Jotenki täs elämäs ei ole järkeä.
Elämä on jotenkin tylsää. Yksin vaa ja käy töissä. Parisuhdetta ei löydä ei sopivaa naista naiset ei kiinnostu. Itelle kyllä moniki kelpaisi sopiva, ei kaikki. Kavereita 0.. yksin saa miettiä kaikki tekemisiset vloppuisin.. elämä on jotenki tylsää usein masentaa kun kaipaa sitä naista ja tuntuu että on ihan pohjasakkia. Pahasti velkaantunut ja rahaa ei jää oikein mitään niin ei voi tehdä mitään. Miten tätä jaksaa?
Kommentit (203)
Jos on kerta vikoja ihmisessä ja pelkkiä ongelmia pahasti velkaa.. niin jaksaako tätä enää?
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli vain luovuttaa ja itsemurha.
Oot luvannu tehdä senkin satoja kertoja, muttet ikinä tee. Jatkat vaan valittamista...
No sitten jatkan.. mitä hiton väliä??
luuletko että mua kiinnostaa mitä muut musta ajattelee.
toiset on työttömiä ja ei käy edes töissä.. hitto mitä mä jaksan tommosia.
ihmiset on kyllä tosi erikoisia JA OUTOJA mä ajattelen asiat erilailla ehkä on autismin kirjo tai asperger en tiedä ku ei olla tutkittu
Vierailija kirjoitti:
ihmiset on kyllä tosi erikoisia JA OUTOJA mä ajattelen asiat erilailla ehkä on autismin kirjo tai asperger en tiedä ku ei olla tutkittu
Kannattaisko tutkia?
Oon ollut aina erikoinen kun muut enkä tiedä mikä mua vaivaa.. en saa kavereita.. ihmiset ei halua jutella mulle.. oon pahasti velkaantunut ja yksinäinen
En jaksa tätä elämää enää.. tää alkaa jo riittää.
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut aina erikoinen kun muut enkä tiedä mikä mua vaivaa.. en saa kavereita.. ihmiset ei halua jutella mulle.. oon pahasti velkaantunut ja yksinäinen
Olet raivohullu. Siksi kukaan ei halua olla sun kanssa tekemisissä.
No ainaski mulla on vakituinen työpaikka miksi?=
Monet ihmiset on vuosikausia työttömänä ja elää työttömyysrahalla.. aika luusereita..
voisivat vaikka runkata jos eivät töitä kerta saa.
No joo taidan lopettaa kirjottelun tänne.. ei täs ole järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Monet ihmiset on vuosikausia työttömänä ja elää työttömyysrahalla.. aika luusereita..
Työtön voi olla herttainen ja toiset huomioonottava. Työpaikka ei poista sun paskaa luonnetta. Sinä se luuseri olet.
En ole luuseri.. vakituinen 17 h tuntipalkkainen työ.. en todellakaa ole luuseri.
Vierailija kirjoitti:
No ainaski mulla on vakituinen työpaikka miksi?=
Koska kuka tahansa pääsee postin lajittelijaksi töihin.
No ei kyl pääse todellakaa.. postin työ on valtion työ.. ei mikää keharitoiminta
Tekisi mieli vain luovuttaa ja itsemurha.