Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutan poikaystävän kanssa yhteen. Tuparit..

Vierailija
30.09.2015 |

Järjestän siis tuparit yhteisessä kodissa mutta asiassa on pulma: Poikaystävälläni on paljon enemmän kavereita kuin minulla. Haluaisin kutsua molemmilta yhtä paljon, eli jättää osan miehen kavereista pois. Kaiken lisäksi heidän joukossa on sellaisia joista en niin pidä. Miehen mielestä taas juuri nämä ovat hänen parhaita ystäviään eli heidät ilman muuta kutsuttaisiin, ja mies haluaisi muutenkin kutsua kaikki! Onko reilua että minun ystäviäni olisi paikalla 5 ja miehen ystäviä 14? Minusta olisi reilua vähän rajata ja kutsua miehenkin kavereista tuon 5. Vai..?

Kommentit (217)

Vierailija
41/217 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

141...miksi mies tekee yksin kompromissin? Ja jos vain toinen sen tekee niin eihän se edes ole kompromissi. Nainen päättää ja mies tottelee kun se on naisen koti...vai kuinka se nyt olikaan!

Vierailija
42/217 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni tylsäksi kun ap on provo...aika hyvä mutta nyt lässähti loppua kohti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/217 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oot säälittävä ämmä. Alapeukuta tätäkin! Sulla on kova vaiva ku perse hiessä joudut kaikki vastaukset alapeukuttaa. Tietää heti et se on sinä kun on vaan yks alapeukku :Ddf

Vierailija
44/217 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:34"]Eli miehen pitäisi jättää parhaat kaverinsa kutsumatta tupareihin vaan koska nainen haluaa käyttää kallista 12hlö. astiastoaan... Tässä nousee pirttihirmuus jo ihan uudelle tasolle. Mitä jos vaan jätät sen "kalliin" astiaston käyttämisen johonkin toiseen iltaan?
[/quote]

Ja oletettavasti yli 18v miehet ei millään osaa ymmärtää pyyntöä "varokaa astioita" tai syödä ruokapöydässä vaan heittelevät perintökalleuksia seinään ja tilaavat pitsaa. Elämä on kovaa :D

Vierailija
45/217 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pitäisin kahdet tuparit, molemmille omanlaiset. Tupareissa käytiin ahkerasti joskus 15 v. sitten ja silloin tarjolla oli jotain tyyliin karjalanpiirakkaa, kinkkupiirakkaa, kakkua, kahvia ja boolia. Eli äkkiä jotain pientä syötävää, jotta porukka pääsee saunaan. Sen jälkeen sitten ripotellaan sipsit, dipit ja suolapähkinät sinne sun tänne kaljaa juodessa ja sit taksilla baariin. Tämän päivän tuparimuodista mulla ei ole kuvaa. Miehillä on kuitenkin kaikilla kaljapussi mukana. Ne siinä sitten kilisee pöydän alla, kun syödään perintölautasilta.

Vierailija
46/217 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon täysin AP:n puolella!

Paljon intiimimmät juhlat kun on tasapuolisesti ne 10 hlö kuin et olis 21 hlön miesvaltanen porukka. Tuskin ymmärtävät ees seurustella uusien tuttavuuksien kanssa vaan pysyvät omissa porukoissaan. Mahtuuko kaikki ees istumaan vai pitääkö kaikkien vaan seisoskella? Varmaan melutaso on korkee. Luotan, että AP itse tuntee ne tyypit jo sen verran, et tietää niistä olevan enemmän harmia.

On molempien juhlat ja molemmat saa nyt hakea sopivaa kompromissia. Onnea sille!

PS. Laita se mieskin sit tekemään niitä pöperöitä

Vierailija
47/217 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, et näistä tupareista yritetään väkisin tehdä miesten ryyppyjuhlat. Jotenkin sellainen fiilis, että koko yhteishenki on jo nyt latistunut.

Vierailija
48/217 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 09:44"]

Kaikki mukaan vain!

[/quote]

Juuri niin. On mennyt lastenkin synttäreissä ja muissa leikkimiskokoontumisissa tuollaiseksi rajaamiseksi, äitien toimesta toki. Sosiaalista taitamattomuutta, pienissä piireissä kasvaneiden kuvitelmaa siitä, että voi itsekkäästi vain päättää jättää jotkut ulkopuolelle ja valita toiset. Ettäö voi itsekkäästi säätää, koska leikkii kenenkin kanssa, ottamatta huomioon kaikkia. Jokaisella on oikeus osallistua kaveriporukkaan ja leikkiä toistensa kanssa porukassa. Et voi määrät miehesi kavereita, etkä voi omia vain tiettyjä kavereita muut ulkoistaen.

