Sairaanhoitaja tuttavani bruttotulot on 4600 € keskimäärin
En tiedä, onko erityisen pätevä. Vai onko yleinen taso.
Kommentit (74)
Sitä tasoa ne ovat. Lähihoitajat ovat kuopassa.
Tienaavat siis enemmän huomattavasti kuin tk lääkärit??
Mun sisko saa teholla vajaa 5000 e/kk
En tunne ketään joka tienaa ton verran. Oma brutto 2560 e, päivätyö. Ehkä ton vois tienata jos tekisi vain yötä, eikä ikinä pitäisi vapaita??? Kuolema korjaisi tosin aika nopeasti.
Ja minä, hoitaja, saan miljoonan kuussa. Hah hah nämä summat!!!! Joku taas yrittää provota. Lopettakaa jo.
Vierailija kirjoitti:
Teholla töissä ja saan 2660 e kk 😅 kuka näitä keksii?!
Mun siivoojatuttavani tienaa 76 400 € kuukaudessa. En tiedä onko normaali siivoojan liksa vai onko hän jotenkin erityisen pätevä siivooja.
Mun siskon ex-miehen velipuolen serkku on kanssa sairaanhoitaja, se tienaa 5100 € kuukaudessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teholla töissä ja saan 2660 e kk 😅 kuka näitä keksii?!
Ihanko tosi??? Haittojen kanssa??? Kyllä taitaa olla tupla
Mä oon pankissa töissä. Saan 2300 e brutto.
Hoitajillako 5000 euroa kuukausiliksa. Tosin minun työ ei ole arvokasta.,
Ei ole varmaan kuitenkaan syy olla yrittämättä saada koko loppuammattikuntaa työnsä tasoisille ansioille, vaikka yksi ihminen on jostain saanut neuvoteltua itselleen moisen palkan. Tosin tarina ei tässäkään kerro kuinka monta yliopistotutkintoa voi olla sh tutkinnon lisäksi. Ylihoitajat kyllä isoissa kaupungeissa voivat tämmöisellä palkalla olla, ja usein ovat silti sairaanhoitajia.
Mitä, onko noin kova palkka. Tosta pitää ottaa mallia.
2600e kk palkka, 2008 valmistunut sairaanhoitaja/terveydenhoitajaksi.
Verojen yms maksujen jälkeen n. alle 2000e tipahtaa tilille.
Vuokrat, sähköt, vedet ja vakuutukset, eipä siitä sitten paljoa muuhun riitäkkään
Miksi hoitajilla pitää olla lääkärin palkka?
Vierailija kirjoitti:
2600e kk palkka, 2008 valmistunut sairaanhoitaja/terveydenhoitajaksi.
Verojen yms maksujen jälkeen n. alle 2000e tipahtaa tilille.
Vuokrat, sähköt, vedet ja vakuutukset, eipä siitä sitten paljoa muuhun riitäkkään
Paljonko haitat, älä unohda niitä. Pari tonnia lisää/kk.
Sekä aivoni että peppuni vuotavat r i pbu l i pax aa. Olen aika poitsu v i h a a m a a n naisia. T:ap
Mä teen 50 % työaikaa sairaalassa ja tienaan palkkaa 2500 e
Vierailija kirjoitti:
Mun siivoojatuttavani tienaa 76 400 € kuukaudessa. En tiedä onko normaali siivoojan liksa vai onko hän jotenkin erityisen pätevä siivooja.
Olisko Suomen pankissa pyyhkimässä kultaharkoista pölyjä?
Ei, tiiäks mä tiedän yhden, joka tekee päivätyötä vanhustenhoidossa, ja tämän lisäksi hän tekee keikkaa illoin ja viikonloppuisin, luultavasti hänen keskipalkkansa on jotain viiden ja puolen tonnin hujakoilla. Mut hän on itse valinnut mitä tekee, tulis toimeen päivätyölläänkin.