Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aito avioliitto - 100 000 nimeä koossa!

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:56"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:51"]

Eikös homot voisi käyttää avioliiton sijasta, vaikka ihmisliitto -sanaa. Jättäisitte sen avion näille aidoille. Miksi vähemmistö haluaa kaapata enemmistön arvojen mukaisen termin?

Ihmisten liitto, kuulostaakin ylevämmältä kuin avioliitto!

[/quote]

Eikö kristityt voisi käyttää liitostaan nimeä Taivasliitto?

Ja enemmistö kansasta kannattaa samaa sukupuolta olevien parien avioliittoja. Asiaa on tutkittu, valitukset koskien mielipidemittausta voi esittää kyselytutkimuksen tehneelle Taloustutkimus oy:lle.

[/quote]

Enemmistö = heterot ja vähemmistö = homot, vai kuinka?

[/quote]

Sinä = tyhmä, vai kuinka?

[/quote]

Sainpas teidät ylemmyydentuntoiset näyttämään olemuksenne. Tiedät on niin helppo saada pilkkaamaan. Mutta voisitte antaa hetken tunnekuohunne laantua! Miksi ette anna laantua?

[/quote]

Heidän pyhiä arvoja, joita "tiedustelut pönkittää", ei saa pilkata.

Mutta raamatuntaputtajien arvoja saa! Miksi näin?

Vierailija
42/126 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään vaan avioliitto naisen ja miehen välisenä liittona. Tarviiko kaikkien asioiden muuttua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HElposti tulee 167 00 tai vaikka 200 000!!! Saa nauraa svuakeille oikein kunnolla!!

Vierailija
44/126 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, minua ei ennen kiinnostanut koko asia. Nyt kun "Aito avioliitto" alkoi elämöimään minusta tuli heti "Aidon avioliiton" vastustaja.

My fifteen seconds.

Vierailija
45/126 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:38"]

Meillä on täällä Vantaalla useampi tommonen "Vantaalla tapahtuu" -ilmoitustaulu. Tässä missä asun niin joku laittaa aina tohon taululle aito avioliitto -propagandaa. Revin sen aina irti mutta aina se ilmestyy takaisin, tosin ei kovin nopeasti. Kuljen siitä joka päivä monta kertaa ohi ja joskus menee monta päivää ilman uutta lappua.

mun mielestä tommonen vihapuhe ei kuulu sinne keikkojen, kirppisten ja aloittavien salibandyryhmien sekaan.

[/quote]

Ahaa. Vihapuhetta ovat siis kaikki mielipiteet, jotka eroavat vihervasemmiston mielipiteistä. Kiitos selvennyksestä.

[/quote]

Mun mielestä se on vihapuhetta. Eikö tässä nyt oo jo vuosien saatossa todettu että ihmiset on samanarvoisia ja sit joku yrittää estää joitain ihmisiä saamasta samoja oikeuksia kuin muilla on. Voisin kuvitella että samantyylisiä flaijereita on jaeltu kun naiset sai luvan äänestää :D kuinkakohan monta vuotta joillain meni tottua siihen... Vai tottuivatko ikinä, kuolivatko ikuisesti katkerina?

Mun mielipide on että keneltä se on pois, että toisetkin saa mennä naimisiin? Ollaan kaikki vaan ihmisiä. Kaks jäbää voi olla hyviä tai huonoja vanhempia, ihan kuin perus heteroparikin. Yleensä jos haluaa adoptoida tms niin oikeesti haluaa sen lapsen, en vaan usko että homoparien lapset kovin helposti päätyy lehtien sivuille kuten esim Eerika. Eikä kaikki homot halua lapsia. Ja kaikkien heteroiden ei kannattaisi niitä hankkia. Mutta kaikilla tulis olla mahdollisuus saada rakkaudestaan se virallinen paperinpala ja mahdollisuus hankkia niitä lapsia.

tällä hetkellä ollaan vähän eri lähtökuopissa me ihmiset. Mulla on kaikki mahdollisuudet avoinna mutta tolla homomiehellä mun naapurissa ei. Ei mua sinänsä kiinnosta mitä se puuhaa tuolla himassaan poikaystävänsä kanssa, eikä se mun elämää muuttaisi jos se pääsisi menemään naimisiin, mutta musta olis hienoa jos kaikki sais tehdä niinkuin haluaa jonkun kanssa joka haluaa sitä myös. Ei siis eläimet, lapset tai kuolleet.

Vierailija
46/126 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:58"]Julmia, epäoikeudenmukaisia arvoja ja ratkaisuja kannattavat voitaisiin hyvin karkoittaa maahan missä nämä ratkaisut ovat yleinen käytäntö. Palataanpa sitten jälleen asiaan...
[/quote]
Ai niinku vaikka Italiaan, Puolaan tai Maltalle? Niissä ei missään ole spn-liittoja eikä ko. maissa ainakaan musta oo mitään vikaa.

Vierailija
47/126 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:24"]

Pidetään vaan avioliitto naisen ja miehen välisenä liittona. Tarviiko kaikkien asioiden muuttua?

[/quote]

Näin on! Asiat olivat paremmin, kun vaimon oli avioliitossa otettava aviomiehen sukunimi ja raiskausta ei laki avioliiton sisällä tuntenut. 

oliko nämäkin aivan pakko muuttaa?

Vierailija
48/126 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:58"]Julmia, epäoikeudenmukaisia arvoja ja ratkaisuja kannattavat voitaisiin hyvin karkoittaa maahan missä nämä ratkaisut ovat yleinen käytäntö. Palataanpa sitten jälleen asiaan... [/quote] Ai niinku vaikka Italiaan, Puolaan tai Maltalle? Niissä ei missään ole spn-liittoja eikä ko. maissa ainakaan musta oo mitään vikaa.

[/quote]

Miten olisi Venäjä? Siellä ei saa homoista edes puhua julkisesti hyväksyvästi, eikä kristillisiä arvoja saa kritisoida.

Vierailija
49/126 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:53"]Mistäköhän nämä AA-aktiivit kaivavat kaiken tarmonsa? Mua on aina jaksanut ihmetyttää, miten joku jaksaa suu vaahdossa jauhaa homoliitoista vuosikausia. Sekin on kumma, että jotkut änkyräuskovaiset viitsivät ruokkia sitä vihaa sisällään ja kuluttaa aikaansa homojen taivasteluun. Homot ovat kuitenkin aika pieni vähemmistö tässä maassa ja joku aito avioliitto-porukka vänkää siitä, mikä koskee paria prosenttia väestöstä.

Voitaisiin seuraavaksi laittaa vaikka sellainen aloite, joka kieltää saamelaisia menemästä naimisiin, koska miettikää nyt niitä lapsiparkoja jotka joutuu siellä Lapin perällä vaan hoitamaan poroja ja kouluunkin on 500 kilometriä!
[/quote]
Ohis mutta taidat asua jossain pk-seudulla jos tosiaan luulet että Lapissa koulumatkat ois noin pitkiä. Ja porot on muuten mukavia otuksia.

Vierailija
50/126 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:58"]Julmia, epäoikeudenmukaisia arvoja ja ratkaisuja kannattavat voitaisiin hyvin karkoittaa maahan missä nämä ratkaisut ovat yleinen käytäntö. Palataanpa sitten jälleen asiaan... [/quote] Ai niinku vaikka Italiaan, Puolaan tai Maltalle? Niissä ei missään ole spn-liittoja eikä ko. maissa ainakaan musta oo mitään vikaa.

[/quote]

Miten olisi Venäjä? Siellä ei saa homoista edes puhua julkisesti hyväksyvästi, eikä kristillisiä arvoja saa kritisoida.
[/quote]
En ikinä muuttais Venäjälle koska siellä seksuaalivähemmistöjä ihan oikeasti sorretaan toisin kuin luettelemissani maissa.

Vierailija
51/126 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis minä en ymmärrä, miksi jatkuvasti tähän tasa-arvoiseen avioliittoon pitää vetää tuo moniavioisuus, suomessa ei tunnusteta virallisesti useamman kuin kahden henkilön liitto: avioliitto ja rekisteröity parisuhde(joka tosin poistuu tuon uuden avioliitto lain myötä) ja näin on jatkossakin, uusi avioliitto laki ei mahdollista kolmen, neljän tai viiden tai useamman henkilön välisiä liittoja, vaan kahden. jos joku kokee moniavioisuuden tärkeäksi, on hyvä ja tekee oman aloitteen, mutta pitäkää se erillään tästä.

Vierailija
52/126 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi s.atanan homot.
JOS teidän avioliittonne olisi normaalia, niin ei tällaista keskustelua edes käytäisi!!!!!!!!!!!

Vierailija
53/126 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 17:40"]

Millä perustelette sen, että kaikilla ei olisi oikeus avioliittoon?

[/quote]

Pitäisikö insestisetkin avioliitot sallia vaikkapa sisarusten kesken, jos kaikilla on avioliittoon oikeus? Kun moraalia aletaan höllentää, menee äkkiä puurot ja vellit sekaisin.

