Nainen! Jos tulisit nyt raskaaksi, mitä tekisit?
Juuri tämänhetkisessä tilanteessasi, olisiko vauva iloinen vai kamala uutinen? Pitäisitkö lapsen?
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 20:48"]Ilmoittaisin paaville ja vaatisin pyhimys-titteliä.
[/quote]
???
[/quote]
Neitseellinen sikiäminen?
Edellisestä synnytyksestä alle kuukausi, joten liian hyvin vielä muistissa. Totta kai lapsen pitäisin, mutta ilosta en ensimmäiseksi hyppisi
Pitäisin lapsen tietty ja olisin iloinen, vaikka ikää on jo kohta 40v ja kolme lasta on jo.
Just täytin viiskymmentä, hormonikierukka käytössä enkä yhdynnässä ole ollut pitkään aikaan, joten aikamoinen ihme olisi. Varmaan sieltä tulisi ne kolmoset sitten. Olispa hupaisaa.
Toivoisin, että olisi terve lapsi.
44 v
Olen pelännyt raskaaksi tulemista todella paljon. Pitäisin kuitenkin lapsen, sillä haluaisin kuitenkin muutaman vuoden päästä tulla äidiksi enkä kestäisi aborttia. Ehtisin sopivasti valmistuakin ja olla ehkä hetken töissä. Toivoisin vain että poikaystäväni kanssa asiat menisivät hyvin, eikä suhde kärsisi lapsesta. Mies ei siis vielä halua lapsia muutamaan vuoteen, emmekä asu vielä yhdessä. Paljon kokemusta lapsista ja hyvä tukiverkko ympärillä.
Hyvä, että otsikossa mainittiin erikseen kohderyhmä.
Niin ja ikää olisi lapsen syntyessä 19 vuotta.
- 69
Olisin ilahtunut, mutta häkeltynyt. Minulta on jouduttu poistamaan kohtu.
Olisin hyvin tyytyväinen, jos saisin vauvan.
Tiedän jo että huonosti käynyt ja pullat uunissa. Jälkiehkäisy ei sitten tepsinyt varsinaisen ehkäisyn petettyä. Siksi en koe huonoa omaatuntoa, koska kaikki mahdollinen jo tehtiin. Muutoma päivä näiden "oireiden" kanssa oltu, yhtä rajut kuin lasteni kohdalla, joten varma homma. En hätiköi vaikka tiedän jo, koska liian aikaisin ei tehdä mitään sairaalassa kun tarkkaillaan.. Vaikka mielestäni olisi paras hoitaa homma pois mahdollisimman nopeaa. Ensi viikolla otan ajan lääkäriin ja rauhallisin mielin teen abortin. Tällaiseen maailmaan en tee enää yhtään lasta. Pelottaa tarpeeksi jo olemassaolevien puolesta.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:59"]
Apua! Olen ihan just 23 vuotias ja isä olisi huomattavasti vanhempi. Meillä siis ihan vaan seksisuhde, ikäeron takia tavallinen seurustelusuhde ei onnistuisi. Ollaan puhuttu asiasta vitsaillen, koska raskaus ei siis mahdollinen ellei ehkäisy pettäisi ja hän sanoi että tukisi minua mitä ikinä päättäisin tehdäkin. Kaikista järkevin asia olisin tehdä abortti, mutta ei se maailmanloppu olisi lapsi saada. Yh arkea tulisin viettämään, mutta isä olisi kuvioissa, siitä olen 100% varma. Hävettäisi kertoa sukulaisille minun ja lapsen isän ikäero.
[/quote]
Eli nait varattua lumppu? Tosi ihqua olisikin tuollaisen saada lapsi.
Hyppisin ilosta JA ihmetyksestä, koska vaikka olen nuori, en todennäköisesti pysty tulemaan raskaaksi.
Mulla on onneksi hieman rahaa, niin pärjättäisiin.
Kyllä se poistoon menisi ensi tilassa.Steriin jonotan parasta aikaa.t.vela 30v.
Olisin tosi onnellinen. Pikkusisarus yrityksessä <3
Huomenna menossa alkionsiirtoon. Mitäs luulisit? :D
Ihmettelisin miten voi ylipäätään olla mahdollista. Pyhästä hengestä sikiäminen?
Vauva nyt 2 viikkoa.
Olisin todella onnellinen, mutta myös peloissani, kestäisikö raskaus loppuun asti. Olen ivf-hoidossa, yksi keskenmeno koettu.
Vauva ei kyllä oikeen sopis mun elämäntilanteeseen just nyt. Oon työtön ja koulupaikaton ja koitan miettiä mitä tulevaisuudessa keksis.
Enkä kyllä muutenkaan ihan vielä lasta haluais. En osaa yhtään sanoa pitäisinkö, aborttia en haluaisi tehdä mutta ois se ehkä parempi vaihtoehto just nyt.
Abortin. Olen 27 ja inhoan lapsia eikä ole aikaanaan. Kukkahattutädit alapeukuttakaa!