Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Serkku antoi häälahjaksi jäätelökoneen, meillä ei herkutella ja

Vierailija
29.09.2015 |

hän tietää sen hyvin. On pienestä saakka ollut minulle ilkeä ja vi***mainen. Tietää hyvin että meidän perheessä ei herkutella sokerilla tai rasvalla. Meillä lapset (2- ja 5-vuotiaat tytöt) herkuttelee marjoilla tai itse tehdyllä rahkalla.

Kai on katkera siitä kun omat neljä lastaan on kaikki ylipainoisia ja poikia. Vaikka tiedän että ensimmäisestä asti toivonut tyttöä.

Mitä mieltä, eikö lahja ollutkin suoranaista vitt**lua?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon...

Vierailija
2/37 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais herkutella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo herkuttomuus tulee kostautumaan.

nimim. kokemusta on

Vierailija
4/37 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut. Voithan tehdä vaikka sokerittomia ja rasvattomia rahkajäädykkeitä tai marjasorbettia. Myös ns. suolaisia jäädykkeitä voi tehdä jäätelökoneella. Sulla on asenneongelma.

Vierailija
5/37 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sillä pysty tyekeen marjasorbettia?

Vierailija
6/37 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut vittuilua. Myy jos et tykkää. 

Vierailija
7/37 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en kuulu varsinaisiin herkuttelijoihin (suhteellinen käsite), muta olisin ikionnellinen  jätskikoneesta.

Vierailija
8/37 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna joskus herkkuja niille lapsiraukoille ettei tarvitse sitten teininä salaa ahmia hulluna!

Vierailija
9/37 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää kiinni vitun lehmä. Taidat sinä olla se ilkeä ja vittumainen serkku, sen verran katkeralta kuulostat

Vierailija
10/37 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 11:34"]

hän tietää sen hyvin. On pienestä saakka ollut minulle ilkeä ja vi***mainen. Tietää hyvin että meidän perheessä ei herkutella sokerilla tai rasvalla. Meillä lapset (2- ja 5-vuotiaat tytöt) herkuttelee marjoilla tai itse tehdyllä rahkalla.

Kai on katkera siitä kun omat neljä lastaan on kaikki ylipainoisia ja poikia. Vaikka tiedän että ensimmäisestä asti toivonut tyttöä.

Mitä mieltä, eikö lahja ollutkin suoranaista vitt**lua?

[/quote]

Onkos jäätelökoneessa aina käytettävä sokeri ja rasvaa? Ehkä hän ajatteli että voitte tehdä herkkuja ilman niitä... ai mutta teillä ei voinut olla mitään herkkuja... no nimittäkään tekeleitä vaikka mössöiksi.

Vierailija
11/37 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään serkku tuskin muistaa teidän kaikkia mieltymyksiänne, toiseksi omaa osaamattomuuttasi jos et koneelle mitään käyttöä keksi.

Vierailija
12/37 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä onkin varmaan kotitekoinen jäätelö seuraava saatanasta...himmaa terveysintoilua niin elämäkin muuuttuu paremmaksi eikä tarvitse joka teosta tai tekemättä jättämisestä etsiä piilovittuilua! Olet varmaan hirveän kireä nipo?

Vierailija
13/37 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa serkku ajatteli, että kun ette kerran osta kaupan herkkuja, niin tällä voitte tehdä just niin terveellisiä sekoituksia kuin haluatte.

Vierailija
14/37 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi härregyyd että ihmiset jaksaa tehdä elämästään vaikeaa.

Tee sitä jäätelöä sitten vaikka pinaatista jos makeat jäätelöt ei maistu.

Vierailija
15/37 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli lahjan antajalta vit.uilua. Anna samalla mitalla  takaisin. Myy kone tai anna pelastusarmeijan joulupataan.

Itse sain lihamyllyn. En ota käyttöön kun pelkään että sitten tulee taas jotain muuta rojua lahjaksi.

Vierailija
16/37 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostat kyllä kuivalle muijalle :D Mukava olisi tietää, mitä lapsistasi tulee, kun kasvavat tuollaisessa sääntöperheessä. Vanhemmat voivat tehdä mitä vaan, mutta ei lasten tarvitse siitä kärsiä.

Vierailija
17/37 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Sitte..? No alkakaa herkutella! Mitä sitä suotta itseään kiduttamaan ja esittämään "oikeanlaista kunnollista ihmistä". Elämä on lyhyt, ja sinä ja tyttösi kuolette kuitenkin joskus vaikka koko elämänne juoksisittekin karkuun sokeria, rasvaa, herkkuja ja muita mukavuuksia.

Vierailija
18/37 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ollut oikeastaan koskaan mitään keksejä tai herkkua kotona. Jotain piparkakkuja saattoi olla, mutta ne oli lasten mielestä pahoja. Ei sipsejä, jätskejä tai muutakaan. Sitten kun saatiin jostain omaa rahaa esim. synttärinä mummolta tai kesätöistä niin ostettiin ja syötiin jätskiä tyyliin paketillinen kerralla. Sama jatkui aika pitkään aikuisena. Jotenkin ei ollut mitään kontrollia siihen leivonnaisten syömiseen kun ne olivat sitä herkkua.

Kaikilla sisaruksillani sama juttu.

Nyt olen sitten vetänyt niitä aikuisena vuosia ja huomaan nyt vasta vuosien jälkeen että pystyn olemaan syömättä pussia sipsejä tai levyä suklaata kerralla ja voin unohtaa ne kaappeihin pitkäksikin aikaa.

Vierailija
19/37 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, et siis osaa arvostaa samaasi lahjaa, vaan otat sen vittuiluna.

Vierailija
20/37 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sillä pystyy jotain terveellistäkin väsäämään. Serkun ilme lahjaa antaessa oli vaan niin tuttu. Pienenä kun hän sai ponin ja antoi kaikkien muiden ratsastaa paitsi minun, sama tekopyhä hymy.

Hän pääsi huvipuistossa laitteisiin muiden kanssa ja minä en päässyt kun olin liian lyhyt, sama tekopyhä hymy.

Lihoin rajusti kortisonilääkityksen vuoksi, kun näki minut, sama tekopyhä hymy. Varsinkin tuolloin hänestä näki kuinka oli tyytyväinen siitä että näytin turvonneelta.

Häissä taas kun olen onnistunut vuodessa laihduttamaan 15kg niin ilme oli ensin tympeä ja hän oli selvästi kateellinen hoikasta olemuksestani.

Kai luuli että jos antaa jäätelökoneen niin lihotan perheeni saman näköiseksi kuin hänen.

Ap