Olen kateellinen naisille
Kommentit (54)
Puolensa kaikessa.
-Mies 29v + 1v-
Ei muuten, mutta saisi paljon helpommin seksiä :(
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:49"]
Sukupuolenvaihtoleikkaus ?
[/quote]
Ei vastaa oikeeta pimppiä.
Aattele miten helppoa naisilla on kun ne voi jakaa sitä pimppiä vastikkeita vastaan. Itse kiertelisin pitkin eurooppaa ja maksattaisin miehillä kaiken, pari viikkoa unkarissa, satunnaiset miehet majoittais ja antais ruokaa ja kiitokseksi minä antaisin pimppiä. Sitten matka seuraavaan maahan vaikka saksaan ja siellä sama homma. Lopulta koko eurooppa kieretty ilman että itse maksoi siitä centtiäkään! samalla voi verrata eri maiden miehiä keskenään jne. Vanhana muistelisi kuinka sitä tuli nuorena ja nättinä "reissailtua"
Niinkö? Mä taas olen ehkä vähän kateellinen teille miehille. Niin kivaa näyttää olevan helikopterointi ymv. Ainakin kun kattoo pikku kundin pesun jälkeisiä touhuja ;-)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:54"]
Aattele miten helppoa naisilla on kun ne voi jakaa sitä pimppiä vastikkeita vastaan. Itse kiertelisin pitkin eurooppaa ja maksattaisin miehillä kaiken, pari viikkoa unkarissa, satunnaiset miehet majoittais ja antais ruokaa ja kiitokseksi minä antaisin pimppiä. Sitten matka seuraavaan maahan vaikka saksaan ja siellä sama homma. Lopulta koko eurooppa kieretty ilman että itse maksoi siitä centtiäkään! samalla voi verrata eri maiden miehiä keskenään jne. Vanhana muistelisi kuinka sitä tuli nuorena ja nättinä "reissailtua"
[/quote]Sä et tiedä helposta mitään. Jatkuva pelko raskaudesta on aivan hirveää. Et voi koskaan tajuta sitä. Ja kuinkahan moni on tullut raskaaksi vaikka ehkäsy käytössä, aika helvetin moni. Ja sp-taudit tarttuu naisille paljon helpommin.
Oletko transihminen? Toki sukupuoli on paljon.muutakin kuin pimppi tai pippeli. Itselläni on pimppi ja olen mies.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:58"]
Oletko transihminen? Toki sukupuoli on paljon.muutakin kuin pimppi tai pippeli. Itselläni on pimppi ja olen mies.
[/quote] ????
Saa kanssa samassa kaupassa kaikki baariörkit, työpaikkahäiriköt ja mahdolliset raiskurit.
Ja jatkuvan ulkonäön ja painon kyttäämisen. Miehet pääsee niin paljon helpommalla.
Pimpin takua saa pelätä mamuraiskaajia joka nurkalla. Ei oo muuten hauskaa.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:58"]Oletko transihminen? Toki sukupuoli on paljon.muutakin kuin pimppi tai pippeli. Itselläni on pimppi ja olen mies.
[/quote]
Joo-o, multakin löytyy lollot, vaikka olen pikkupoika!
Ei ole mulla ainakaan koskaan ollut "jatkuvaa pelkoa raskaudesta" eikä jatkuvaa ulkonäön ja painon kyttäämistä. Se on ihan miten elämänsä haluaa elää - onpa nainen tai mies. Minä olen nainen.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:58"]
[/quote] ????
[/quote]
Olet varmaan kuullut transihmisistä? Kirjoittaja on ilmeisesti syntymässä määritetty tytöksi mutta elää miehenä, ehkä odottaa leikkausta?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:52"]
[/quote]
Mies kuin mies saa seksiä koska tahansa. Googleen vaan "sihteeriopisto" ja valitsemaan. Thaihierojat ovat halvempia, halvimman panon saa niissä pikaruoan hinnalla. Näitä on pienimmässäkin tuppukylässä Suomessa.
Naisille ei vastaavia palveluja ole tarjolla ja esim. yli 50-vuotiaan lihavan naisen on todella vaikeaa saada ei-alkoholisoitunutta ja 100% turvallista seksiseuraa yhtään mistään.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:03"]Ja jatkuvan ulkonäön ja painon kyttäämisen. Miehet pääsee niin paljon helpommalla.
[/quote]
Mikä painon kyttäämisessä on vaikeaa? Olen painanut 2 kilon tarkkuudella saman verran siitä lähtien, kun pituuskasvu loppui.
M36
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:52"]
[/quote]
Mies kuin mies saa seksiä koska tahansa. Googleen vaan "sihteeriopisto" ja valitsemaan. Thaihierojat ovat halvempia, halvimman panon saa niissä pikaruoan hinnalla. Näitä on pienimmässäkin tuppukylässä Suomessa.
Naisille ei vastaavia palveluja ole tarjolla ja esim. yli 50-vuotiaan lihavan naisen on todella vaikeaa saada ei-alkoholisoitunutta ja 100% turvallista seksiseuraa yhtään mistään.
[/quote]
Kuinka lihavan?
Kiinnostunut
Mites on, oletko kateellinen myös menkoista? Sellanen pieni bonus pimpin rinnalla :)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:03"]Ja jatkuvan ulkonäön ja painon kyttäämisen. Miehet pääsee niin paljon helpommalla.
[/quote]
Mikä painon kyttäämisessä on vaikeaa? Olen painanut 2 kilon tarkkuudella saman verran siitä lähtien, kun pituuskasvu loppui.
M36
[/quote]
Oletko sä M36 ollut raskaana?
Sukupuolenvaihtoleikkaus ?