Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ehtiikö karvat ajella ennen synnärille lähtöä?

Vierailija
30.09.2015 |

Tai kykeneekö kivuilta? Entäs meikkaaminen, vai olisiko parempi käydä kestovärjäyttämässä ripset? Kyseessä ensimmäinen raskaus.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha! Jälkivuotoa kuitenkin tulee se 4-6 viikkoa että karvat ehtii kasvaa moneen kertaan..

Vierailija
102/104 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdit varmasti sheivata ja jos et ehdi kätilö voi siistiä ennen synnytystä. Näin tehtiin ainakin Oysissa epparin tekemisen helpottamiseksi ilmeisesti (?). Ymmärrän hyvin että haluat olla nättinä, onhan kyse merkittävästä tapahtumasta. Itse ainakin joka kerta olen halunnut säilyttää edes hivenen kauneutta, minuutta ja naisellisuutta, joka helposti häviää siinä vaiheessa kun synnytyspaita puetaan päälle. Tsemppiä synnytykseen!

Vierailija
104/104 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:42"]

Ehdit varmasti sheivata ja jos et ehdi kätilö voi siistiä ennen synnytystä. Näin tehtiin ainakin Oysissa epparin tekemisen helpottamiseksi ilmeisesti (?). Ymmärrän hyvin että haluat olla nättinä, onhan kyse merkittävästä tapahtumasta. Itse ainakin joka kerta olen halunnut säilyttää edes hivenen kauneutta, minuutta ja naisellisuutta, joka helposti häviää siinä vaiheessa kun synnytyspaita puetaan päälle. Tsemppiä synnytykseen!

[/quote]

Nättiähän on kun toosa on karvaton?