Vierailija
49/217 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on vaan hauskaa että miehellä on kavereita, joita kutsua tänne, kun itselläni ei oikeastaan ole. Meillä ei ole tosi kalliita tai muistorikkaita astioita, mutta laitan silti aina kertikset pöytään, ettei tule niin paljoa tiskiä. Kertikset on helppoja ja kevyitä kuljettaa keittiöstä olohuoneeseen ja takaisin. Syötävät meillä on aina sormiruokaa.

pitsaa on joku joskus tilannut mutta olen vaan ottanut sen merkkinä, että ruokaa ei ole tarpeeksi ja varannut ensi kerralla enemmän. Meillä pelataan pelikoneilla ja saa juoda alkoholia. Muutamaa shottilasia lukuunottamatta mitään ei ole mennyt rikki ikinä.

Relaa vähän, ap tai vaihda miestä :D todennäköistä on että tää nykyinen ei kymmenenkään vuoden päästä halua illalliskutsuja joissa pönötetään perintöastioiden ääressä maistellen viinejä.

Vierailija
50/217 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 13:44"]Turha ehdottaa että erillisiä juhlia pidettäisi jatkossa omien mieltymysten mujaan. Kun avoliittoon ryhdytään niin jatkossa miesten känni-illat saavat jäädä ja vietetään illanvietot yhdessä.ap
[/quote]

O-ou. Väärällä asenteella kyllä olet liikkeellä. Et pysty miestäsi kahlitsemaan. Toki voit yrittää, mutta ajan saatossa se vain aiheuttaa kitkaa välillenne.

Vierailija
51/217 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hassua että törmäsin tähän ketjuun! Meillä on miehen nelikymppiset tulossa ja ajattelin käyttää astiastoa jota olen visusti pitänyt piilossa tähän asti. Juhlijoita tulee olemaan 14 ja astiasto on tusinalle. Ongelma on että meidän ruokapöytä on vain neljälle hengelle! Mitä ihmettä tekisin? Jätänkö astiaston edelleen kaapin perälle vai onko ok että jengi syö kuka missäkin? Mielipiteitä, anyone? Ap miten sä oot aikonu tehdä?

Vierailija
52/217 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 13:44"]Turha ehdottaa että erillisiä juhlia pidettäisi jatkossa omien mieltymysten mujaan. Kun avoliittoon ryhdytään niin jatkossa miesten känni-illat saavat jäädä ja vietetään illanvietot yhdessä.ap
[/quote]

Voi kun sä olet herttaisen naiivi. Enpähän rupea sen enempää paasaamaan, sanon vain että muistathan, että parisuhde perustuu vapaaehtoisuuteen, haluun olla toisen kanssa. Loppujen lopuksi et pysty toiselta kieltämään yhtään mitään.

Vierailija
53/217 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää alotus jää kyllä mun mieleen koomisimpana AV shittinä <3 :D ihanaa!!

Vierailija
54/217 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:28"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:26"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:13"]

Esim. lahjaksi saatu astiasto jolla myös tunnearvo! Jonkun rähmäkäpälämiehen ostama uusi ei ole samanarvoinen kuin mummilta saatu! ap.

[/quote]

Ok, ymmärrän astiaston tunnearvon, mutta missä ajattelit sitä säilyttää, jos muka olsii mahdollisuus rikkoa se? Olkkarin pöydällä? Luulis, että astiasto on jossain vitriinissä piilosssa tai ihan kaapissa...

[/quote]

Tarkoitus on kattaa hienosti eli käyttää astiastoa! Joka on 12-osainen eli...ap.

[/quote]

Ja oliko tämä "teidän" tarkoitus vai "sinun"?

Vierailija
55/217 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 13:44"]

Turha ehdottaa että erillisiä juhlia pidettäisi jatkossa omien mieltymysten mujaan. Kun avoliittoon ryhdytään niin jatkossa miesten känni-illat saavat jäädä ja vietetään illanvietot yhdessä.ap

[/quote]

Ja kukahan hitto sinä olet minun viestiketjussani?! ap.

Vierailija
56/217 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ap kommentoisi jotain...

Vierailija
57/217 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 15:08"]

Voi kun ap kommentoisi jotain...

[/quote]

Ei se kommentoi mitään mihinkään todellisiin ehdotuksiin tai muihin osuviin huomioihin. Kai kyse on jonkinlaisesta defenssistä, eli ap ei vaan halua kohdata niitä hyviä vasta-argumentteja ja haastaa sitä omaa ajattelutapaansa, koska pelkää olevansa väärässä.

Vierailija
58/217 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää se sama provo joka kertoi testanneensa miestään? Siinäkin ystävät olivat ap:n puolella ja olivat tulossa tukemaan häntä.

Jos ei ole provo niin voi mies-parkaa. Ap kuulostaa aivan juuri kotoaan muuttaneelta teiniltä ensimäisessä avoliitossa. Onhan se kodin leikkiminen kivaa.

Vierailija
59/217 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen koti, yhtiset tuparit, yhteinen vieraslistan suunnittelu. Jos mies haluaa kaikki ystävänsä mukaan, miksei? Jätän vaan sitten hänen tehtäväkseen vahtia etteivät ystävänsä riko mitään, ja jos jotain hajoaa, kuka korvaa?

Vierailija
60/217 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella että tämä on provo.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi