Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vielä niitä, joilla EI ole ollut koronaa?

Vierailija
07.04.2022 |

Jos käyt normisti ihmisten parissa töissä, kaupassa ja harrastuksissa, oletko säästynyt koronalta?

Kommentit (147)

Vierailija
101/147 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eikä lähipiirillä oo ainakaan näkyvää koronaa ollut. Ihmettelemme tätä. Kaikilla kolme rokotetta. Olen kotona töissä, mutta kumppani ajoittain käy toimistolla. Lisäksi hän käy salilla ilman maskia, minä taas uimahallissa. Kaupassa ja tällaisissa käytämme ff2-maskia. Yhden kerran olimme sellaisten luona, jotka seuraavana päivänä olivat koronassa kotitestien mukaan. Toisella heistä oli oireeton. Kotitestien mukaan meillä ei ainakaan ollu mitään (ainoa testiä, jonka olen tähän mennessä tehnyt), eikä tullut oireitakaan. Näämme ystäviä, mutta harvemmin kuin aikoinaan. Myöskään vanhemmillani ja sisaruksillani tai parhaalla ystävälläni ja hänen kumppanillaan ei ole ollut koronaa. Ja näitä siis nään.

Flunssa minulla oli viimeksi 1,5 v sitten, yleensä sairastan sen kerran vuodessa. Mutta tosiaan pesemme enemmän käsiä ja käytämme käsidesiä.

Vierailija
102/147 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja läheiseni, kaikilla 3 rokotetta ja maskit olleet ahkerassa käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/147 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 rokotetta

0 maskia

0 testiä

0 käsidesiä

= 0 flunssaa

Vierailija
104/147 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pfizerin papereista paljastui tällä viikolla, että tiesivät että rokotetut sairastuvat pahemmin, heille tulee ADE-efekti eli rokotteen aiheuttamasta vasta-aineesta johtuva pahempi sairaus, jopa hengenvaarallinen.

Siksi ylikuolleisuus nousi heinäkuussa 2. piikkien alettua, on nyt 900 hlö/kk.

V. 2020 vain 558 koronaan tai sen kanssa kuollutta, keski-ikä 84 v. ja monisairaita. Nyt nuoria ja terveitä kuolee piikkeihin.

Vierailija
105/147 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Miehellä on ollut, olen töissä koulussa, joten sieltä se helposti tarttuu. En ole saanut ja testattu jatkuvasti. Käyn salilla, ruokakaupassa yms normaalisti. Minulla on vain yksi rokote. Jostain syystä en sitä saa!

Vierailija
106/147 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaksi henkilöä, 3 rokotusta molemmilla. Eletty täysin normaalisti rajoitusten puitteissa, matkailtu ja käyty ruokaravintoloissa ym. Luulenpa, että vapaaehtoinen lapsettomuus on pelastanut meidät tässä hommassa, eikä olla yökerhoikäisiä enää.

Vierailija
107/147 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut edes flunssassa korona-aikana ja minulla ei siis yhtään rokotetta. Ikää 25.

Vierailija
108/147 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ei ole rokotuksi. Koko korona ajan töissä about terveenä ilman sairauslomia, työpaikalla useita sairastumisia lähes kaikki rokotettuja.

Vierailija
109/147 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ei rokotteita, maskeja eikä käsidesiä koko aikana. Normaalisti töissä ja monta tiedettyä altistusta.

Vierailija
110/147 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman suppean kokemukseni mukaan sellaiset, joilla ei ole lapsia perheessä, ovat säästyneet. Eivät toki kaikki, mutta missään tuntemassani säästyneessä taloudessa ei asu lapsia.

Vierailija
111/147 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi. Itseni lisäksi varmuudella tiedän aika monta muutakin koronatonta, mm. isoveljeni, kolme ystävääni ja kahden heistä puolisot, vanhempani, aika monta naapuria jne. Ja varmasti vielä enemmän on niitä, joista en varmuudella tiedä, mutta jotka silti ovat selvinneet ilman koronaa. Tämä siisä pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
112/147 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe. Minulla tai muksulla ei rokotetta, puolisolla vissiin kaksi. Asutaan helsingin keskustassa ja päivittäin ihmisjoukoissa.

Kaikenmoisia päiväkotiflunssia on ollut vaikka kuinka paljon. Itse en ole tehnyt mitään testejäkään mutta puoliso niissä on käynyt ja eikä mitään koronaan viittaavaa ole löytynyt.

En myöskään tunne ketään sairastunutta.

Vierailija
113/147 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säästynyt. Vaikka olen sairaalassa töissä ja lapsi on päivähoidossa. Mies myös normaalisti töissä, ei ole epätöissä. Ja normaalisti ollaan käyty harrastuksissa, perhekerhoissa ym. Kahviloissa ja ravintoloissa ollaan kyllä käyty tosi vähän.

Vierailija
114/147 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen säästynyt. Vaikka olen sairaalassa töissä ja lapsi on päivähoidossa. Mies myös normaalisti töissä, ei ole epätöissä. Ja normaalisti ollaan käyty harrastuksissa, perhekerhoissa ym. Kahviloissa ja ravintoloissa ollaan kyllä käyty tosi vähän.

Etätöissä siis

Vierailija
115/147 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja perheeni.

Vierailija
116/147 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo ollut enkä tunne ketään jolla ois. Ainakaan tietääkseni, voihan se olla ollut oireettomana. Flunssa oli mutta koronatesti negatiivinen.

Vierailija
117/147 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut koronaa ja olen käynyt viikottain vanhemmillani ja heilläkään ei ole ollut korona oireita. Altistuin viime vuonna deltaa sairastavalle muutaman tunnin ajan ja se ei tarttunut ja altistuin omikronia sairastavalle 3 päivää tammikuussa ja ei tarttunut, niin nyt olen käynyt parilla henkilöllä kylässä, joilla on koronatauti päällä, mutta ei näytä tarttuvan. Olisi alusta asti pitänyt yrittää tehokkaammin saada tartuntaa, jos vaikka se alkuperäinen korona olisi tarttunut?

Vierailija
118/147 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ollaan käyty ravintiloissa ja kahviloissa, joissa siis ollaan ilman maskia. Tosin kenties vähemmän kuin aikoinaan. Asutaan Helsingissä.

- 104

Vierailija
119/147 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa aika vahvasti, että korona on elämäntapasairaus. Ne joilla on joko nuoruudesta, tyhmyydestä, ylimielisyydestä yms tarve hankkiutua sellaisiin tilanteisiin aktiivisesti jossa laumaudutaan ovat tehokkaita levittäjiä ja sairastujia.

Vierailija
120/147 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden sairastuneen, jolla on 3 rokotusta. Sairastui vakavasti, oli pari viikkoa sairaalassa ja nyt kotona antibioottien ja steroidien kanssa, leposyke 120.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi