Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies katosi..

Vierailija
30.09.2015 |

Mies oli lähtenyt yötä vasten pois kotoa eikä ole palannut takaisin. Hän jätti minulle viestin että ei ole enää työpaikkaa mihin mennä eikä voinut kohdata minua ja kertoa tätä kasvotusten. 

Nyt olen kotona yksin lasten kanssa ja mietin, olenko vielä unessa vai mitä on tapahtunut. Onko tämä nyt sitten reilua?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:36"]Pahaa pelkään, että mun lapset eivät ole ihan niin tyhmiä että uskovat. Olen aika huono valehtelija ja nytkin on vaikeaa ajatella selkeästi. 

Ehkä mä saan itseni vielä pokiin. Voikohan sinne poliisille soittaa jo nyt? Oletko koskaan joutunut soittamaan poliisille miehesi vuoksi?
[/quote] en, mä en aikuisen miehen takia poliisia soita. Se on hänen hölmöyttään jos lähtee. Koetan vaan saada kiinni. Yleensä se onnistuu parin päivän päästä. Ja itse tiedän että mieheni ei petä, hän on aina yhteisen tuttavamme luona.

Vierailija
42/56 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on mielestäni aika pikku juttu siihen verrattuna että mies katsoo parhaimmaksi jättää perheensä. En tiedä teistä jotka tämän toivat esiin, mutta se ei todellakaan ole pahin asia mikä on mielessäni nyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan oli taas dramaattinen keissi, ukko yön karkuteilla ja koko maailma romahtaa siitä hyvästä.

Vierailija
44/56 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:36"]Pahaa pelkään, että mun lapset eivät ole ihan niin tyhmiä että uskovat. Olen aika huono valehtelija ja nytkin on vaikeaa ajatella selkeästi. 

Ehkä mä saan itseni vielä pokiin. Voikohan sinne poliisille soittaa jo nyt? Oletko koskaan joutunut soittamaan poliisille miehesi vuoksi?
[/quote] en, mä en aikuisen miehen takia poliisia soita. Se on hänen hölmöyttään jos lähtee. Koetan vaan saada kiinni. Yleensä se onnistuu parin päivän päästä. Ja itse tiedän että mieheni ei petä, hän on aina yhteisen tuttavamme luona.
[/quote]Ja sehän takaa kaiken, onko tuttava mies vai nainen? Yleensä miehet puolustaa toisiaan ja pitävät pienet naisseikailut omana tietonaan, ei niistä vaimoille huudella.

Vierailija
45/56 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi ei tee mitään jos aikuinen on omasta tahdostaan kadonnut, ei ainakaan ennenkuin on kulunut 24h.

Vierailija
46/56 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:46"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:36"]Pahaa pelkään, että mun lapset eivät ole ihan niin tyhmiä että uskovat. Olen aika huono valehtelija ja nytkin on vaikeaa ajatella selkeästi. 

[/quote]Ja sehän takaa kaiken, onko tuttava mies vai nainen? Yleensä miehet puolustaa toisiaan ja pitävät pienet naisseikailut omana tietonaan, ei niistä vaimoille huudella.
[/quote] mies ja tunnemme vuosien takaa. Ja mies on kyllä niin " tyhmä" että kertoisi mulle itsekin jos pettäisi.

Vierailija
47/56 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä tiedät, et se on siellä tutulla, niin mitä hötkyilet, anna miehen nyt rauhassa miettiä asioita, ei selvästikkään halunnut tulla kotia kuuntelemaan jäkätystä.

Vierailija
48/56 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:46"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:36"]Pahaa pelkään, että mun lapset eivät ole ihan niin tyhmiä että uskovat. Olen aika huono valehtelija ja nytkin on vaikeaa ajatella selkeästi. 

[/quote] mies ja tunnemme vuosien takaa. Ja mies on kyllä niin " tyhmä" että kertoisi mulle itsekin jos pettäisi.
[/quote]Ja toi sun kommentti, et mollaat ukkoas tyhmäks, kertoo jo kaiken, kyllä katoaisin minäki tommoselta pirttihirmulta.

Vierailija
49/56 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:56"]Jos sä tiedät, et se on siellä tutulla, niin mitä hötkyilet, anna miehen nyt rauhassa miettiä asioita, ei selvästikkään halunnut tulla kotia kuuntelemaan jäkätystä.
[/quote] mä en jäkätä. Enkä riitele. Mies vaan on ollu aina tollanen että katoilee, ryyppää silloin kunnolla kun lasten kanssa se ei onnistu. Ottaa kyllä kotonakin kuppia joka päivä. T 39

Vierailija
50/56 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:59"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:56"]Jos sä tiedät, et se on siellä tutulla, niin mitä hötkyilet, anna miehen nyt rauhassa miettiä asioita, ei selvästikkään halunnut tulla kotia kuuntelemaan jäkätystä. [/quote] mä en jäkätä. Enkä riitele. Mies vaan on ollu aina tollanen että katoilee, ryyppää silloin kunnolla kun lasten kanssa se ei onnistu. Ottaa kyllä kotonakin kuppia joka päivä. T 39

[/quote]

Pakottaako sua joku olemaan siinä? Mikset vaan eroa?

Vierailija
51/56 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:59"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:56"]Jos sä tiedät, et se on siellä tutulla, niin mitä hötkyilet, anna miehen nyt rauhassa miettiä asioita, ei selvästikkään halunnut tulla kotia kuuntelemaan jäkätystä. [/quote] mä en jäkätä. Enkä riitele. Mies vaan on ollu aina tollanen että katoilee, ryyppää silloin kunnolla kun lasten kanssa se ei onnistu. Ottaa kyllä kotonakin kuppia joka päivä. T 39

[/quote]

Pakottaako sua joku olemaan siinä? Mikset vaan eroa?
[/quote] koska rakastan miestäni.

Vierailija
52/56 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa sulta tarpeeksi arvostusta ja kokee, että miehisyyttään väheksytään, voi käydä hyvinkin niin, että lähtee toisen matkaan, kun sellaisen löytää, ehkä et itse tiedosta aliarvioivaa käytöstäs miestä kohtaan.

Vierailija
53/56 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 09:52"]

Kiitos kannustuksesta, kai mä sitten olen kun säkin noin sanot?

[/quote]

Aggressiivinen marttyyri. Sellaisen kanssa ei pärjää kuin se, joka huutaa päin näköä takaisin niin että tukka heiluu. On teillä teatraalinen perhe, toivottavasti olette edes ammattinäyttelijöitä, ettei mene hukkaan lahjat.

Vierailija
54/56 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n mies ei ole tyhmä eikä pidä tapanaan kadota kaverin luokse rauhoittumaan. Tässä ketjussa on toinen jolla on katoileva mies.

Mä en tiedä missä mies on, eikä hän ole vielä koskaan lähtenyt kotoa yön selkään ja jättänyt avaimet kotiin. Tiedän, että hän on jättänyt ne tarkoituksella koska ne löytyivät omieni vierestä paikasta missä hän ei niitä säilytä. 

Vierailija
55/56 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 11:11"]AP:n mies ei ole tyhmä eikä pidä tapanaan kadota kaverin luokse rauhoittumaan. Tässä ketjussa on toinen jolla on katoileva mies.

Mä en tiedä missä mies on, eikä hän ole vielä koskaan lähtenyt kotoa yön selkään ja jättänyt avaimet kotiin. Tiedän, että hän on jättänyt ne tarkoituksella koska ne löytyivät omieni vierestä paikasta missä hän ei niitä säilytä. 
[/quote]Noi kommentit oli teille molemmille, toinen haukkuu miestään tyhmäksi ja toinen on muuten vaan kontrollifriikki, potkut voi olla miehelle kova pala ja purkaa sitä nyt jossain, mitä ap.itse olet mieltä, onko kyseessä, ehkä toinen nainen vai mitä pelkäät?

Vierailija
56/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, missä mies oli ollut? Miten jatkatte tästä eteenpäin?