Mies pelaa koko vapaa-ajan
Mies istuu koko hereilläoloaikansa koneella joko töissä tai pelaamassa. Meillä on alakouluikäisiä lapsia. Täytyy sanoa, että ärsyttää melko paljon, kun toinen perheen aikuisista täytyy erikseen maanitella nousemaan ja viettämään aikaa meidän muiden kanssa. Saati sitten, että tälle pitää erikseen perustella, miksi hänen pitäisi joskus vaikka tyhjentää tiskikone tai imuroida. Tuntuu, että elän flegmaattisen teinipojan enkä nelikymppisen perheenisän kanssa.
Mies itse sanoo, että pelaaminen toimii vastapainona työstressille, mutta minun on vaikea nähdä miten sillä samalla koneella istuminen helpottaisi. Toisella näytöllä saattaa olla joku työasia auki ja toisella pelataan. Olen ehdottanut vaikkapa kävelyllä käymistä, mutta se ei häntä innosta.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Voisit kertoo mitää pelaa ? Mikä genre?
Joku maailmanlopunjälkeinen selviytymispeli. Pelaa yksin, ei muita samaan aikaan linjoilla.
Mun mies oli tollanen, ei tosin käynyt edes töissä. Jos pyysin osallistumaan esim tiskikoneen täytöllä niin töksäytti "voisin yhtä hyvin mennä johonkin keittiöön töihin".
Heitin sen pihalle.
Painosi ja pituutesi? Jos olet hyvissä mitoissa, niin ei miestä kiinnostaisi pelit yli sinun. Mene salille ja äkkiä!
Mies
ok ja sinä levität persettäsi television edessä
Pelaako miehesi työttömän simulaattoria?
aika harva mies pitää mistään lasten kanssa puuhastelusta. Ihan tyypillistä. Aiempina vuosikymmeninä pelaamisen sijaan miehet vaan menivät naapurin kylään tai touhusivat jotain autotallissa.
Vierailija kirjoitti:
Painosi ja pituutesi? Jos olet hyvissä mitoissa, niin ei miestä kiinnostaisi pelit yli sinun. Mene salille ja äkkiä!
Mies
Pitääkö lastenkin käydä salilla, että oma isä kiinnostuisi heistä?
Jos toinen puoliso ei osallistu, minusta ainoa pätevä syy on rahanteko perheen pottiin. Ei pilipaliharrastukset.
Näin tutun naisen ruokakaupassa ja hän oli ihan itkuinen. Syynä miehen jatkuva liikuntaharrastus, jonka vuoksi ei hoida lapsia, ei kotia eikä suhdetta mihinkään muuhun kuin itseensä. Kuvio paheni koko ajan. Nainen sanoi että alkoi itkettää kun ei muista edes milloin olisi tehneet ruokaostoksiakaan yhdessä. En usko että tulevaisuutta on yhdessä, eihän tuommoisella "kumppanilla" mitään tee.
Vierailija kirjoitti:
Näin tutun naisen ruokakaupassa ja hän oli ihan itkuinen. Syynä miehen jatkuva liikuntaharrastus, jonka vuoksi ei hoida lapsia, ei kotia eikä suhdetta mihinkään muuhun kuin itseensä. Kuvio paheni koko ajan. Nainen sanoi että alkoi itkettää kun ei muista edes milloin olisi tehneet ruokaostoksiakaan yhdessä. En usko että tulevaisuutta on yhdessä, eihän tuommoisella "kumppanilla" mitään tee.
Lapset tykkäs tehdä, kunhan hoitaa ei tarvi
Voisit kertoo mitää pelaa ? Mikä genre?