Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yliluonnollisinta mitä olet kohdannut?

Vierailija
28.09.2015 |

Siinäpä se

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kovin uskovainen ihminen, perheeni on ka varsinkin mummini. Hän luki minulle kirjaa kun olin pieni ja minä luen omalle lapselleni, siinä kerrotaan noita ilmestymiskokemuksia. Kannattaa skeptistenkin lukea, enkeli ilmestyi minulle.

Vierailija
42/54 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tapahtui yksi kerta outo tapaus.

Olin yksin kotona ja menossa pois huoneesta ja kun olin suunnilleen keskellä lattiaa niin alkoi kovasti tuuleemaan. Se tuuli kiersi ympäri kehoa pitkän aikaa.

Merkillistä tastä tapauksessa oli se, että ikkuna ja ovi oli kiinni ja se ettei kysymyksessä ollut tavallinen tuuli.

Mikä tuo loppujen lopuksi oli jäi mysteeriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen välillä hallusinaatioita herätessäni, varsinkin jos herään keskellä yötä. Kun olen kunnolla herännyt, ne menevät pois. Joskus mulla on unihalvauksiakin, ja kaipa tuo liittyy samaan juttuun?

Hallusinaatioita olen nähnyt erilaisia. Kolme kertaa olen nähnyt hahmon. Kerran valkoinen hahmo istui mieheni päällä, toisella kertaa musta(?) hahmo seisoi makuuhuoneemme ovella, eli mun lähellä. Kolmas seisoi myös ja oli valkoinen, taisi olla miehen vieressä. Nää on aina pelottavia, mutta menevät pois jos jatkan nukkumista tai laitan valot päälle. Itse en usko yliluonnolliseen, mutta nämä silti aina saa pelästymään. Eivät silti ole yhtä pelottavia kuin unihalvaus tai se, kun ei saa herättyä unesta, vaikka tietää sen olevan unta.

Näen myös outoja kuvioita öisin. Geometrisia muotoja tai yksinkertaisia kuvia/ääriviivoja eri jutuista. Nämä eivät pelota, katselen niitä vaan mielenkiinnolla ja sitten nukahdan tai herään kokonaan. Kolmas hallusinaatio, mitä mulla on, on kun näen tavaroiden tms liikkuvan huoneessa, ikkunat ja ovikin liikkuvat eri paikkaan. Sekin on pelottavaa. Herättyäni kunnolla ne ovatkin oikeilla paikoillaan.

Vierailija
44/54 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 01:47"]

Pikkuvekarana puhuin kummituksen kanssa. Kerroin äidille mitä paksua kultasormusta sormessaan pitänyt vieras setä oli sanonut ja kysyin sellaisen vaikean sanan merkitystä jota en mitenkään olisi voinut tietää. Menivät katsomaan tyypin perässä portaita pitkin yläkertaan että mikäs mies on tullut luvatta taloon mutta siellä ei ollut ketään. Portaat olivat ainoa kulkutie ja poistumisreitti.

Talossa oli kummitellut ennenkin.

[/quote]

Kysyikö se setä:"Saako teiltä louvvoo?"

Vierailija
45/54 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi eri kertaa kuollut, vieras ihminen on ilmestynyt unessa. Pelottavaa mutta kun osaa suhtautua asia ei pelota niin paljoa.

Vierailija
46/54 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään kovin erikoista. Tänäänkin kuulin kun mieheni tuli kotiin, vaikka ei tullutkaan vasta kuin puolen tunnin päästä. Etiäisiä. Mutta ei ne ole edes yhtään jänniä.

Vierailija
47/54 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista, se tuntuu yliluonnolliselta.

Vierailija
48/54 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille yllä- ja jälkeenmainituille on luonnollinen selitys. Kaikkia ei pysty tietenkään yksilöimään. Yliluonnollisia juttuja ei ole olemassa. Paitsi ehkä se mopon sytytystulppa.

Vierailija
49/54 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 01:47"]

Pikkuvekarana puhuin kummituksen kanssa. Kerroin äidille mitä paksua kultasormusta sormessaan pitänyt vieras setä oli sanonut ja kysyin sellaisen vaikean sanan merkitystä jota en mitenkään olisi voinut tietää. Menivät katsomaan tyypin perässä portaita pitkin yläkertaan että mikäs mies on tullut luvatta taloon mutta siellä ei ollut ketään. Portaat olivat ainoa kulkutie ja poistumisreitti.

Talossa oli kummitellut ennenkin.

[/quote]

Niin no lapsilla on toki mielikuvistusystäviä. Oli minullakin lapsena.

Vierailija
50/54 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini oli haudattu edellisenä päivänä. En ollut hautajaisissa, mutta päätin viedä ruusun haudalle, vaikka en ollut sillä hautausmaalla koskaan käynyt. Parkkeerasin auton ja ajattelematta kävelin suoraan oikealle haudalle. Paha sanoa kävikö vaan outo tuuri vai johdatettiinko minut oikeaan paikkaan.

Vierailija
51/54 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut valtasi kerran jumalan tahto. En voi kertoa mitä tein koska saatanallinen valtionjärjestelmä ei tunnista jumalan lakia, mutta se oli jotain ihmeellistä. Varmistin paikkani taivaassa jumalan vierellä.

Herran siunausta

Vierailija
52/54 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenjäsenen hautajaispäivänä kaksi kelloamme olivat pysähtyneet juuri siihen aikaan, jolloin siunaustilaisuus alkoi.

Vierailija
53/54 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 12:33"]

Minut valtasi kerran jumalan tahto. En voi kertoa mitä tein koska saatanallinen valtionjärjestelmä ei tunnista jumalan lakia, mutta se oli jotain ihmeellistä. Varmistin paikkani taivaassa jumalan vierellä.

Herran siunausta

[/quote]

Väitteesi ei voi pitää paikkansa.

Jumalan vieressä ei voi kukaan koskaan olla koska jumala ei ole hahmo.

Rauhaa.

Vierailija
54/54 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin fiksun postauksen av-palstalla.