Jotenki täs elämäs ei ole järkeä.
Elämä on jotenkin tylsää. Yksin vaa ja käy töissä. Parisuhdetta ei löydä ei sopivaa naista naiset ei kiinnostu. Itelle kyllä moniki kelpaisi sopiva, ei kaikki. Kavereita 0.. yksin saa miettiä kaikki tekemisiset vloppuisin.. elämä on jotenki tylsää usein masentaa kun kaipaa sitä naista ja tuntuu että on ihan pohjasakkia. Pahasti velkaantunut ja rahaa ei jää oikein mitään niin ei voi tehdä mitään. Miten tätä jaksaa?
Kommentit (203)
Lopetat ton itsesäälissä kieriskelyn ja naisesta haaveilun. Kukaan nainen ei ole sulle mitään velkaa.
Alat elää elämääsi. Saat tosiaan tehdä mitä just milloinkin huvittaa kun ei ole naista päsmäröimässä. Kuitenkin kyllästyisit siihen että joku vaatisi sinua tekemään jotain mikä ei just nyt huvita. Seksiäkään ei parit aina halua samaan aikaan joten...
Ja tosissaan katsot että olet puhdas ja siisti ja kotisi on viihtyisä ja kroppa kunnossa ihan omaksi iloksesi niin siinäpä puuhaa päivittäin jospa nämä asiat sitten jossain vaiheessa ilahduttaisivat myös jotain naista.
Asiat ei tapahdu pakottamalla ja odottamalla.
Ollapa luottotiedot.
Ollapa sinkku ja lapseton.
Saisi nukkua vapaalla niin paljon kuin haluaa, sais osamaksulla kauniita asioita, saisi nauttia vapaudesta ja baari-illoista
N37
Vierailija kirjoitti:
Ollapa luottotiedot.
Ollapa sinkku ja lapseton.Saisi nukkua vapaalla niin paljon kuin haluaa, sais osamaksulla kauniita asioita, saisi nauttia vapaudesta ja baari-illoista
N37
Ollapa töissä ettei menis luottotiedot. Ja ollappa terve. Joka päivä on silti jaksettava, vaikka elämä ei ole sellaista kuin itse haluaisi. N47
Vierailija kirjoitti:
Lopetat ton itsesäälissä kieriskelyn ja naisesta haaveilun. Kukaan nainen ei ole sulle mitään velkaa.
Alat elää elämääsi. Saat tosiaan tehdä mitä just milloinkin huvittaa kun ei ole naista päsmäröimässä. Kuitenkin kyllästyisit siihen että joku vaatisi sinua tekemään jotain mikä ei just nyt huvita. Seksiäkään ei parit aina halua samaan aikaan joten...
Ja tosissaan katsot että olet puhdas ja siisti ja kotisi on viihtyisä ja kroppa kunnossa ihan omaksi iloksesi niin siinäpä puuhaa päivittäin jospa nämä asiat sitten jossain vaiheessa ilahduttaisivat myös jotain naista.
Et vaan tajua.. no säälin itteeni ku oon pistäny elämän paskaksi ja hitosti velkaa.. ei huvita panostaa en halua käydä baareissa.. naiset on täälä pinnallisia vaativia koulutettuja.. ei niille kelpaa mies jolla on matala äö ja kouluttamaton.. en halua tehdä mitää yksin.. et tajua että kaipaan naista jo tässä iässä ja läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
On siisti ja hieno asunto lisäks pukeudun siististi mutta ei naisia vain kiinnosta... mistä niitä löytää.. ei ole tinderiä en käy baareissa.. joo en tajua.
No ei tällänen oo mitää elämää.. yksin vaan... rahaakaa ei ole ja velkaa on hitosti.
Oon todellaki kyllästyny itseeni ja ihmiset vihaa mua.. ja tähän yksin olemiseen.. niniku kyttään vaa naisia ja haaveilen.. turhauttavaa.. hitto haluaisin koskea ja nainen voisi koskea minua.
Tuntuu ettei mun elämä rullaa mihkää suuntaa pyörii ympyrää.. mitää ei ole tehtävissä ku on naisille alemman tason luuseri.. velkaantunut rahaa ei ole.. huono palkkainen.. kouluttamaton.. eikä oo kavereita.. naiset ajattelee tossa miehess on aivan hitosti vikaa.
Mulle kelpaisi melkee kuka vain ei kaikki.. mutta lihava tavis pullukka.. saa olla kaveriton saa olla työtön.. saa olla veloissa.. kunhan se tykkää musta millasena mä olen.. en tajua miksen tommosta löydä ja kelpaa.. en vaa tajua mitenkään.
Kaikki on vaa jotain koulutettuja vaativia nirppanokkia.. juodaa kallista viiniä syödää ulkona.. voi voi matkustellaan. .eipä itellä oo varaa tommosiin ku on hemmetisti velkaa.
Tuntuu että tää elämä on jo nähty.. vain yksin olemista.. ei oo ketää ihmisiäkää ei kavereita ei ketään.. että emmä enää kestä.. mun pitää päästä juttelee jollekki ja hakee apua kunnolla.
Oon todella jo masentunut ja turhautunut itseeni ja mun elämääni... ei kiinnosta enää mikää.. jatkuva yksinäisyys on kokoajan aina ja en kestä.
EIpä ketään kiinnosta jos on vähän yksinkertainen neurologisia ongelmia mille ei voi mitään.. kaikilla mun ikäsillä on jo parisuhteet monilla ja oon jääny yksin.. kukaa ei halua mulle jutella perhe vihaa mua oon veloissa en pääse nousemaa.. ei huvita mikään ku ei ole rahaa.
Pikkuhiljaa luovutan ku en näytä kelpaavan ees tavis pullukoille niin en jaksa enää ees yrittää.. kai tätä paskaa on vaa kestettävä
Ja yksinpuhelu jatkuu. Ja jatkuu. Ja jatkuu.
Lopeta jo.
Yksin kirjottelua vaan siks mä varmaa kirjotankin ku mulla ei ole kavereita ei ketään.. haluan huomiota ja sitten ei ketään kiinnosta... meen hki kävelee yksin ei ketää kiinnosta.. oon ihan ilmaa.. asun kai ihan väärässä paikkaa tai mä oon ihmisille vaa täys nolla.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi melkee kuka vain ei kaikki.. mutta lihava tavis pullukka.. saa olla kaveriton saa olla työtön.. saa olla veloissa.. kunhan se tykkää musta millasena mä olen.. en tajua miksen tommosta löydä ja kelpaa.. en vaa tajua mitenkään.
Koska olet ällöttävä, väkivaltainen kourija.
JOo vois lopettaa kun ei ihmisiä tämmönen roska kiinnosta.. alkaa vaikka hakkaamaan ihmisiä tai juopoksi ryhtymään.. en tiedä miksen ole jo tappanut itseäni tai miksi olen elossa ei ketään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olet ällöttävä, väkivaltainen kourija.
En todellakaa ole väkivaltainen.. vain humalassa ja oon lopettanu juomisen ja urheilen eli olen menny parempaa suuntaa.. en kouri naisia koskaan.. joskus humalas kourin mutta enää en juo.
No joo ei tänne ketää vastaa.. antaa olla.