Tulkitkaa mulle ihmistä
- Kohtelee minua jotenkin eri tavalla kuin muita
- Edellä mainittu on hyvin hienovaraista, ei räikeää
- Saattaa jotenkin kohteliaisuushymyillä monille muille, viereeni, mutta minua jää melkein tuijottamaan totisena
- Kun tuijottaa, niin näyttää siltä kuin miettisi kamalan intensiivisesti jotain
- Kun luulee etten huomaa, hän kyllä katsoo, mutta useimmiten oikein selkeästi katsoo kyllä muita, muttei minua vaikka yrittäisin napata katseesta kiinni
- On keskustellut kanssani hyvin vapautuneesti ja iloisesti, mutta silti sitten tuollainen
(Mietin aina liikaa.)
Kommentit (14)
Saatat itse huomaamattasi (tai tahallaan) seurata tän henkilön tekemisiä, minkä takia hän yrittää ottaa selvää miksi teet näin. Ootko kenties kiinnostunu tästä henkilöstä? Vaikuttaa ainakin siltä.
En ja en ole. Olen vain huomannut tämän, koska en ole voinut olla huomaamattakaan. Mutta kuten sanoin mietin liikaa ylipäätään. Ihan turha juttu tämä oli.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:20"]En ja en ole. Olen vain huomannut tämän, koska en ole voinut olla huomaamattakaan. Mutta kuten sanoin mietin liikaa ylipäätään. Ihan turha juttu tämä oli.
[/quote]
Kysy suoraan? Älä mitenkään hyökkäävästi mutta heitä vaikka vitsillä jotain luokkaa "onko mun hiuksissa jotain ku noin vilkuilet"? Itse en ainakaan pahastuis jos multä näin kysyttäis.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:20"]En ja en ole. Olen vain huomannut tämän, koska en ole voinut olla huomaamattakaan. Mutta kuten sanoin mietin liikaa ylipäätään. Ihan turha juttu tämä oli. [/quote] Kysy suoraan? Älä mitenkään hyökkäävästi mutta heitä vaikka vitsillä jotain luokkaa "onko mun hiuksissa jotain ku noin vilkuilet"? Itse en ainakaan pahastuis jos multä näin kysyttäis.
[/quote]
No en, en tietenkään kysy. Miksi kysyisin! Mä vaan en voi olla huomaamatta kerralla noin sataa asiaa missä olenkaan, joten tämmöistäkin tulin pohtineeksi.
Hänelle on epäselvää kuinka suhtaudut häneen. Varsinkin jos sinä olet teistä se, joka ei yleensä kohdatessa tervehdi tai hymyile ensin.
Tulkitsen sinua. Haluaisit tuon olevan äärimmäisen kiinnostunut itsestäsi, vaikka tyyppi saattaa olla ihan vaan asperger tai pelata pelejä.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:36"]Tulkitsen sinua. Haluaisit tuon olevan äärimmäisen kiinnostunut itsestäsi, vaikka tyyppi saattaa olla ihan vaan asperger tai pelata pelejä.
[/quote]
Tai kiusaantunut, kun on huomannut ap:n tarkkailevan itseään...
"Kohtelee minua jotenkin eri tavalla kuin muita"
Aika vaikee tulkita "jotenkin eritavalla"
Kuten sanoin niin en ole hänestä kiinnostunut, mutta kai mulla nyt on silimät päässäni, joten siltä pohjalta. Enkä minä häntä tarkkaile enkä siis katso yhtään sen enempää kuin keskimäärin ketään. Ja miksi haluaisin hänen olevan äärimmäisen kiinnostunut itsestäni, en nyt oikein ymmärrä. Te olette nyt kyllä aivan kelvottomia tulkitsijoita, joten antaa olla. :)
Jos nyt vain on sellainen persoona eikä kohtelu liity varsinaisesti mitenkään sinuun. Voithan kysyä. Tai jos sinuun liittyy niin voit itse olla hänelle erinlainen kuin muille, sitä välillä ihmettelee mielessään että miksi niin.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:52"]
- Saattaa jotenkin kohteliaisuushymyillä monille muille, viereeni, mutta minua jää melkein tuijottamaan totisena
- Kun tuijottaa, niin näyttää siltä kuin miettisi kamalan intensiivisesti jotain
- Kun luulee etten huomaa, hän kyllä katsoo, mutta useimmiten oikein selkeästi katsoo kyllä muita, muttei minua vaikka yrittäisin napata katseesta kiinni
- On keskustellut kanssani hyvin vapautuneesti ja iloisesti, mutta silti sitten tuollainen
(Mietin aina liikaa.)
[/quote]
Hyvä on, tulkitsen sinua. Sinulla on asperger.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:52"]
(Mietin aina liikaa.)
[/quote]
Hyvä on, tulkitsen sinua. Sinulla on asperger.
[/quote]
Selvä pyy. Tai en minä siitä menisi vannomaan, että onko. Morjens. :D
Veikkaan, että ap on se joka käyttäytyy kummallisesti näissä sosiaalisissa tilanteissa ja tällä tulkittavalla henkilöllä saattaa olla vaivautunut olo
up