi aina valmis?

[/quote]

On. ;) Tähän mennessä ainakin on ollut.

Vierailija
69/87 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:14"]

Sitominen?

[/quote]

En ole ikinä kokeillut tai ollut sidottuna. ihan mielenkiintoista se kyllä olisi!

Vierailija
70/87 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:19"]esileikin aika toimii hyvin ja alussa kun annan vaimolle kieltä ja samalla hieron niillä helmillä klittaa.kyl ne aika kovaa menoo kestää.ovat vähän kuminauhan tapaset antavat periksi.jonkin verran tulee otettuu kuvia.ja muutama video jo.ihana runkata niille.vaimo kans kiihottuu kun kerron ett katson kuvia ja runkkaa.itse kans lähetän joskus.omasta kyrvästä kuvia vaimolle.pientä kiusotteluu.saatko itse mitää kuvia keneltäkää?ootko testannu rakastelu tyynyä?

[/quote]

Kuulostaa hyvälle, teidän meiningit! :)

Mieheltä saan kuvia joskus, kun ollaan eri sijainneissa.. Itsekin tykkään lähetellä kuvia..

Hmm.. Tuota tyynyä en ole kokeillut. Miten se toimii? Onko teillä?

Vierailija
71/87 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on testattu ihan tavallisella tyynyllä. Alaselän/pepun alle sopivasti kun asettaa niin nainen nousee aika mukavaan asentoon. Tuntuu juuri oikeassa paikassa.

Vierailija
72/87 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:47"]

Me on testattu ihan tavallisella tyynyllä. Alaselän/pepun alle sopivasti kun asettaa niin nainen nousee aika mukavaan asentoon. Tuntuu juuri oikeassa paikassa.

[/quote]

Jees. Kyllä meilläkin ihan normi tyyny on käytössä ollut. Naisen pepun alla tai mahan alla, pannessa, tai sitten jos naista nuollaan niin lantion alla.

Vierailija
73/87 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeilla pissaamista kumppanisi päälle? Tai toisnpäin...?

Katseletko miesten etumuksia kaupungilla....?

Vierailija
74/87 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tietää että sinua panettaa vaikkapa yleisellä paikalla jos tulet vastaan ? :D

Vierailija
75/87 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset ovat lempialusvaatteesi?

Vierailija
76/87 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:40"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:19"]esileikin aika toimii hyvin ja alussa kun annan vaimolle kieltä ja samalla hieron niillä helmillä klittaa.kyl ne aika kovaa menoo kestää.ovat vähän kuminauhan tapaset antavat periksi.jonkin verran tulee otettuu kuvia.ja muutama video jo.ihana runkata niille.vaimo kans kiihottuu kun kerron ett katson kuvia ja runkkaa.itse kans lähetän joskus.omasta kyrvästä kuvia vaimolle.pientä kiusotteluu.saatko itse mitää kuvia keneltäkää?ootko testannu rakastelu tyynyä?

[/quote]

Kuulostaa hyvälle, teidän meiningit! :)

Mieheltä saan kuvia joskus, kun ollaan eri sijainneissa.. Itsekin tykkään lähetellä kuvia..

Hmm.. Tuota tyynyä en ole kokeillut. Miten se toimii? Onko teillä?

[/quote]onko sulla mitää seksivaatteita päällä noissa kuvissa.tyyny toimii hyvin semmonen puhalettava malli saa mukaa esim hotelliviikonlopuille.maksaa jotai 30 ekee.eli semmonen kiilamainen muoto.meillä ainaki toimii kun vaimo menee maheltee ja tyyny mahan alle.kyllä.se sheivattu pillu tulee hyvin esii siinä asennossa.yleensä eka nuolen sitä vakoa.ekan kerran myös nuolin pyllyä.jotenki ne huulet aukee ihanasti ton tyynyn avulla.vaimon pääse helpomalla kun tyyny hoitaa asennon valmiiksi.myös toiste päin hyvä nostaapillun ylös päin.tässähän alkaa itselläki ihan jo panettaa...

Vierailija
77/87 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:08"]

Oletko kokeilla pissaamista kumppanisi päälle? Tai toisnpäin...?

Katseletko miesten etumuksia kaupungilla....?

[/quote]

En kumppanin päälle ole pissannut, mutta olen kyllä pissannut miehen päälle. En halua virtsaa päälleni itse.

En katsele. Eihän niissä yleensä mitään katseltavaa ole..? ;)

Vierailija
78/87 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:11"]

mistä tietää että sinua panettaa vaikkapa yleisellä paikalla jos tulet vastaan ? :D

[/quote]

Ei sitä kukaan muu tiedä, kuin minä. :) Ei näy päälle päin. Punaisista poskista voi kyllä päätellä, että olen juuri äskettäin saanut..

Vierailija
79/87 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä on keskusteltu kiihkeästi, sillä aikaa, kun minä elin sitä jonkun peräänkuuluttamaa oikeaa elämää.
T. Se, joka kyseli masturbointisession nopeudesta

Vierailija
80/87 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:16"]

Millaiset ovat lempialusvaatteesi?

[/quote]

Pidän mukavista alusvaatteista päällä, sellaisista, joista ei näy saumat vaatteiden läpi. Lempparit eivät ole sama kuin mitä pukisin tilanteeseen päälle, jossa haluan näyttää seksikkäältä. ;) Seksikkäät alusvaatteet on helposti sellaiset, joissa pitsiä, luultavasti mustat, stringit ja rintsikat..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän