Muita, joilla pääsiäinen menee yksin? Mitä puuhailet?
Kommentit (22)
Voisin vaikka kirjoittaa jotain. Minulla on kyllä yksi tarina jo aloitettu, ehkä jatkan sitä.
Ihan hyvä ainakin itselle. Koira toipilaana. Tänään koiralla eka päivä ilman kauluria leikkauksen jälkeen. Olen asiakaspalvelutyössäni pakotettu extrovertti ja pärjään sen kanssa ihan hyvin. Oikeasti olen introvertti ja viihdyn hyvin yksin. Ehkä olen kuitenkin oikeasti ambivertti, koska vapaa-ajallani teen jopa aloitteellisia ihmiskontakteja jos siltä tuntuu. Mieluiten kuitenkin katselen ja kuuntelen sivusta ihmisiä.
Aattelin, että pitäiskö lähteä hakemaan Lidlistä irtokarkkeja ku näkyy olevan tarjouksessa.
Lainasin kirjastosta Jenni Haukion oma elämäkerran hatkitsen, että pitäiskö omasta hymlystä ottaa luettavaksi jokin muu teps.
Selään nett ja mietin viitsiskö ostaa netin kaiutra Goretx kengät
Lähden aamulla kalaan siikaa onkimaan meren rannalle. Otan evästä ja olutta mukaan. Istun siellä 8 tuntia varmaan ja olen netissä sitten ja kirjoittelen välillä vauvallekkin jotain. Käyn usein kalassa, ei kotonakaan aina jaksa olla. Kalasta teen ruokaa sitten jos saan siikaa.
Vierailija kirjoitti:
Lähden aamulla kalaan siikaa onkimaan meren rannalle. Otan evästä ja olutta mukaan. Istun siellä 8 tuntia varmaan ja olen netissä sitten ja kirjoittelen välillä vauvallekkin jotain. Käyn usein kalassa, ei kotonakaan aina jaksa olla. Kalasta teen ruokaa sitten jos saan siikaa.
Kerro sitten miten kalastus sujuu
Minä. Luen, kirjoitan, ajattelen, kävelen hautausmaalla ja nukun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro sitten miten kalastus sujuu
Tottakai.
En ole suunnitellut sen kummemmin. Ihan normaali vkl. En välitä juhlapyhistä.
Mä käyn huomenna vanhempieni luona ja sunnuntaina käyn mummon luona. Muuten menee pääsiäinen yksin.
Ajattelin lenkkeillä, katsoa telkkaria, syödä hyvää ruokaa, saunoa ja ajattelin myös käydä kaupoissa. Tänään alko vapaat ja tiistaina takaisin töihin joten nyt rentoudun.
M35
Ehdottomasti hyvä. Siivoan, käyn salilla, lepään ja vaihdan kesärenkaat autoon joku päivä.
N48
Kudon itselleni verkon joka päättää elämäni, tämä pääsiäinen on viimeinen, anteeksi että olin olemassa.
Samaa teen kuin muinakin päivinä. Työtön oon. Katon telkkua, käyn kävelyllä, luen kirjaa, pelaan ja siivoilen vähän. Ehkä sulatan pakastimen huomenna. Hyvin aika kuluu näinkin. Elämälle nyt annan arvosanan 8+.
Pääsääntöisesti kaluani näpläilen. Vähä täällä vauvailen muiden vähälahjaisten seurana.
Runkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaan , jos jaksan.
Mulla! Nyt pääsiäisen ihanasti aikaa itselle kun perhe lähtee lomareissulle. Treenaan, lenkkeilen, nukun, luen, maalaan, teen pihahommia, en siivoa, pese pyykkiä, kuskaa ketään minnekään enkä tee ruokaa. Ostan karkkia, viiniä ja kebabia. Jipppiiiii!!!!
Mieluummin yksin kuin huonossa seurassa