Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku vaihtanut älypuhelimen tavalliseen soitto/tekstaripuhelimeen?

Vierailija
07.04.2022 |

Harkitsen tätä vakavasti. Soitto+tekstarit ja pöytätietokone saisi riittää.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko suosituksia puhelimesta? Ei tarvitse kuin soitot ja tekstarit.

No mitä nyt nopeasti vilkaisin tän hetkistä tarjontaa, niin nokian 105 on ihan pätevän oloinen, samoiten 6130 ja 5310 on ihan mukiinmeneviä myös vaikka pari kymppiä enempi maksaakin.

Muista merkeistä en osaa sanoa kun ei ole koskaan tullut käytettyä muutaku nokialaisii, jos ei paria nokian tekniikalla varustettua catepillaria lasketa.

Tarjonta ja hinnat on kyllä selvitetty, enemmän suositukset ja omat kokemukset kiinnostaa.

Mulla on doro simpukkapuhelin. Se kestää jopa pudotuksen😖 vettä täynnä olevaan saaviin, kunhan noukit sen samantien pois. Ja tästä on jo monta vuotta.

En ole koskaan omistanut älypuhelinta.

Vierailija
22/35 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä nyt nopeasti vilkaisin tän hetkistä tarjontaa, niin nokian 105 on ihan pätevän oloinen, samoiten 6130 ja 5310 on ihan mukiinmeneviä myös vaikka pari kymppiä enempi maksaakin.

Muista merkeistä en osaa sanoa kun ei ole koskaan tullut käytettyä muutaku nokialaisii, jos ei paria nokian tekniikalla varustettua catepillaria lasketa.

Tarjonta ja hinnat on kyllä selvitetty, enemmän suositukset ja omat kokemukset kiinnostaa.

Mulla on doro simpukkapuhelin. Se kestää jopa pudotuksen😖 vettä täynnä olevaan saaviin, kunhan noukit sen samantien pois. Ja tästä on jo monta vuotta.

Emojit näköjään löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää hankin perusluurin ja läppärin. Älykkö toimii navina ja singnalia käytän myös sen kautta. Haluaisin eroon ihan kokonaan mutta sompailu ilman karttaa ei aina ole ihan toivotunlaista :D

Vierailija
24/35 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haaveilen tästä, mutta pelkään, että jotenkin tarvitsisin älypuhelinta. Lisäksi haaveilen lankapuhelimesta, mutta sellaisia ei enää asenneta.

Mäkin haluaisin lankapuhelimen. Ja ehdottomasti niin, ettei siihen jäisi mitään tietoja, että joku on yrittänyt soittaa. Vastaa sitte, jos sattuu olemaan kotona.

Vierailija
25/35 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Helsingissä asuvana harmittaa, kun HSL:n lippu on jatkossa pelkästään älypuhelimessa. Siihen suuntaan ollaan menossa.

Vierailija
26/35 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut harkita, kun tuollainen vanhempi puhelin löytyy, mutta ei sitä ole tullut hyvään aikaan käytettyä kun välillä pitää päästä nettiin.

Vierailija
27/35 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Helsingissä asuvana harmittaa, kun HSL:n lippu on jatkossa pelkästään älypuhelimessa. Siihen suuntaan ollaan menossa.

Ai niin!!! Asun itsekin siis Helsingissä. Ap

Vierailija
28/35 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok ajatus, mutta ei meinaa oikein sellaista liittymää löytää järkihintaan, missä ei olisi nettiä??

Kertokaa jos löytyy-

Vierailija
29/35 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haaveilen tästä, mutta pelkään, että jotenkin tarvitsisin älypuhelinta. Lisäksi haaveilen lankapuhelimesta, mutta sellaisia ei enää asenneta.

Mäkin haluaisin lankapuhelimen. Ja ehdottomasti niin, ettei siihen jäisi mitään tietoja, että joku on yrittänyt soittaa. Vastaa sitte, jos sattuu olemaan kotona.

GSM-pöytäpuhelimia saa, esim:

https://www.power.fi/puhelimet-ja-kamerat/puhelimet/erifon-4g-basic-poy…

Itse olen myös harkinnut tuollaista. Olisi juhlaa kun voisi vastata vain silloin kun on kotona. Jos jaksaa.

Vierailija
30/35 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vaihdoin lankapuhelimeen.

Eikö sen pohjamaksut ole kalliit?

En varmaan muista, kun menee samassa nipussa maksuun tietokoneliittymän kanssa.

Ehkä jotain 20 e/kk.

Meillä 40 v vanha lankaliittymä ja hylkäsin kännykän ja pistin puhelintöpselin seinään, niin toimii, eikä tarvi olla nenä puhelimessa kiinni.

Vierailija
31/35 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok ajatus, mutta ei meinaa oikein sellaista liittymää löytää järkihintaan, missä ei olisi nettiä??

Kertokaa jos löytyy-

Prepaid-liittymä.

Vierailija
32/35 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emojit näköjään löytyy.

Jokaisessa tietokoneessa on emojit.😨🤓🙊🙈

T.lankapuhelimen käyttäjä

Vierailija
33/35 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen, että ongelmaksi tulee se, että kaikkien oletetaan omistavan älypuhelimen ja siihen siirretään palveluita kuten pääkaupunkiseudulla hsl:n matkakortti. Lisäksi yksi kanta-asiakkuus tulee todentaa aina puhelimella, kun korttia en ole enää saanut. Käytän paljon myös reittiopasta, mistä tarkistan reitin ja välineen ja onko vaikkapa kaupunkipyöriä lähistöllä. Se tapahtuu nopeasti puhelimella ja sitä varten läppärin avaaminen on liian hidasta.

Whatsappista luopuminen tuntuu myös ikävältä, sillä käytän sitä muiden kanssa kommunikointiin ja siellä on myös minulle tärkeitä ryhmäkeskusteluita.

Sään voin tietysti tarkistaa päivän lehdestä tai uutisista ja uutiset saan muualtakin kuin puhelimesta ja myös pankkiasiat hoituu läppärilläkin. Puhelimesta nämä asiat on vain jotenkin yksinkertaisempaa ja nopeampaa hoitaa.

Kenties puhelimen myötä on vain tottunut tiettyihin asioihin tai ylipäätänsä tekemään asioita, joita ennen tehnyt. Joten varmasti sitä tottuu taas muuhunkin. Tuntuu nyt vain siltä, että asioista tulee jotenkin vaikeampaa ja jää ulkopuolelle jostain ilman älypuhelinta. Kuitenkin haaveilen elämästä ilman puhelinta. Mietin, millaista elämä silloin olisi.

Vierailija
34/35 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35/35 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa jos löytyy-

Globetelilta löytyy juuri näitä liittymiä: https://globetel.fi/liittymat/

Rajaton puheaika ja tekstarit ilman nettiä on 11,90 ja monelle riittää varmaan 500 min ja 500 viestiä 9,90. Lisäksi firman asiakaspalvelu on aivan eri luokkaa kuin isommilla kilpailijoilla. Olen ollut tyytyväinen asiakas netittömän puhelimeni kanssa monta vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi