Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä teitä naisia voi sitten oikeasti lähestyä???

Vierailija
30.09.2015 |

Tältä palstaltya olen oppinut ettei se käy päinsä ainakaan töissä, salilla, harrastuksissa, kaupassa tai baarissa. Kertokaa tässä, missä minä suomalainen mies voin tehdä alotteita?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:04"]Riippuu sinusta. Jos olet haluttava, voit lähestyä missä tahansa. Jos et ole haluttava ja silti lähestyt, haukumme sinut säälittäväksi nysäkulliksi missä tahansa.
[/quote]

Haluatko lähestyä naisia vielä luettuasi tuon kommentin?

Vierailija
22/64 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua saa lähestyä missä vaan, kunhan on asiallinen. Joka tapauksessa täytyy kyllä oikein hurmaava olla, että tuntemattomalle antaisin numeroni. Tykkään enemmän tutustua ihmisiin ensin rauhassa kaveripohjalla. Mutta saa lähestyä, jos olen yksin, enkä ole tekemässä mitään sillä hetkellä (kuten juuri tuo tenttiin lukeminen). Baareissakin saa tulla juttelemaan, ellei mulla oo juttu kesken kaverin kanssa. Naiset on erilaisia. N21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ainakin saa lähestyä salilla tai kaupassa. Jos haluat tulla pyytämään kahville/numeroa ja kehaisemaan hyvää treenimeininkiäni, ei sinun tarvitse siihen jäädä pällistelemään loppuajaksi vaan treenejä voi jatkaa normaalisti ja vähän ehkä vilkuilla ja hymyillä ja sanoa heippa salilta poistuessa :) Samoin kaupassa on tosi helppoa hoitaa iskutilanne. Otat vaikka jonkun shampoopullon ja kysyt neidiltä mitä pitää tuoksusta ja kannattaako ostaa. Siitä on sitten smoothia kysyä numeroa "ohimennen", ja jos oikein pleijeri olet, pyydät "tuotetestaukseen" kun olet käyttänyt shampoota ensitreffejä varten. Jos saat pakit, kaupasta on helppo livahtaa pois eikä siellä niin usein tule törmättyäkään, joten kiusalliset uudelleenkohtaamiset on semihelppo välttää. Baarissa on ehkä kaikista helpoin tulla iskemään, koska oletuksena kaikki ovat nauttineet alkoholia ja estot on pois ja baari on jotenkin luontevin paikka kohdata muita ihmisiä. Kyllä ihan normi kahvilassakin voi mennä jutteleen, jos toinen on yksin/kaveriporukassa. Yliopistollekin voi mennä katteleen meininkiä, vaikka ei itse opiskelisikaan. Yliopistojen lounasravintolat on tarkoitettu kaikille ja ilman opiskelijakorttiakin saa ihan kohtuuhintaisen lounaan. Sinne vaan hengaileen. Tutustu kotikuntasi järjestöhommiin ja mene vaikka johonkin "mediaseksikkääseen" vapaaehtoistyöhön tai sellaiseen järjestötoimintaan/hallitukseen, jossa tapaa muita ihmisiä (erityisesti naisvaltaiset alat). Järjestöjen kautta pääsee myös kaikkiin tapahtumiin ja on helppo verkostoitua. Kesällä on helppo vain mennä hengailemaan johonkin puistoon/rannalle, jossa on paljon ihmisiä ja siellä spontaanisti mennä jutulle.

Vierailija
24/64 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:16"]

Salilla kyllä ainakin minä lähestyn. Arvioisin että n. 90% 16-30v salilla käyvistä naisista on siellä kuolaamassa meitä hyväkroppaisia miehiä ja etsimässä tulevaa aviomiestä.

-M27 alfamale

Miksi näin monta alapeukkua, kyllä minä ainakin aina katselen näkyykö tikkejä miehiä ja toivon salaa, että joku tulisi jutulle :D Ei toki tarvitse olla mikään häiritsevä limanuljaska, mutta kyllähän kaikki naiset kaipaavat huomiota ja kehuja. Eri asia tietysti, jos on varattu, mutta silloin voikin vain ottaa imarteluna ja kieltäytyä kohteliaasti :)

-N22 fitbabe

[/quote]

Vierailija
25/64 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vain! Minä olin todella ilahtunut kun rautatieasemalla vieras, kohtelias mies pysäytti ja kysyi haluaisinko joskus lähteä kahville tai oluelle. Totesi myös aluksi, että tämä saattaa kuulostaa nyt oudolta, mutta ei kuulemma voinut olla pysäyttämättä. :) hämmennyin ja totesin seurustelevani enkä hämmennyksissäni tullut sanoneeksi, että kiitos kuitenkin kohteliaisuudesta. Hyvillä käytöstavoilla voit varma että ilahdutat naista jos vain rohkeasti selvinpäin tulet juttusille, vaikka nainen ei sattuisikaan olemaan sinkku.

Vierailija
26/64 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalassa, ei päästä karkuun. Joo ja tää oli huumoria

Vierailija
27/64 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:11"]

Missä vain! Minä olin todella ilahtunut kun rautatieasemalla vieras, kohtelias mies pysäytti ja kysyi haluaisinko joskus lähteä kahville tai oluelle. Totesi myös aluksi, että tämä saattaa kuulostaa nyt oudolta, mutta ei kuulemma voinut olla pysäyttämättä. :) hämmennyin ja totesin seurustelevani enkä hämmennyksissäni tullut sanoneeksi, että kiitos kuitenkin kohteliaisuudesta. Hyvillä käytöstavoilla voit varma että ilahdutat naista jos vain rohkeasti selvinpäin tulet juttusille, vaikka nainen ei sattuisikaan olemaan sinkku.

[/quote]

Miksei kukaan nainen ilahduta miestä pyytämällä kahville? Näin.

Vierailija
28/64 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos olet se tyyppi, joka viime päivinä on kysellyt, miten naiset reagoisivat kosketteluun eri tilanteissa, niin ongelmasi  ei ole "lähestymisen" paikka vaan tapa. Voit lähestyä naisia missä vain, kunhan aloitat sen normaalilla jutteluola niistä näistä - ja etenet vähän kerrallaan kohti henkilökohtaista tutustumista, juttelette lisää, käyttä kHvilla tai drinkillä ja sitten vasta tulee fyysisen koskettamisen ai

ja nitä varattuja naisia noin pääsääntöisesti ei kannat yrittää, jos tietää, että ne ovat varattuja. Siloinhan sä vain sanot, että pidät naista potentiaalisena pettäjänä. Miksi hön sun kanssa sen jälkeen enää mitäänhaluaisi.

Vierailija
29/64 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:19"]

[/quote]

[/quote]

Älä kysy noin mahdottomia kysymyksiä.

Vierailija
30/64 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Miten niin  ei kukaan? Sinäkö tunnet kaikki maailman naiset, voidaksesi sanoa noin? 

Olen kuullut useammankin naisen pyytävän miestä kahville ja joskus olen tehnyt niin itsekin. 

Vierailija
31/64 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan missä tahansa ihimisiä liikkuu. Minut saa pysyäyttää juoksulenkillä tai tulla kirjastossa juttelemaan tai vaikkapa kaupan pihalla pysäyttää. Mitäpä siinä menettääkään, jos ihmisille juttelee.

Vierailija
32/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 18:51"]

Ketä tahansa yrittävä vaikuttaa vastenmieliseltä tyypiltä.

[/quote]

Ihan sama mitä mieltä sinä tai ne muut on. Minua kiinnostaa vain ne jotka vastaa myöntyvästi. Jos alan pelkäämään teitä hiekkapilluja niin tulos tulee olemaan nolla.

Kannattaa yrittää jatkuvasti niin saa sitä anaalia. Aina kannattaa kysyä että otatko perseeseen myös. Aina sielä sadan seassa on vähintään kolme jotka ei ujostele ottaa kalua peppuunsa.

Vierailija
33/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:24"]

Asiallisesti, missä vaan ja milloin vaan. Älä tunge, änkää äläkä puhu tyhmiä. Ja ÄLÄ ole kännissä.

[/quote]

Mikset itse mene puhumaan miehille niin että ET OLE KÄNNISSÄ ja VALITA?

Vierailija
34/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:54"]

Ihan missä tahansa ihimisiä liikkuu. Minut saa pysyäyttää juoksulenkillä tai tulla kirjastossa juttelemaan tai vaikkapa kaupan pihalla pysäyttää. Mitäpä siinä menettääkään, jos ihmisille juttelee.

[/quote]

Suomessa vaan suhtaudutaan jotenkin epänormaalisti ja pidetään epänormaalina jos juttelee tuntemattomille mutta suomen kulttuuri on muutenkin ihan perseestä ja junttia

Vierailija
35/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 12:03"]

[/quote]

[/quote]

Alapeukkuja miksi?

[/quote]

Siksi koska täällä palstalla pyörivät on uusiavuttomia loisia jotka ei ite jaksa tehdä mitään minkään eteen vaan sen sijaan valittaa muiden tekemissitä ja miesten toiminnasta

Vierailija
36/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:54"]

[/quote]

Suomessa vaan suhtaudutaan jotenkin epänormaalisti ja pidetään epänormaalina jos juttelee tuntemattomille mutta suomen kulttuuri on muutenkin ihan perseestä ja junttia

[/quote]

Moni on niin ahdistunut pitkästä talvesta. Istuttu tuvassa yksin tai kaksin pimeässä kylmää paossa. Sama tapahtuu vankilassa. Sitten vapauduttuessa moni ei halua enää lähteä ihmisten ilmoille.

Sitä haluaa olla itsekseen. Siksi lyhyt kesäkään ei pelasta. Alkoholia ja kahvia otetaan aina että vähän reipastutaan. Estot pois. Sitten hävetään monta kuukautta tai vuotta sitä mitä tuli kahvilla tai kännissä tehtyä.

Ilmaston syy.

Nuoret voisi äkkiä muuttaa pois täältä ennenkuin menee terveys ja muututte suomalaisiksi!

Vierailija
37/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:31"]

Ap, jos olet se tyyppi, joka viime päivinä on kysellyt, miten naiset reagoisivat kosketteluun eri tilanteissa, niin ongelmasi  ei ole "lähestymisen" paikka vaan tapa. Voit lähestyä naisia missä vain, kunhan aloitat sen normaalilla jutteluola niistä näistä - ja etenet vähän kerrallaan kohti henkilökohtaista tutustumista, juttelette lisää, käyttä kHvilla tai drinkillä ja sitten vasta tulee fyysisen koskettamisen ai

ja nitä varattuja naisia noin pääsääntöisesti ei kannat yrittää, jos tietää, että ne ovat varattuja. Siloinhan sä vain sanot, että pidät naista potentiaalisena pettäjänä. Miksi hön sun kanssa sen jälkeen enää mitäänhaluaisi.

[/quote]

Ei pidä paikkaansa.. kauoungilla kävelee nokka pystyssä joka toinen nainen ja sitte jos satut kysymään vaikka kelloa bussipysäkillä asiallisesti on vastaus tiuskimista tai todella lyhyt vastaus ja jos kuulumisia alat kyselemään ni tässä vaiheessa viimeistään aletaan katsomaan kieroon että mikä sullo hätänä

Vierailija
38/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä?

Vierailija
39/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meidän kultuurissa jo naapurin tervehtiminen on sillä rajalla että onko se ok juttu. Muualla se kuuluu automaattisiin tapoihin ja ne jotka ei tervehdi ovat päästään vialla.

Vierailija
40/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lähestyä työmaalla erästä miestä, mutta en kehtaa ja näyttää olevan sormuskin sormessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi