Robinin äänisaalis Suomipopissa??
Miten on mahdollista että Robinilla on suomipopin äänestyksessä aina vähintään tuplamäärä ääniä kakkosena olevaan nähden. Ja heti jos toisena olevan äänet alkavat kasvaa, alkaa Robininkin äänet kasvaa, muuten ne pysähtyy. Miten tää on oikein organisoitu?
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 12:49"]
Näissä nyt ei ole mitään järkeä koskaan. Joskus jollain ihan neverheard biiseillä on järkyttävä kaula..siis vaikka lähes satatuhatta tykkäystä. Ehkä nuo tykkäysrajoitukset voi kiertää jotenkin. Epäilen varmasti myös levy-yhtiöiden toimintaa.. Myös selaimen vaihto riittää niin voi tykätä 40 kertaa uudestaan, mutta se nyt ei paljon auta, jos niitä ei omista kymmenittäin tai sadottain :D
[/quote]
Levy-yhtiöiden supertietokoneet siellä on ohjelmoitu naputtelemaan :D
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:43"]
Ahkeralle Robin fanille kysymys. Miten saat äänestettyä yli 40 ääntä vuorokaudessa?
[/quote]
Äänestän sen 40 ja huomenna sama uudestaan, kotona ja töissä. Ahkeruuden lisäksi olen sinnikäs. Lisäksi myös valjastan perheeni mukaan. Lapset äänestävät kouluissaan ja mies töissä.
Joo, olen vimpsahtanut. Pitää äidillä joku harrastus olla.
Jooh! Tästä on laitettu kyselyä jo Radio Suomipopin tuottajalle, mutta hän ei vastaa.
Maksettu, pikkutytöt hoitaa kimpassa
Onko millään mitään väliä? Väärinkäytösten ilmianto. Sitä väliä.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:48"]
Onko millään mitään väliä? Väärinkäytösten ilmianto. Sitä väliä.
[/quote]
Hah. Kyseessä on joku suomipopin lista, jossa voi äänestää loputtomasti jos haluaa. Että ei muuta kun ääniä naputtamaan Didille, jos noin nyppii :D Ei maailma tuohon kaadu.
Hah. Ei pysty. 40 ääntä per vuorokausi. :D Maailma kaatuu just tasan siihen mihin mä sen omalla kohdallani katson kaatuvaksi.
Mä olen ahkera Robin äänestäjä. Siitähän näissä on kyse, kellä on innokkaimmat fanit.
Vm -72
Ahkeralle Robin fanille kysymys. Miten saat äänestettyä yli 40 ääntä vuorokaudessa?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:43"]
[/quote]
mm. vaihtamalla selainta.
Näissä nyt ei ole mitään järkeä koskaan. Joskus jollain ihan neverheard biiseillä on järkyttävä kaula..siis vaikka lähes satatuhatta tykkäystä. Ehkä nuo tykkäysrajoitukset voi kiertää jotenkin. Epäilen varmasti myös levy-yhtiöiden toimintaa.. Myös selaimen vaihto riittää niin voi tykätä 40 kertaa uudestaan, mutta se nyt ei paljon auta, jos niitä ei omista kymmenittäin tai sadottain :D