Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä taas pitäis tehä

Vierailija
28.09.2015 |

Oltiin jo joku aika sitten sovittu lasten menosta mummolle syyslomalla. Hänen oli tarkoitus tulla vastaan, kun matkaa 500 km yhteen suuntaan.

No nyt hänellä ei ookkaan rahaa ja ehdotin että siirretään sitä lasten tuloa myöhemmäksi, mutta ei käy hänelle.

Mummolla on niin ikävä lapsenlapsia ja nyt minun pitäisi ajaa se pitkä matka eestaas...ja meilläkään ei oikein juur silloin syyslomaviikolla ole ylimäärästä.

Ärsyttää kun nätisti koitin sanoa että kyllä sitä voi siirtää sellaselle ajalle että hällä ois parempi rahatilanne ja meilläkin, mutta hän intti vaan vastaan.

Oon silloin rv 38 kun pitäis jaksaa ajaa monta tuntia ja just nyt se ajatuksena on kovin kovin väsyttävää...

On turhautunut olo kun toinen vänkää vaan että kyllä lasten pitää päästä hänelle ja jos minä saisin ne bensarahat jostain hommattua.
No säästämällä ehkä just ois rahat matkoihin.

Tähänkin asti olen kyllä kuskannut lapsia tuon matkan, vienyt ja hakenut.
Mutta nyt ois mummo tullut puoleenväliin ja se olisi helpottanut paljon Ja olisin mielellään lähtenytkin viemään lapsia.

On vaan niin pettynyt olo ja väsyttää ajatuskin että taas ajelet satoja kilometrejä eestaas..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksi parempi tai lopeta päiväsi jos ei muuta tekemistä ole kuin trollata. 

Haluat vain provota - lisää pentuja ja ei rahaa matkustaa mummolaan...

mummokin peeaa ja silti pyytää pentuja... tosi huono trolli

Vierailija
2/4 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:43"]keksi parempi tai lopeta päiväsi jos ei muuta tekemistä ole kuin trollata. 

Haluat vain provota - lisää pentuja ja ei rahaa matkustaa mummolaan...

mummokin peeaa ja silti pyytää pentuja... tosi huono trolli
[/quote]

Pitäisköhän sun herää tähän maailmaan.. pää puuta puupää piipaa?
-ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no..kyllä tuossa matkassa sitä bensaa kuluu. Ja aikaa!

Ja kyllä minäkin vähän ihmettelen miks ei voi ajankohtaa siirtää kun mummo ite sanoi että hänellä on huono rahatilanne.
On joutunut itse lainaamaan muilta rahaa.

-aloittaja-

Vierailija
4/4 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna periks. Jouduin kustantamaan lapseni hoidon eli mummin matkat "koska on köyhempi kun minä" ja otin asian kunnolla esiin joko/tai meiningillä. Ei ole pakko tulla, mutta en mä voi maksaa hänen kaikkia matkoja ja kysyin että maksoiko hän äidillensä minun hoitamisesta/kuskaamisesta. Tuli hiljaista ja tajusi asian laidan.