Jotenki täs elämäs ei ole järkeä.
Elämä on jotenkin tylsää. Yksin vaa ja käy töissä. Parisuhdetta ei löydä ei sopivaa naista naiset ei kiinnostu. Itelle kyllä moniki kelpaisi sopiva, ei kaikki. Kavereita 0.. yksin saa miettiä kaikki tekemisiset vloppuisin.. elämä on jotenki tylsää usein masentaa kun kaipaa sitä naista ja tuntuu että on ihan pohjasakkia. Pahasti velkaantunut ja rahaa ei jää oikein mitään niin ei voi tehdä mitään. Miten tätä jaksaa?
Kommentit (203)
Että luusereita te suurin osa ootte.. menkää töihin tai runkatkaa.
Itekki tappaisin itteni jos siihen olis mahdollisuutta tai menisin kourimaa naista väkisin.. pillusta kiinni
Kunnon seksipersettä tiukkaa farkkupyllyä kourasta.
aah lidlissä on kauniita seksikkäitä naisia.. kouraasta semmosta.
aah semmosta nuoren naisen tiukkaa farkkupyllyä.. voisi haistella ja kouraasta kunnolla.. en ole oksettava naisen puute kova.
Kävin jo huorissa ja ei ole enää rahaa mennä.
tällästä tää elämä on kun on yksinäinen.. velkaa 27 tuhatta.. ja käy vaa töissä ja tienaa 1600 € kk.. kaikki menee. .rahaa ei ole mihkään.
tää elämä on jo ihan pilalla en tiedä miten jaksan ja miten elän.. koska on tää ihan pilalla.
pahoja mt ongelmia.. on yksin.. tyhjää elämässä.. ei oo ketää telkkari vain.. ja ketää ei kiinnosta.. oonki miettiny miten jaksan enää
Ihmiset on jo halunnu kauan että tapa ittes ja kukaa ei sua jaksa.. en tiedä vaa miten jaksan tätä velkaa on niin paljo ja oon pilannu kaiken... en tiedä jaksanko vuosia käydä töissä ja maksella velkaani en tiedä.
Allu pitäisi saada pakkohoitoon 😒
Ei ketää ees kiinnosta mun kirjottelu.. ihmiset lukee viestit ei kirjota ja vastaa.. siis mua ei ole ees olemassa.. no lähenpä salille ja kauppaan näkymättömänä 37 v yksinäisenä miehenä.
Joo tulkaa vaa laittamaa pakkohoitoon... no tulkaa laittamaan.. eipä lääkäritkää oo sitä mieltä että mun pitäs olla pakkohoidossa :DD
Eipä lääkäritkää oo sitä mieltä että olen mieleltäni sairas psyykehullu.. ja mun pitäs olla pakkohoidossa.
Mutta jos en saa naista voisin mennä kourimaa naisia tuonna ulos.. aah saisi naista.
Eipä tässä ole mitää elämällä tarjottavaa.. töitä vain ja velat lyhenee vasta 10 v päästä.. ja jotenki ei mitää järkee koskaa ei ole rahaa matkustella ei ees ostaa vaatteita kun ei rahat riitä.
Sama se lopettaisko työt ja alkais juopoksi ku ei tuu naisillekkaa koskaa kelpaava nja saavan parisuhdetta,
Oon kyl päässy muihinkin hommiin sori vain mutta niissä on huonot palkat.. monet on sitäpaitsi työttömiä vuosikausia sori vaan..