Missä teitä naisia voi sitten oikeasti lähestyä???
Tältä palstaltya olen oppinut ettei se käy päinsä ainakaan töissä, salilla, harrastuksissa, kaupassa tai baarissa. Kertokaa tässä, missä minä suomalainen mies voin tehdä alotteita?
Kommentit (64)
Meillä Työpaikan hississä on ollut kaikenlaisia yrityksiä. Ihan hauska paikka mielestäni, jos kaikilla on pilkettä silmäkulmassa. :D
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:16"]Salilla kyllä ainakin minä lähestyn. Arvioisin että n. 90% 16-30v salilla käyvistä naisista on siellä kuolaamassa meitä hyväkroppaisia miehiä ja etsimässä tulevaa aviomiestä.
-M27 alfamale
[/quote]
Mä käyn kolmesti viikossa salilla ja jos joku mies siellä lähestyisi, niin nauraisin räkäisesti päin naamaa. Ei kiinnosta salijanarit.
N24
[/quote]Mikä siis itse olet?
[/quote]
Salijanari, mutta ei kiinnosta sellaisten miesten seura. :)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 13:37"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:16"]
Salilla kyllä ainakin minä lähestyn. Arvioisin että n. 90% 16-30v salilla käyvistä naisista on siellä kuolaamassa meitä hyväkroppaisia miehiä ja etsimässä tulevaa aviomiestä.
-M27 alfamale
[/quote]
Ite esittelen salilla lämmitellessä martial arts taitojani. Kun olen vähän pumpannut leukoja vetelemällä (32 kpl puhtaasti) lihakset pulleiksi otan hupparin pois ja alan varjonyrkkeilemään. Esittelen notkeita koipiani ja potkin jalat spagaattiin kattoon. Saatan pitää jalkoja "lämmittely mielessä" jopa kymmenen sekuntia ja vaihdan jalan. Sitten siirryn laitteille tai painojen eteen ja alan vähäilmeisesti tekemään sarjoja.
Lopussa teen verryttelyt venyttelyt ja esittelen hyppykiertopotkuja. Monesti näistä esityksistä on äijätkin kalpeina, koska harvoin näkee tälläistä mestaria salilla.
T: Mies33 joka kerää katseita
[/quote]
Hyi kun tuli mieleen tuosta koipi sanasta sellainen lötkö sammakko.
Näytätkö ihan sammakolta?
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:16"]Salilla kyllä ainakin minä lähestyn. Arvioisin että n. 90% 16-30v salilla käyvistä naisista on siellä kuolaamassa meitä hyväkroppaisia miehiä ja etsimässä tulevaa aviomiestä.
-M27 alfamale
[/quote]
Mä käyn kolmesti viikossa salilla ja jos joku mies siellä lähestyisi, niin nauraisin räkäisesti päin naamaa. Ei kiinnosta salijanarit.
N24
[/quote]Mikä siis itse olet?