Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päänsärky ja pahoinvointi hieronnasta?

Vierailija
30.09.2015 |

Kävin hierojalla joka hieroi niskan, hartiat ja ristiselän. Seuraavana päivänä päätä särki koko päivän ja voin pahoin, ruokaa en meinannut saada alas. Olisiko se voinut aiheutua hieronnasta, varsinkin kun olen todella tottumaton hierontaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi johtua hyvinkin.

Vierailija
2/5 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti johtuu hieronnasta. Tuo seuraavan päivän olo kertoo, että tarvitset ehdottomasti jonkun tavan,millä saat niska-hartiaseudun rennommaksi! Olen itse hieroja ja jos asiakas on palannut vastaanotolle ( useinhan asiakas ei uskalla hierottaa enää) ja kertoo että seuraavat päivät hieronnasta särki päätä,lääkkeet ei mahd auttaneet ym pahoinvointia,muutamme hierontaa. Monesti auttaa,että edetään rauhallisemmin,hierotaan myös päänahka,otteet ovat kevyemmät ym. Joku ottaa buranaa ennen hierontaa jos on ihan kivikovat hartiat. Pikkuhiljaa hyvä tulee ja yleensä viimeistään viides hieronta tuntuu asiakkaastakin hyvälle,eikä päänsärky tai pahoinvointi vaivaa jälkikäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kannattaa juoda ennen ja jälkeen hieronnan vettä riittävästi.

Vierailija
4/5 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin johtuu siitä. Veri kiertää joka epänormaali olotila. Mene vaan uudestaan mutta kerro oireista.

Vierailija
5/5 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin käy kun käy huonolla hierojalla joka ei tiedä mitä tekee. Mulla on kokemusta monista hierojista ja heissä todellakin on eroa. Hieronnan jälkeen kuuluu olla hyvä olo, voi hieman palella tai pyörryttää mutta ei kuulu tulla mitään kovaa päänsärkyä ja pahoinvointia. Vettä on kylläkin tärkeää juoda hieronnan jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi