Jotenki täs elämäs ei ole järkeä.
Elämä on jotenkin tylsää. Yksin vaa ja käy töissä. Parisuhdetta ei löydä ei sopivaa naista naiset ei kiinnostu. Itelle kyllä moniki kelpaisi sopiva, ei kaikki. Kavereita 0.. yksin saa miettiä kaikki tekemisiset vloppuisin.. elämä on jotenki tylsää usein masentaa kun kaipaa sitä naista ja tuntuu että on ihan pohjasakkia. Pahasti velkaantunut ja rahaa ei jää oikein mitään niin ei voi tehdä mitään. Miten tätä jaksaa?
Kommentit (203)
Ehkä meen kourimaa naisia väkisin ja sitte hirttäydyn puuhun
joo ei ketää kiinnosta mun elämä ja keskustelut.. mä en halua ees kirjottaa.. mua e iole olemassa eikä ees töissä ole olemassa.
No en näköjään lääkäreitten mielestä.. eivät halua tutkia mua ja en saa lähetettä erikoissairaanhoitoon?
Mä en tiedä mikä mua vaivaa.. elämä on menny tähän pisteesee.. ja mua ei tutkita.. ennen oli parisuhde ja kavereita.. kaikki on menny
Jotenki pimahtanu lisää ja lääkärit ei ymmärrä.. tarvisin apua.. mutta en sitä saa ja en kestä.
Vierailija kirjoitti:
Oon kyl päässy muihinkin hommiin sori vain mutta niissä on huonot palkat.. monet on sitäpaitsi työttömiä vuosikausia sori vaan..
Olet. Olet kyllä päässyt ja potkut kaikista. Itse olet kertonut. Tämä postihomma on ensimmäinen jossa sinua on katseltu paria viikkoa pitempään.
Vierailija kirjoitti:
No en näköjään lääkäreitten mielestä.. eivät halua tutkia mua ja en saa lähetettä erikoissairaanhoitoon?
Allu sinua on tutkittu ja on yritetty terapiaa ja on yritetty psykoterapiaa ja on lääkkeitä joita et edes ota kuten itse kerroit. Luuletko että tuollaisen kanssa joka mihinkään hoitoon ei pysty sitoutumaan, haaskataan aikaa?
Luultavasti saat nyt olla ja pärjätä omillasi ja jos jotenkin kunnolla pimahdat viedään hoitoon. Ei ole muuta tehtävissä. Resursseja ei haaskata sellaiseen jolla ei mitään toivoa ole. Hoitoapaikat ja terapiat on niille jotka niistä hyötyvät, sinä et.
Vierailija kirjoitti:
Jotenki pimahtanu lisää ja lääkärit ei ymmärrä.. tarvisin apua.. mutta en sitä saa ja en kestä.
Kerro lääkärille noi itsemurha-ja väkisinkourimisfantasiat.
Ootko sä nyt se sama kaveri joka valittaa, että kikkelikin on vain 11cm? Mähän sanoin sulle jo aiemmin, että jos oot 120cm pitkä, niin se on ihan hyvän kokoinen vehje. Eli ei jää siitä kikulin pituudesta ainakaan kiinni se naisen saaminen
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä nyt se sama kaveri joka valittaa, että kikkelikin on vain 11cm? Mähän sanoin sulle jo aiemmin, että jos oot 120cm pitkä, niin se on ihan hyvän kokoinen vehje. Eli ei jää siitä kikulin pituudesta ainakaan kiinni se naisen saaminen
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu sinua on tutkittu ja on yritetty terapiaa ja on yritetty psykoterapiaa ja on lääkkeitä joita et edes ota kuten itse kerroit. Luuletko että tuollaisen kanssa joka mihinkään hoitoon ei pysty sitoutumaan, haaskataan aikaa?
Luultavasti saat nyt olla ja pärjätä omillasi ja jos jotenkin kunnolla pimahdat viedään hoitoon. Ei ole muuta tehtävissä. Resursseja ei haaskata sellaiseen jolla ei mitään toivoa ole. Hoitoapaikat ja terapiat on niille jotka niistä hyötyvät, sinä et.
Sitten voisin hakata ihmisiä pampulla päähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten voisin hakata ihmisiä pampulla päähän?
En todellakaa pärjää omillani tarvin apua.. oon jo pimahtanut.. meen kourimaa naisia ja hakemaa seksiä
No ei ketään kiinnosta.. en jaksa enää tänne koskaa kirjotella ja en halua olla olemassa.. hyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole edes rahaa mennä yksityisee nterapiaan kun se maksaa jo 75 € per kerta.
Mitä se edes hyödyttäis mennä mihinkään terapiaan. Eipä tuo mitään auttanut vaikka melkein vuoden siellä kävit. Et kykene ottamaan apua vastaan.
No en tiedä mitä sit pitäs tehdä.. silti tää elämä on jotenki tylsää ja sekasin.. yksinkö pitäs vaa olla ku ei naisille kelpaa?
Tätä paskaako elämä sit on ja yksinäistä.. ei tällästä kestä.
Elämä on vaa kituuttamista päivästä toiseen mitä sit pitäs tehdä??
Ei ole edes rahaa mennä yksityisee nterapiaan kun se maksaa jo 75 € per kerta.