Huomenna alkaa lihaton lokakuu. Oletko mukana?
Kommentit (42)
Enpä muutenkaan oo syönyt lihaa vuoden 2011 jälkeen. Tässä sitä elellään.
Mukana ollaan :) Syön kyllä muutenkin lihaa niin harvoin ettei kamalasti ruokavalio muutu.
Jätän pois punaisen lihan mutta kanaa ja kalaa syön silloin tällöin. Melkein siis mukana
Joo, ostin kaupassa käydessäni reilusti kanankoipia. Pakastimessa on lampaanlihaa.
En ole syönyt lihaa kymmeneen vuoteen.
En ole syönyt lihaa sitten vuoden 2008 eli mukana ollaan:) tsemppiä kaikille lihattomille! Hieno valinta!:)
Kyllä! Toisaalta lihaton olen ympäri vuoden joten ei sen kummempi kuukausi :D
Ei taida onnistua. Töissä on huonosti lounaalla kasvisruokia ja olen tosi laiska ottamaan eväitä mukaan. Syön kyllä kasvisvoittoisesti ja kotona pyrin laittamaan säännöllisesti kasvisruuan myös noille kahdelle perheen lihaanille.
En todellakaan ole mukana! Lokakuu on tuhtien lihapatojen aikaa :)
En, tykkään tonnikalasta salaatissa ihan liikaa.
Punaista lihaa taas en syö ollenkaan, kanaa taas menee todella satunnaisesti.
Olisin mielelläni ollut, mutta en osaa (enkä myöskään jaksa..) tehdä kasvisruokia. Tuntuu haastavalta. Jos olisi koulua, niin olisin mukana kun siellä saisi valmiin aterian!
Lihaa ja linssiä? Joo tosi terveellistä.. No mutta se ei taidakaan olla pointti vaan maailman pelastaminen. Jatkan samaan hyväksi todettuun malliin. Ei tehotuotannolle, eli riistaa menee ja viereen kunnon kasviksia. Ymmärrän kyllä että tää kampanja onkin tarkoitettu niille, joille liha tarkoittaa halvinta kaupan pakastealtaasta. Ja siinä mielessä oikein hyvä juttu! :)
Mä voisin lähtee lihattomaan lokakuuhun,mutta en jotenki jaksais tehä kasvisruokaa (en tiiä,miks ajattelen näin). Eli voisin lähtee mukaan,jos kerrotte helppoja reseptejä. :)
Meidän perheessä se on lihaisa lokakuu. Lihaa syödään joka päivä.
Olen ollut 28 vuotta kasvissyöjä, joten joo, ehkä juuri ja juuri pinnistellen vielä lokakuu menee :D
Ostan huomenna sianpotkaa! Namnam!