Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Jos tulisit nyt raskaaksi, mitä tekisit?

Vierailija
30.09.2015 |

Juuri tämänhetkisessä tilanteessasi, olisiko vauva iloinen vai kamala uutinen? Pitäisitkö lapsen?

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repeisin onnesta. Ja pelosta.

Vierailija
22/104 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin maailman onnellisin, yli 2 v yritystä takana :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 20:56"]Abortin. Tai no itseasiassa itsetehty keskenmeno olis halvempi vaihtoehto.
- Lilith
[/quote]

Vanha kunnon henkaritemppu, sepsis ja teho-osasto? Epäilen että tulisi halvemmaksi.

Vierailija
24/104 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin. Olen 48v.

Vierailija
25/104 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 20:48"]

Ilmoittaisin paaville ja vaatisin pyhimys-titteliä.

[/quote]

Sama juttu :D
[/quote]

Täällä kans yks. :D

Vierailija
26/104 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No iskis pikku paniikki , koska meidän vauva on vasta 6 kk. Kyllähän se varmaan iloksi muuttuis jonkin ajan päästä. En ajatellut enää hankkia lisää lapsia, sillä olen jo 37 v.

Vierailija
27/104 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, en tiedä yhtään. Abortti olisi raskas, mutta varmaan viisain päätös. Olen vasta opiskelija, joten lapsen elättämiseen ei olisi paljoa rahaa & opintoni lykkääntyisivät. Lisäksi mietityttäisi, onko lapsen isä eksäni vai mies, jota tapailen tällä hetkellä.

Vierailija
28/104 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen ja kamala. Iloinen siksi, että tavallaan haluaisin vielä yhden VAUVAN, kamala siksi, ettemme oikeasti haluaisi lisää lapsia. Emme myöskään haluaisi sitä yövalvomista. Kuopus on nyt vuoden, vaikka tä on ihana ikä, en sano ei sille, että lapsi on pian järkevämpi ja omatoimisempi. Mutta silti vauva olis ihana, niin musta kuin miehestäkin - mutta kun ei, niin ei!

Vierailija
29/104 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortti

Vierailija
30/104 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin iloinen ja jatkaisin raskautta. 

N50

Vierailija
31/104 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin shokkiin ja paniikkiin. Abortti olisi ainoa vaihtoehto, mä en vaan voi saada lasta nyt (opiskelija 22-v.). Pelottaisi kestääkö suhde poikaystävään abortin, olisi se sen verran rankkaa kuitenkin, eihän kukaan lähtökohtaisesti halua abortoida yhtään mitään...

Vierailija
32/104 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin olisin tietysti shokissa. Olen juuri aloittanu amk-opiskelut ryhmässä, jolle ei muutamaan vuoteen ole välttämättä tulossa jatkoa jos ja kun äitiyslomalla tippuisin muiden kelkasta. Joutuisin tarkkaan miettimään miten saan järjestettyä opinnot 200 km päähän jossa olisi mahdollisuus jatkaa heti kun pystyisin, kahden pienen lapsen ja vuorotyötä tekevän miehen kanssa. Talouskin kiristyisi merkittävästi... Mutta aivan takuulla nuo asiat jotenkin saisi sumplittua ja olisin iloinen toisesta lapsesta. En kuitenkaan missään nimessä toivo että tulen raskaaksi seuraavaan 3 vuoteen. Aborttiin en pysty joten rukoilen että Zoelyt toimisivat!

Vierailija
33/104 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aika ällistynyt, koska parhaillaan tässä pullaa haudotaan :) Melko valmis pulla onkin, saisi jo syntyä, ilolla siis odotetaan!

Jos en olisi tullut viime talvena raskaaksi, en varmaan enää juuri nyt lasta toivoisi. Arki on muuttunut sen verran haastavammaksi esikoisen kanssa ja tavallaan kaipaan jo opiskeluiden pariin.

Vierailija
34/104 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin ekaks että prkl kierukka petti. Sitten että en jaksaisi enää, kolmannen jälkeen vannoin että tää oli viimeinen. Sitten 9kk päästä saisin toivottavasti terveen lapsen. Ja vaihdettaisiin auto ja asunto. Ja kaksi vuotta lisää kakkuun, sen jälkeen vasta mun mielestä elämä alkaa voittaa kun vauva tulee taloon. 

Vierailija
35/104 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhea. Mä olen jo 36-v, ihan liian vanha saamaan lisää lapsia. En kyllä tiedä, abortti on ajatuksena vastenmielinen mutta en kyllä vauvaa haluaisi.

Vierailija
36/104 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan minkähetkisessä tilanteessa tahansa tekisin abortin.

Vierailija
37/104 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin ihan hiivatisti, kuka mua on käynyt kiksauttamassa ja milloin ilman että oon mitään tajunnut. Edellisestä sekstauksesta yli 3 kuukautta.

Vierailija
38/104 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ikionnellinen. Kaksi vuotta olen kitunut vauvakuumeessa ja mies on jatkuvasti siirtänyt eteenpäin ajankohtaa milloin voitaisiin ehkä mahdollisesti aloittaa lasten teon (siis jättää ehkäisy pois)... ehdottomasti pitäisin lapsen.

Vierailija
39/104 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin.

Vierailija
40/104 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidettäisiin kyllä. Tosin joko pitäisin välivuoden tai sitten mies jäisi kotiin, en tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan