Muutan poikaystävän kanssa yhteen. Tuparit..
Järjestän siis tuparit yhteisessä kodissa mutta asiassa on pulma: Poikaystävälläni on paljon enemmän kavereita kuin minulla. Haluaisin kutsua molemmilta yhtä paljon, eli jättää osan miehen kavereista pois. Kaiken lisäksi heidän joukossa on sellaisia joista en niin pidä. Miehen mielestä taas juuri nämä ovat hänen parhaita ystäviään eli heidät ilman muuta kutsuttaisiin, ja mies haluaisi muutenkin kutsua kaikki! Onko reilua että minun ystäviäni olisi paikalla 5 ja miehen ystäviä 14? Minusta olisi reilua vähän rajata ja kutsua miehenkin kavereista tuon 5. Vai..?
Kommentit (217)
Ap:n jääräpäisyys tuo jostain syystä mieleeni vanhan Onnen tunteen-maksimointiketjun (http://www.vauva.fi/keskustelu/4285054/ketju/olisiko_liian_julma_pila_jos_muka_jatan_naisystavani_ja) vaikka nyt on aika paljon kevyemmästä aiheesta kyse..
Suosittelen jättämään ne ainakin kutsumatta joista et itse pidä! Ja tuo jakauma ei mene muutenkaan oikein, eli mieluiten suunnilleen saman verran molempien kavereita.
Eli sinä haluat sivistyneet illanistujaiset ja miehesi perinteiset tuparit. Kummankin toivetta pitäisi pystyä kunnioittamaan. Kummankin osapuolen.
Parisuhde on kompromisseja. Mitäs jos pitäisitte ensiksi illanistujaiset hienoine kattauksineen niille sivistyneille kavereille. Ja sitten muutaman tunnin päästä alkaisi pahvimuki-pitsa-osuus jossa jokaisen nuttura olisi vähän löysemmällä. Ja tähän osuuteen vasta kutsuttaisiin ne öykkärikaverit. Näin saisitte molemmat mitä haluaisitte.
Turha sun on kiukutella jos mies ei tee niinkui sä haluat, jos et säkään tee niinkuin se haluaa.
Ihmekään jos ei joku löydä miestä kun ne kaikki pelkää APn kaltaisia hirviöitä :D:D:D
Tämän ketjun pitää nyt keskittyä siihen kuinka ap kattaa pöydän pieneen asuntoon 12 hengelle ja mitä aikoo tarjota. Näistä vinkeistä olisi varmasti monelle iloa. Minulle ainakin.
Se mies tappo ittensä ku tajus että parisuhteessa pitää tehdä kompromisseja. ap
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:45"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:33"] Ratkaisu: vie arvotavarat kellariin/vinttiin tupareiden ajaksi, niin ei tarvitse miettiä koko iltaa, milloin jotain hajoaa. Syötte ja juotte kertakäyttöastioista, ei tule sitten tiskiäkään. Jos kerran miehen kaverit eivät arvosta laittamiasi ruokia, niin älä laita mitään (tai tee pelkästään omille kavereillesi jotain makeita herkkuja, miehet ei syö niitä kuitenkaan), anna suosiolla tilata sitä pitsaa. Jos asutte kerrostalossa, joudutte lähtemään baariin viimeistään klo 23. Jos aloitatte bileet tarpeeksi myöhään (jos kutsut vieraat klo 18 niin suurin osa tulee klo 20-21), et joudu montaa tuntia katselemaan miehen kavereita. Voitte vaikka mennä omien kavereidesi kanssa eri baariin kuin mies ja kaverinsa. Näin piina kestää vain pari kolme tuntia. [/quote]Tasokkaat juhlat, kertakäyttöastiat! Ja en halua lähteä mihinkään baariin! Tarkoitus oli rauhalliset aikuiset tuparit, hyvää ruokaa ja viiniä! Mutta mies haluaa olla kakara, tarjota pitsaa, viinaa ja pelata pleikkaria. Ne oli poikamiesten illanistujaisia! Eikö kukaan ole sitä mieltä että olen syystäkin loukkaantunut? ap. [/quote] En todellakaan lähtis sun tupareihin. Miehes suunnittelemat kuulostaa kivoilta. Mieluummin juon lonkeroa, syön pizzaa ja sipsejä ja pelaan pleikkaria äijäporukassa kuin lipitän viiniä jossain mukahienolla illallisella, joka ei ole tupareita nähnytkään. N24
[/quote]
wt epäihminen/epäkypsätkakarat pitää tommosia mukavina. Me aikuiset sivistyneet emme remuamista kaipaa.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 08:38"]ap, mihin katosit?
[/quote]
Se suuttui ja pitää meille mykkäkoulua. Tai sitten sen poikkis on tullut järkiinsä ja tajunut muuttavansa pirttihirmun kanssa samaan talouteen. Nyt tällä hetkellä ap on vähän kiireinen paiskoessaan hienon astiastonsa päin seiniä ja poikaystävää kun suunnitellut tuparit vaihtuivat äijäporukan 2 viikon Thaimaan eroterapialomaksi.
Kaikki ei osaa elää parisuhteessa. Huono ennuste, jos joutuu näin pienistä asioista riitelemään. Elämässä tulee aina oikeitakin kipukihohtia. Tällaiset ei niistä selviä. Eikä edes tajua omaa osuuttaan sopassa. Kohta ap kirjoittaa, ettei mies huomio tai osaa viikata sukkia oikein. Pakko erota
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:55"]
Onkohan tämän ketjun aloittama sama, joka taannoin valitti yhteisessä kodissa majailevasta poikaystävän bändikaverista? Sama kirjoitustyyli ja vinksahtanut käsitys parisuhteesta.
[/quote]
Toivottavasti on! Se oli hauska muikkeli ja olen odottanut sen paluuta!
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 12:33"]
Ihmekään jos ei joku löydä miestä kun ne kaikki pelkää APn kaltaisia hirviöitä :D:D:D
[/quote]
Joita onkin paljon.
En muuten usko sanaakaan ap:n holinoista. Mista lahtien tuparit ovat muka joku avoliiton solmimistilaisuus? Ap:n miehella on oikea tuparimeininki, hauskaahan siella tulee olla. Ehditte ponottamaan niiden lautasten aarella vaikka sitten kaksikymppissynttareilla, paalla aidin huulipunaa ja miehella vahan liian suuri puku. Ei kolmekymppiset oikeasti voi olla noin noloja etta avoliittoa pitaisi julistaa ja jotenkin nayttaa tulleensa aikuiseksi, eihan... jos jo kymmenen vuotta ollaan aanestetty ja ehka oltu vakitoissa ja vakerretty veroilmoituksia! :D useimmillahan kolmekymppisilla on jo perhe tulilla ja sita avoliittoa ehka kymmenen vuotta takana, en usko etta perheenisista kuoriutuisi aanekkaita bilesonneja jonkun kaverin tupareissa. Haloo. Ehka 16-vuotiaana ekan kaverin alkaessa leikkimaan kotia kun ei ole viela niin kaytostavat kuin alkoholin kayttokaan hallinnassa.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:18"]
En muuten usko sanaakaan ap:n holinoista. Mista lahtien tuparit ovat muka joku avoliiton solmimistilaisuus? Ap:n miehella on oikea tuparimeininki, hauskaahan siella tulee olla. Ehditte ponottamaan niiden lautasten aarella vaikka sitten kaksikymppissynttareilla, paalla aidin huulipunaa ja miehella vahan liian suuri puku. Ei kolmekymppiset oikeasti voi olla noin noloja etta avoliittoa pitaisi julistaa ja jotenkin nayttaa tulleensa aikuiseksi, eihan... jos jo kymmenen vuotta ollaan aanestetty ja ehka oltu vakitoissa ja vakerretty veroilmoituksia! :D useimmillahan kolmekymppisilla on jo perhe tulilla ja sita avoliittoa ehka kymmenen vuotta takana, en usko etta perheenisista kuoriutuisi aanekkaita bilesonneja jonkun kaverin tupareissa. Haloo. Ehka 16-vuotiaana ekan kaverin alkaessa leikkimaan kotia kun ei ole viela niin kaytostavat kuin alkoholin kayttokaan hallinnassa.
