yliluonnollisinta mitä olet kohdannut?
Kommentit (54)
Mikäköhän se olisi, eipä ole kummempia tapahtunut. Unihalvauksia olen kokenut, mutta ei niissä mitään yliluonnollista ollut. Unetkin ovat aika yliluonnollisia kun oikein ajattelee.
Paul Brunton on kertonut jossain kirjassaan tuollaisesta ilmestymisestä (kirjan nimeä en muista)
20
Naisen tekemä aloite seksiin. Niin harvinaista että voidaan puhua yliluonnollisesta ilmiöstä. Sitä kuitenkin tapahtuu. Voin vaikka vannoa kun ihan itse olen kokenut tämän ihmeen muutaman kerran.
En voi olla nauramatta tälle ketjulle:D siis noille vitsillä laitetuille
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 08:07"]
Näin kerran mustalaisen ansiotyössä.
[/quote]
Sitten heräsin ja tajusin, että se olikin vain unta.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 11:51"]
Naisen tekemä aloite seksiin. Niin harvinaista että voidaan puhua yliluonnollisesta ilmiöstä. Sitä kuitenkin tapahtuu. Voin vaikka vannoa kun ihan itse olen kokenut tämän ihmeen muutaman kerran.
[/quote]
Et taida olla kovin 'himoittava' :D Anonyymina voi tietty tunnustaa, ettei ole pantava,mutta ihan julkisesti en sinuna ruikuttaisi, että kukaan ei halua panna sua.
t. mies, jonka suhteissa naiset on aina himoinneet ja olleet aktiivisia
Uskoontulo 19-vuotiaana. Se oli järisyttävä kokemus, tunsin suurta vapinaa, helpotusta, iloa, tunsin todella Jumalan puhuttelevan sydäntäni. Nyt olen jo yli 30-vuotias, ja edelleen uskon koettelemuksista huolimatta, mutta ihan noin voimakkaita kokemuksia ei ole ollut enää. Niin, ja olen ev.lut., mikäli se jotain kiinnostaa.
Ihmisten aivotoiminta, mukaanlukien omani. Ja ääretön tyhmyyden määrä, jälleen mukaanlukien omani.
Ja vain puoliksi vitsinä: paitsio.
Tässä ketjussa on luultavasti vain matalan koulutustason ihmisiä. Luultavasti ne AV-palstan lukuisat korkeasti koulutetut ja jopa tohtorit ovat muissa ketjuissa.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:30"]
Tässä ketjussa on luultavasti vain matalan koulutustason ihmisiä. Luultavasti ne AV-palstan lukuisat korkeasti koulutetut ja jopa tohtorit ovat muissa ketjuissa.
[/quote]
Ja miksi tätä on miinustettu? Jos täällä todella on niin paljon korkeasti koulutettuja ihmisiä, kuin lukuisista ketjuista voisi päätellä, niin kyllä korkeasti koulutetun ihmisen pitäisi pystyä omaan ja kriittiseen ajatteluunkin. Eikä heti koukkuineen päivineen niellä kyseenalaistamatta kaikkea, mitä sattuu näkemään tai kokemaan, esimerkiksi ne yliluonnolliset ilmiöt. Varmaan ihan jokainen korkeasti koulutettu on omaa lopputyötä tehdessään tutustunut käsitteisiin hypoteesi ja käyttänyt lopputyössään erilaisia tieteellisiä menetelmiä.
Jos korkeasti koulutettu ihminen ei pysty kriittiseen ajatteluun, niin ihmettelen että miten sen tutkinnon on onnistunut saamaan. Netistäkö se on heillä ostettu vai arpajaisvoittona saatu?
Mun eräs sukulaisnainen kummittelee. Hän ei koskaan pitänyt miehensä toisen veljen vaimosta, mutta toisen veljen vaimosta eli mummostani hän piti kovasti. Mummoni hoiti häntä ja hänen miestään heidän kuolinvuoteilleen asti. Sukulaisnainen ei koskaan kuitenkaan kiittänyt mummoa, ylpeä nainen kun oli. Kuolemansa jälkeen hän on tehnyt mummolle kuitenkin pieniä palveluksia. Kerran mummoni oli myöhässä jostain ja oli täysin unohtanut ajankulun. Yhtäkkiä kello putosi hyllyltä ja sitä nostaessaan mummo huomasi olevansa myöhässä. Hän on myös nostanut mummon lakanan pois märästä maasta takaisin pyykkinarulle. Mummo oli huomannut ikkunasta kun tuuli heitti lakanan alas ja lähtenyt nostamaan sitä. Kuitenkin sitten kun mummo pääsi pyykkitelineen luo, lakana oli nostettu mytyksi narulle eikä ketään ollut mailla halmeilla. Mummo on itse näistä omaan rauhalliseen tyyliinsä todennut, että Martta se siellä hänelle osoittaa kiitoksiaan. Lisäksi aina kun tämä naisen toisen veljen vaimo käy naisen talossa (perikunta teki siitä kaikille yhteisen mökin), nainen kummittelee hänelle, paiskii kananmunia lattialle rikki, paukuttelee ovia ja kerran jopa sänky hajosi hänen altaan keskellä yötä. Sähköt räpsyvät ja ikkunaverhot heiluvat, vaikka sisällä ei ole vetoa. Minusta on hauska ajatella, että tämä sukulaisnainen käy meitä tervehtimässä omalla tavallaan :)
Tämä pakolaiskriisi tai tarkemmin EUn suhtautuminen asiaan mukaan lukien oma hallituksemme.
Tunsin selvän kosketuksen olkapäässä vaikka olin yksin huoneessa, ja samalla tuli uskomattoman hyvä olo.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:14"]
Tämä pakolaiskriisi tai tarkemmin EUn suhtautuminen asiaan mukaan lukien oma hallituksemme.
[/quote]
Minusta tämä koko tilanne on yliluonnollinen vitsaus tiedätte kyllä miksi.
Olin 16-vuotiaana pahassa onnettomuudessa, ja olin vuorokauden ihan siinä rajalla että jäänkö henkiin vai en. Ollessani yöllä sairaalassa mielestäni ihan kirkkaasti tajuissani ja kovissa kivuissa, sänkyni viereen tuli hiljattain kuollut tätini. Hän sanoi että hän tulee auttamaan minua siirtymisessäni rajan yli. Hän vakuutti että siirtyminen tulee olemaan iloinen tapahtuma, mutta hän auttaa koska kokemus on minulle uusi ja siksi minua varmasti pelottaa. Täti istui siinä sängyn vieressä tunteja, kunnes jossain vaiheessa sanoi, että Taivaan Isä kutsuukin hänet takaisin, että minun elämäntehtäväni ei ole vielä täytetty joten siirtymää ei tule tänä yönä. Toivotti siunausta elämään, ja käyttämään hyvin jäljellä olevat vuodet, niin että täyttäisin sen tehtävän mitä varten Jumala tahtoo minun vielä jäävän maan päälle.