Vierailija
54/126 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:00"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:53"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:23"] [quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:07"] [quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:39"]Homofobiaa. [/quote] Eikä ole. Mäkin allekirjoitin tuon aloitteen vaikka olen enemmän naisiin päin kallistunut biseksuaali (oon siis itse nainen ja elän selibaatissa koska mun mielestä homoseksuaaliset teot ja esiaviollinen seksi ovat syntiä). [/quote] Tuo aloite on SILTI homofobiaa, vaikka sinä olisit mikä tahansa nunna/äärimuslimi/what ever. [/quote] Eikä ole. Homofobia tarkoittaa homoihin kohdistuvaa vihaa ja syrjintää eikä toi lakialoite ole kumpaakaan. Mä en koe yhtään syrjiväksi sitä etten saa "avioitua" naisen kanssa. [/quote] Moni muu kokee. Tämä maailma ei pyöri sinun ympärillä. [/quote] Eikä homojen.

[/quote]

Homot eivät ole kieltämässä heteroilta avioliittoja, eikä kirkoiltakaan mitään vaadita.

AA haluaa kieltää homoilta avioliitot ja estävät esim. vihkioikeuden omaavaa Karhun Kansaa virallistamasta samaa sukupuolta olevien liittoja.

[/quote]

Tästä on lyhyt matka siihen, että homot kuvittelevat voivansa marssia kirkkoon ja vaatia kirkkohäitä, vaikka homous on kauhistus Jumalan edessä raamatun oppien mukaan. Kannatan aitoa avioliittoa miehen ja naisen välillä. Homot voivat pitää rekisteröidyt parisuhteensa, mutta avioliittoon joka on uskonnollisella pohjalla ollut Suomessa hyvin pitkään heillä ei ole asiaa.

Vierailija
55/126 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:45"]

Sitten kun aloite ilmoitetaan väestörekisterikeskukselle, kaikista 100 000 nimestä tulee täysin julkisia. 

[/quote]

Mitä sitten? Aloitatko vihapuhekampanjan jokaista vastaan? Teetkö niin myös muissa asioissa, joissa olet eri mieltä jonkun kanssa? Kaivat nimen esille ja alat mahdollisesti herjata heitä? Suomessa on mielipiteen vapaus ja vapaus toimia poliittisesti.

Vierailija
56/126 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:07"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:39"]Homofobiaa. [/quote] Eikä ole. Mäkin allekirjoitin tuon aloitteen vaikka olen enemmän naisiin päin kallistunut biseksuaali (oon siis itse nainen ja elän selibaatissa koska mun mielestä homoseksuaaliset teot ja esiaviollinen seksi ovat syntiä).

[/quote]

Tuo aloite on SILTI homofobiaa, vaikka sinä olisit mikä tahansa nunna/äärimuslimi/what ever.

[/quote]

Ei ole homofobiaa, että kunnioittaa omaa uskontoaan.

Vierailija
57/126 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi reppanat, eihän tuota aloitetta voida edes käsitellä koska tasa-arvoinen avioliittolaki ei ole edes vielä voimassa. Kansalaisaloitteella voidaan muuttaa vain voimassaolevaa lakia.

Vierailija
58/126 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:39"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:07"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:39"]Homofobiaa. [/quote] Eikä ole. Mäkin allekirjoitin tuon aloitteen vaikka olen enemmän naisiin päin kallistunut biseksuaali (oon siis itse nainen ja elän selibaatissa koska mun mielestä homoseksuaaliset teot ja esiaviollinen seksi ovat syntiä).

[/quote]

Tuo aloite on SILTI homofobiaa, vaikka sinä olisit mikä tahansa nunna/äärimuslimi/what ever.

[/quote]

Ei ole homofobiaa, että kunnioittaa omaa uskontoaan.

[/quote]Ette te kunnioita uskontoanne vähimmässäkään määrin. Te toimitte kutakuinkin kaikessa Jeesuksen opetusta vastaan. Olette itsekkäitä omaan napaanne tuijottelijoita, ymmärtämättömiä, rakkaudettomia, kylmäsydämisiä ja pimeydessä eläviä eksyneitä lampaita.

Vaikka tulkitsisitte Raamattua kirjaimellisesti, ette noudata sen ohjeita. Avioero kielletään jyrkästi, mutta te hyväksytte sen, moni teistä on itsekin eronnut ja sitten avioitunut uudelleen. Tappaminen kielletään, mutta ETTE KAMPANJOI ABORTTIA VASTAAN, eli hyväksytte senkin. Onko kaksinaamaisempaa ja kierompaa porukkaa olemassakaan? Hyi, hävetkää, jos osaatte edes sitä!

Vierailija
59/126 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ihmiset ovat ihan itse luoneet uskontonsa ja Jumalansa ja uskontonsa säännöt. Senhän huomaa selvästi jokainen, joka on perehtynyt Raamattuun.

Vierailija
60/126 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:42"]

Voi reppanat, eihän tuota aloitetta voida edes käsitellä koska tasa-arvoinen avioliittolaki ei ole edes vielä voimassa. Kansalaisaloitteella voidaan muuttaa vain voimassaolevaa lakia.

[/quote]

tai ehdottaa täysin uutta lakia, tuo aloite ei tee kumpaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan