Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenki täs elämäs ei ole järkeä.

Vierailija
08.04.2022 |

Elämä on jotenkin tylsää. Yksin vaa ja käy töissä. Parisuhdetta ei löydä ei sopivaa naista naiset ei kiinnostu. Itelle kyllä moniki kelpaisi sopiva, ei kaikki. Kavereita 0.. yksin saa miettiä kaikki tekemisiset vloppuisin.. elämä on jotenki tylsää usein masentaa kun kaipaa sitä naista ja tuntuu että on ihan pohjasakkia. Pahasti velkaantunut ja rahaa ei jää oikein mitään niin ei voi tehdä mitään. Miten tätä jaksaa?

Kommentit (203)

Vierailija
1/203 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki taitaa olla tunteet hukassa sulla.

Vierailija
2/203 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaa nauti tästä elämästä näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/203 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkään ollut jo turhautunut tilanteeseeni.. palkka ei kovin iso ole.. rahat menee lainan lyhennyksiin. ei huvita kun ei ole rahaa.. jopa siitä syystä minua haukutaan. ei ketään kavereita ei ketään.. tää on menny liian pitkälle.. olenhan yrittänyt tinderistä naisia ja käyny baareissa ei siis mitään.

Vierailija
4/203 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yli 40 v nainen ja samat fiilikset muuten paitsi olen jo olotilaani tottunut, olenhan jo 20 vuotta ollut sinkku eikä muuta elämää kuin työssä. Meneehän se näinkin, päivittäinen kaljoittelu auttaa jaksamaan.

Vierailija
5/203 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain naiset kiinnostu mitenkää tälläisestä miehestä. kai pitäs olla jotenki erilainen

Vierailija
6/203 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon yli 40 v nainen ja samat fiilikset muuten paitsi olen jo olotilaani tottunut, olenhan jo 20 vuotta ollut sinkku eikä muuta elämää kuin työssä. Meneehän se näinkin, päivittäinen kaljoittelu auttaa jaksamaan.

Just aika hurjaa... huhuh.

Vierailija
7/203 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on perhe, kavereita, on jonkun verran rahaakin pankkitilillä. Mutta ei minunkaan mielestä tässä elämässä ole mitään järkeä. Yhtä selviytymistähän tämä on. Pitää jaksaa yrittää ja yrittää jaksaa päivästä toiseen ja toivoa parasta.

Vierailija
8/203 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyl yrittäny erilaisia naisia mutta sitten saa heti vastauksen sori en eti mitään et kiinnosta minua.

Vierailija
9/203 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään järkeä tässä elämässä. naiset haluaa että on menestynyt kiva fiksu.. ja rahaaki jokunen tonni tilillä ja hyvä palkkainen työ ja kaikkee.

Vierailija
10/203 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mies pohjalla ja kaveriton ja köyhä veloissa,, niin eihän semmonen mies kelpaa kellekkään huomattu on.

Vierailija
11/203 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo halunnut kovasti parisuhdetta mutta ei tässä oikein ole mitää järkeä.

Vierailija
12/203 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo huomannut että naisille olen ilmaa.. eikä oikee kiinnosta enää yrittääkkää on niin paljo velkaa ja köyhä ja mt ongelmia.

Vierailija
13/203 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että aina se vika on itessä ja peiliin pitäs katsoa.. mutta en tiedä mitä tehdä.. kun ei kelpaa.. pitäskö olla joku erilainen rikas player.

Vierailija
14/203 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve, Allu!

Vierailija
15/203 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tässä ole järkeä.. yksin töihin ja yksin salille.. ja elämää yksin.. ei se auta. moikka

Vierailija
16/203 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miks elämä on itellä tällästä ja miks oon elossa.. kun en tunne ketää ja ei ihmiset halua ees jutella tälläisen ihmisenkaa.. yksin selviytymistä ja muut saa parisuhteita.. mikähän mus on vikana.

Vierailija
17/203 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo miettiny usein että tekisin itsemurhan. ehkä joskus niin

Vierailija
18/203 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hiljanen sivusto

Vierailija
19/203 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on outoja.. ei kirjota mitään

Vierailija
20/203 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että aina se vika on itessä ja peiliin pitäs katsoa.. mutta en tiedä mitä tehdä.. kun ei kelpaa.. pitäskö olla joku erilainen rikas player.

Sua on neuvottu satoja kertoja, mitä tehdä, muttet usko. Jatkat vaan valittamista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä