Pojan kaveri haisee niin pahalle,että
Kohta joudun kieltämään meille tulon. 16v pojasta siis kyse,haisee hielle , pesemättömälle paskalle,imelältä, on todella ylipainoinen . Möyrii sohvat, sängyt, auton ja mä en kestä enää!
Kommentit (27)
Pesemätön paska xD Varmaan siitä kuuluisasta perseen hajusta kyse
Tää on oikeasti todellinen ongelma , ollaan tunnettu poika ihan 5 v asti ja nyt tänään mies sanoi ja olen itsekin huomannut että esim meidän sohva haisee ihan järkylle,poika viettää siis aikaa meillä päivittäin
Ripulin peseminen on huomattavasti vaikeampaa, kuin kiinteän pökäleen.
Entä jos tulee köyhästä perheestä eikä ole varaa käydä joka päivä suihkussa tai ostaa shampoota? Järkyttävää kuinka AV:lla tuomitaan eri talousluokasta tulevat niin nopeasti huonoiksi ihmisiksi!
Sama juttu. Tupakalle, lialle, hielle. Kun tulee yökylään, poika lämmittää aina saunan... Tekisi mieli pestä pojan vaatteet. Hän kyllä on jo 19, mutta sama on jatkunut jo vuosia.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:05"]Entä jos tulee köyhästä perheestä eikä ole varaa käydä joka päivä suihkussa tai ostaa shampoota? Järkyttävää kuinka AV:lla tuomitaan eri talousluokasta tulevat niin nopeasti huonoiksi ihmisiksi!
[/quote]
Kaikilla on varaa peseytyä ja ostaa saippuaa. Uimahalliin voi mennä vaikka ilmaiseksi pesulle, jos siitä on kiinni.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:05"]
Entä jos tulee köyhästä perheestä eikä ole varaa käydä joka päivä suihkussa tai ostaa shampoota? Järkyttävää kuinka AV:lla tuomitaan eri talousluokasta tulevat niin nopeasti huonoiksi ihmisiksi!
[/quote]
Heh... provokouluun mars!
Katsos, kun Suomessa ei niin köyhiä ole, ettei peseytyä voi. Eli luokalle jäit.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:06"]Sama juttu. Tupakalle, lialle, hielle. Kun tulee yökylään, poika lämmittää aina saunan... Tekisi mieli pestä pojan vaatteet. Hän kyllä on jo 19, mutta sama on jatkunut jo vuosia.
[/quote]
Mä pesisin ja sanoisin että meillä kuljetaan vain puhtaissa vaatteissa ja peseydytään päivittäin!
Lämmitä sille sauna ja pistä se pesulle. Voit ite mennä vaikka pesemään
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:07"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:05"]Entä jos tulee köyhästä perheestä eikä ole varaa käydä joka päivä suihkussa tai ostaa shampoota? Järkyttävää kuinka AV:lla tuomitaan eri talousluokasta tulevat niin nopeasti huonoiksi ihmisiksi! [/quote] Kaikilla on varaa peseytyä ja ostaa saippuaa. Uimahalliin voi mennä vaikka ilmaiseksi pesulle, jos siitä on kiinni.
[/quote]
Missä on ilmaisia uimahalleja? Aina kun oon käyny, niin kyllä siinä tiskillä veloitetaan viitisen euroa.
Voi ei, onko poikasi puhunut kaverin kanssa asiasta? Saisiko kaverille edes ujutettua uusia vaatteita? Oho ostin vahingossa vääränkokoisia vaatteita alesta, eikä näitä voi palauttaa.
Jotain on kyllä vialla pojalla ja/tai perheellä, jos saa pahanhajuisena liikkua ihmisten ilmoilla.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:06"]Sama juttu. Tupakalle, lialle, hielle. Kun tulee yökylään, poika lämmittää aina saunan... Tekisi mieli pestä pojan vaatteet. Hän kyllä on jo 19, mutta sama on jatkunut jo vuosia.
[/quote]
Mä pesisin ja sanoisin että meillä kuljetaan vain puhtaissa vaatteissa ja peseydytään päivittäin!
[/quote] No minäpä en. En tahdo loukata kaveria, joka on selvästikin ollut kiusattu ja syrjitty (lihava poika hänkin) ja yhden kaverin saanut, jonka kotiinkin voi tulla. En voi kuin toivottaa tervetulleeksi, olla suopea nuorukaisten saunailtatouhuille ja tarjota puhtaita pyyhkeitä, laudeliinoja ja lakanoita.
Varakkaasta perheestä on, ylipaino tekee tietysti tuon hienhajun ja sen järkyttävän imelän, rööki siihen päälle niin avot. Oikeasti aivan järkyttävä haju, kolmen urheilevan teinin äitinä tiedän mitä hienhaju on ja tämä vetää kyllä pohjat
Painaako gloria päätä kovinkin? Aikamoista arvostelua ja hurskastelua kautta linjan. Tiedättekö, millaisista oloista nuo "haisevat" kaverit tulevat? Jos ette, niin olisi parempi pitää mölyt mahassaan.
Tarkista esinahan alta onko siellä sissijuustoa
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:15"]Painaako gloria päätä kovinkin? Aikamoista arvostelua ja hurskastelua kautta linjan. Tiedättekö, millaisista oloista nuo "haisevat" kaverit tulevat? Jos ette, niin olisi parempi pitää mölyt mahassaan.
[/quote] Minä ainakin tiedän. Käyhän oma poikani myös heillä. Ei kai sillä gloriaa olla haalumassa, että oma perhe peseytyy? 19v pojan mude
Onneks mun lasten kaverit haisee pestylle paskalle.