Kelan tukien vähentäminen ei edesauta töihin menoa silloin kun töitä ei saa vaikka kokemusta löytyy.
Miksi suomalaisilta työttömiltä ja opiskelijoilta siis leikataan kelan tukia?
Kommentit (19)
Koska meillä ei ole varaa tukiin. Jos täältä maasta poistetaan ei tuottavat ulkolaiset, meidän ei tarvitse leikata.
Perskok-hallitus on täynnä sadisteja, siksi.
Jos sinun kokemus on yli viiden vuoden takaa niin rehellisesti sanottuna sinun kokemus on niin vanhentunutta niin on voit hyvillä mielin kutsua itseäsi rehellisesti kokemattomaksi
"Miksi suomalaisilta työttömiltä ja opiskelijoilta siis leikataan kelan tukia"
Kun töitä oli ja tuet olivat suuremmat, harvaa kiinnosti työt. Nyt saa kärsiä, kun luotettiin jatkuvaan ilmaiseen rahaan.
Mitä olemme tehneet väärin, kun osa kansasta etsii selityksiä tilanteesta riippumatta.
Hain työkokemusta ulkomailta kun Suomessa ei päässyt töihin kirveelläkään.
Mutta ulkomaiden työkokemushan ei tunnetusti Suomessa kelpaa joten pattitilanteessa sitä on kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kun töitä oli ja tuet olivat suuremmat, harvaa kiinnosti työt. Nyt saa kärsiä, kun luotettiin jatkuvaan ilmaiseen rahaan.
Mitä olemme tehneet väärin, kun osa kansasta etsii selityksiä tilanteesta riippumatta.
Miksi valehtelet?
Vierailija kirjoitti:
Töitä ei ole ollut varmaan 20 vuoteen.
Minulle tarjottiin työpaikkaa, ensimmäinen tarjous vuoden sisään. Edelleenkin ihmettelen sitä että työkyvyttömiä ei haluta hoitaa kuntoon. Itselläkin lääkäriaika tulossa mutta epäilen että taas näytetään ovea. Jos nyt otan työn vastaan en usko että jaksan kovin pitkään ennen kuin olen taas s-lomalla.
Niillä jotka on ulosotossa ei ole varaa mennä töihin ollenkaan.. siksi pitäisi olla niin, että ei heti alettaisi periä jotta pääsee NS. Jaloilleen. Tiedän monia jotka yrittävät mennä töihin, mutta ulosotto kun vie niin ei jää edes tukien verran käteen.. tähän kun tehtäisiin korjaus varmasti löytyisi tekijöitä.
Oma työnhakualue on nyt rajoittunut paikkoihin, jotka ovat kävelymatkan päässä kotoa. Kiitos Kelan, minulla ei ole varaaa korjauttaa autoani ja näin ollen työn vastaanottaminen vaikka naapurikunnasta on mahdotonta.
Nyt joku sanoo, että mene julkisilla. Ne harvat vuorot, mitä täällä ajetaan, elää ihan koulujen ehdoilla.
Rahat ei riitä enää kaikkien elättämiseen. Yritystenkin pitää pysyä pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Niillä jotka on ulosotossa ei ole varaa mennä töihin ollenkaan.. siksi pitäisi olla niin, että ei heti alettaisi periä jotta pääsee NS. Jaloilleen. Tiedän monia jotka yrittävät mennä töihin, mutta ulosotto kun vie niin ei jää edes tukien verran käteen.. tähän kun tehtäisiin korjaus varmasti löytyisi tekijöitä.
Ulosottolaitos saa tässä maassa potkia päähän ihmisiä niin paljon kuin huvittaa. Itse asiassa valtio hyötyy korkomenoista kymmeniä miljoonia vuodessa. Miksi tästä ei ole puhetta?
Vierailija kirjoitti:
Minulle tarjottiin työpaikkaa, ensimmäinen tarjous vuoden sisään. Edelleenkin ihmettelen sitä että työkyvyttömiä ei haluta hoitaa kuntoon. Itselläkin lääkäriaika tulossa mutta epäilen että taas näytetään ovea. Jos nyt otan työn vastaan en usko että jaksan kovin pitkään ennen kuin olen taas s-lomalla.
Sama homma mulla ei edes yritetä tutkia ja hoitaa . Vuosien saatossa jouduin jo pyörätuoliin ja eläkkeelle ei tunnetusti pääse ei vaikka olis pää kainalossa ei pääse edes kuntoutus tuelle. Ihme hommaa kyllä ja sitten ei ymmärretä sitä, että jotkut perussairaudet estää tietyt alat..
Haluaisin rekka kuskiksi saako Suomessa ajaa jos on pyörätuolilla liikkuva? Paitsi niin ei varaa maksaa C korttia..ei varaa opiskella ei varaa mennä edes töihin, kun pitäisi olla kuukausi ilman rahaa ja sitten kun rahaa saa vihdoin kuukauden jälkeen kaikki vie vouti
Hyvä vaan, jääpähän ahkerille työntekijöille/veronmaksajille enempi rahaa, niin se kuuluukin mennä. Hyvä hallitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulosottolaitos saa tässä maassa potkia päähän ihmisiä niin paljon kuin huvittaa. Itse asiassa valtio hyötyy korkomenoista kymmeniä miljoonia vuodessa. Miksi tästä ei ole puhetta?
Ja perintä firmat rikastuu mulla kerran kelan takia myöhästyi sähkölasku alle 14 päivää tai ehkä päivän yli no jokatapauksessa maksoin sen niin eiköhän tullut 500€ lasku perintätoimistosta..siis 25€ takia ..jonka maksoin..ihan sairasta. En rupea maksaa 500€ siitä, että lasku myöhästyi tietysti myöhästymiskulut voin maksaa, mutta ei se nyt tuon verran pitäisi olla
Tiedetään, mutta oon psykopaatti ja teitä hönöjä on kiva kiusata.
riikka