[/quote]
Todella harvalla nykyään on ja hyvä niin.
Jos muutettais poikaystävän kanssa yhteen, niin poikaystävä sais kutsua omat kaverinsa ja mä ne hurjat kaksi kaveria. Ruokaa tekisin sen verran, että se riittäisi reilulle kymmenelle miehelle ja parille naiselle.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:25"]
Jos muutettais poikaystävän kanssa yhteen, niin poikaystävä sais kutsua omat kaverinsa ja mä ne hurjat kaksi kaveria. Ruokaa tekisin sen verran, että se riittäisi reilulle kymmenelle miehelle ja parille naiselle.
[/quote]
Olisitko itse syömättä vai jättäisit toisen kaverisi ilman?
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:25"]
[/quote]
Olisitko itse syömättä vai jättäisit toisen kaverisi ilman?
[/quote]
Toinen kaverini on mies. :)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:30"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 09:25"] Jos muutettais poikaystävän kanssa yhteen, niin poikaystävä sais kutsua omat kaverinsa ja mä ne hurjat kaksi kaveria. Ruokaa tekisin sen verran, että se riittäisi reilulle kymmenelle miehelle ja parille naiselle. [/quote] Olisitko itse syömättä vai jättäisit toisen kaverisi ilman? [/quote] Toinen kaverini on mies. :)
[/quote]
Meinasin ehdottaa sitäkin mutta en jaksanut kirjoittaa enempää..
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:33"]
Ratkaisu: vie arvotavarat kellariin/vinttiin tupareiden ajaksi, niin ei tarvitse miettiä koko iltaa, milloin jotain hajoaa. Syötte ja juotte kertakäyttöastioista, ei tule sitten tiskiäkään. Jos kerran miehen kaverit eivät arvosta laittamiasi ruokia, niin älä laita mitään (tai tee pelkästään omille kavereillesi jotain makeita herkkuja, miehet ei syö niitä kuitenkaan), anna suosiolla tilata sitä pitsaa. Jos asutte kerrostalossa, joudutte lähtemään baariin viimeistään klo 23. Jos aloitatte bileet tarpeeksi myöhään (jos kutsut vieraat klo 18 niin suurin osa tulee klo 20-21), et joudu montaa tuntia katselemaan miehen kavereita. Voitte vaikka mennä omien kavereidesi kanssa eri baariin kuin mies ja kaverinsa. Näin piina kestää vain pari kolme tuntia.
[/quote]Tasokkaat juhlat, kertakäyttöastiat! Ja en halua lähteä mihinkään baariin! Tarkoitus oli rauhalliset aikuiset tuparit, hyvää ruokaa ja viiniä! Mutta mies haluaa olla kakara, tarjota pitsaa, viinaa ja pelata pleikkaria. Ne oli poikamiesten illanistujaisia! Eikö kukaan ole sitä mieltä että olen syystäkin loukkaantunut? ap.
[/quote]
Ei vitsi, mäkin voisin osallistua pizza, viina, pleikkari tupareihin. Kuulostaa paljon paremmalta kuin Hyacinth Bucket tyyliset kynttiläillalliset. Ja mä oon sentään nelikymppinen nainen.
Miksi sä et voi istua tyttöjen kanssa keittiössä ja miehet olohuoneessa? Välillä voi vaihdella huonetta jos kyllästyy. Ei kaikki miehet pidä pleikkarista eikä kaikki naiset "tyttöjen jutuista".
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:20"]Minä teen ruoat tupareihin ja tiedän jo etukäteen että suurinosa miehen kavereista ei osaa arvostaa itse tehtyä vaan alkaa tilailla pitsaa. Kyllä siinä menee illan tarkoitus ja tunnelma pilalle! Ja kalliiksikin tulee tehdä ruoat 21lle. ap.
[/quote]
Jos oikeasti tilaavat pizzat, vaikka olet laittanut ruokaa, niin älä jatkossa laita niille ruokaa.