Tradenomit! Ekan opiskeluvuoden jälkeen missä olitte kesätöissä?
Kommentit (7)
Vaan ihan regular konttorihommia. Kenties jokin assistentin paikka tai vastaava?
ap
Vierailija:
Vaan ihan regular konttorihommia. Kenties jokin assistentin paikka tai vastaava?ap
Niihin hommiin otetaan ehkäpä toisen tai kolmannen vuoden KTM-opiskelija.
terv. 3
Tokan vuoden tradenomiopiskelijoita meidän koulussa... eräskin kolmatta vuotta TechDatalla töissä, toinen ekan vuoden opiskelija ollut jo vuoden InFront Sport & Medialla töissä, eikä minään siivoojana vaan tapahtumajärjestelijänä jne.
En tiedä missä surkeassa AMK:ssa kolmonen opiskellut vai onko vain katkera KTM jonka edestä tradenomit vieneet työpaikat vai missä mättää...
Vierailija:
Tokan vuoden tradenomiopiskelijoita meidän koulussa... eräskin kolmatta vuotta TechDatalla töissä, toinen ekan vuoden opiskelija ollut jo vuoden InFront Sport & Medialla töissä, eikä minään siivoojana vaan tapahtumajärjestelijänä jne.En tiedä missä surkeassa AMK:ssa kolmonen opiskellut vai onko vain katkera KTM jonka edestä tradenomit vieneet työpaikat vai missä mättää...
En ole kelkasta pudonnut, vaan tiedän tason.
kolmonen
Opiskelin amk:ssa vain yhden vuoden ja siirryin opiskelemaan kauppakorkeaan. Toisena kesänä taas siivoojana. Kolmantena kesänä olin respassa töissä ja neljäntenä kesänä pääsin sihteerin hommiin vakuutusyhtiöön. Sain sieltä myös talveksi osa-aikaisia töitä ja kesällä olin taas samassa paikassa tällä krt. asiakasneuvojana.
Tuo kokemus on itsellä ollut iso plussa kun olen hakenut parempia hommia kun on ollut pankissa.
Älä ainakaan hae minkään päällikön tai johtajan paikkoja. Joka kevät saadaan naureskella tradenomien hakemuksille ja varsinkin PALKKATOIVEILLE. Todellisuudentaju täysin hukassa.
Aloitan sieltä kaupan kassalta.