Serkku antoi häälahjaksi jäätelökoneen, meillä ei herkutella ja
hän tietää sen hyvin. On pienestä saakka ollut minulle ilkeä ja vi***mainen. Tietää hyvin että meidän perheessä ei herkutella sokerilla tai rasvalla. Meillä lapset (2- ja 5-vuotiaat tytöt) herkuttelee marjoilla tai itse tehdyllä rahkalla.
Kai on katkera siitä kun omat neljä lastaan on kaikki ylipainoisia ja poikia. Vaikka tiedän että ensimmäisestä asti toivonut tyttöä.
Mitä mieltä, eikö lahja ollutkin suoranaista vitt**lua?
Kommentit (37)
Kuulostaa nyt enemmän siltä että et ole koskaan tullut toimeen serkkusi kanssa ja siksi kaikki mitä hän tekee tuntuu vitt****lulta.
Unohda nuo lapsuuden jutut, ei niitä kannata enää muistella.
Mahtava lahja, näin joulun alla saat siitä hyvät rahat myymällä sen netissä.
Ihan oikeasti, jäätelökone on huippu lahja jos tietää että perheessä ei nautita sokerista ja rasvasta. Sillä voi tehdä esim sorbeteja, jäähilejuomia ja "kermajäätelöä" ilman niitä sokereita ja rasvoja.
Olisin itse tosi onnellinen jos saisin sellaisen lahjaksi kun meilläkin on aika tiukat rajat sokerille ja rasvalle, mutta en kumminkaan haluaisi kokonaan jättää lapsia ulkopuolelle muiden lasten "herkuista". En vielä ole itse raaskinut ostaa konetta mutta on kyllä hankintalistalla jotta voin tehdä kunnon suklaa jäätelöä ja mansikka sorbetin sekä lime jäähilejuomaa (aivan parasta kesähelteillä).
Kyllä sinä kuulostat hivenen nipolta ja epäkiitolliselta, tuo kone antaa ihan eri ulottuvuuksia jälkiruoka valikoimiin.
Miksi serkku jota noin suuresti inhoat oli kutsuttu häihin vai antoiko hän häälahjan muuten?
Ja sitten jäätelökone vei meidät lapsuuteen saakka....
Älä omaa kitkeryyttäsi pura lapsiin!
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 11:48"]Kai sillä pystyy jotain terveellistäkin väsäämään. Serkun ilme lahjaa antaessa oli vaan niin tuttu. Pienenä kun hän sai ponin ja antoi kaikkien muiden ratsastaa paitsi minun, sama tekopyhä hymy.
Hän pääsi huvipuistossa laitteisiin muiden kanssa ja minä en päässyt kun olin liian lyhyt, sama tekopyhä hymy.
Lihoin rajusti kortisonilääkityksen vuoksi, kun näki minut, sama tekopyhä hymy. Varsinkin tuolloin hänestä näki kuinka oli tyytyväinen siitä että näytin turvonneelta.
Häissä taas kun olen onnistunut vuodessa laihduttamaan 15kg niin ilme oli ensin tympeä ja hän oli selvästi kateellinen hoikasta olemuksestani.
Kai luuli että jos antaa jäätelökoneen niin lihotan perheeni saman näköiseksi kuin hänen.
Ap
[/quote]
Ajatteleppa miten hyvältä jäätelö maistuu serkkusi suussa ja hän vielä tietää että sinä et voi jäätelöä syödä. Siellä ne varmaan nytkin nauttii jäätelöitä hänen lapsensa. Mieti sitä raksahdusta kun puraiset ensimmäisen palan Magnumin paksua suklaakerrosta. Tai lämmintä kinuskikastiketta ja vaniljajäätelöä. Itsetehtynä molemmat parasta. Ilkeällä serkullasi on varmaan omakin jäätelökone, jolla hän tekee jäätelöä jossa on aitoa vaniljaa. Sitä kun ei kaupasta saa. Sinä joudut varmasti lastesi kanssa rajoittamaan sosiaalista elämääkin, etteivät lapsesi vaan saa jostain kahvipöydästä napattua keksiä. Serkkusi sen sijaan... Ettei vaan pirulainen harrastaisi ihan kakkukutsuja. Se sika.
Voithan tehdä lasten kanssa yhdessä marjoilla värjättyä vesijätskiä. Kivaa yhdessäoloa ja pikku herkkuhetki uudella tavalla.
Sillä jäätelökoneellahan pystyt tekemään siitä marjarahkasta jäätelöä. Saavat lapsesikin joskus jäätelö ja sinun hyväksymistäsi aineista.
Olisikohan niin, että pieni herkkuhetki silloin tällöin löysäisi tiukkaa pipoasi sen verran, ettei sinun tarvitsisi kirjoittaa noin ala-arvoista kieltä naisen sukuelimineen kaikkineen. Joko tyttösikin ovat oppineet vsp-kielen?
Kyllä juhlissa saavat ottaa herkkuja. Niitä ei osteta kotiin.
Vähän myöhäistä tehdä koneella mitään kun jätin sen vihaisena ulos vesisateeseen, kun menimme siivoamaan jälkiä niin vesi möhjöytynyt pahvilaatikon läpi ja koko laatikko täynnä vettä.
Oli pakko kutsua kaikki serkut tai joku olisi nostanut metelin.
Ap
Ja näki vasta häissä sun laihtuneen ja silti sillä perusteella tiesi ostaa jätskikoneen sua lihottamaan.
Miten nyt tuleekin tunne, ettei sun inkkarit ihan kaikki...
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:08"]
Kyllä juhlissa saavat ottaa herkkuja. Niitä ei osteta kotiin.
Vähän myöhäistä tehdä koneella mitään kun jätin sen vihaisena ulos vesisateeseen, kun menimme siivoamaan jälkiä niin vesi möhjöytynyt pahvilaatikon läpi ja koko laatikko täynnä vettä.
Oli pakko kutsua kaikki serkut tai joku olisi nostanut metelin.
Ap
[/quote]
Jos olet tosissasi, niin olet harvinaisen tyhmä!
Vierailija kirjoitti:
Tuo herkuttomuus tulee kostautumaan.
nimim. kokemusta on
Tämä. Meillä vanhemmat kielsi kaikki herkut ja muistan kun saatiin maistaa jäätelöä mummulla kun olin 8 ja sisarukset nuorempia, niin vanhemmat raivosi siitä mummulle ja ei saatu mennä sinne enään. Saatiin kotona kaikki 3 sisarusta tukkapöllyä että oltiin syöty jäätelöä. Kun sain itse päättää mihin viikkorahani kannoin sisarusten kanssa, niin kaikki meistä osti karkkia. Ja paljon. Ja lihottiin. Kaikki me kolme ollaan nykyään sairaalloisen ylipainoisia. Kaikki vanhempien takia ja heidän hel*vetillisen kurin vuoksi
Varmaan sama serkku, joka toi salaa lahjaksi kissanpennunkin allergiselle perheelle.
Itsetehty rahka - sulla on siis keittiössä pienoismeijeri?