Kysy mitä tahansa ennustajalta!
Olen ennustaja. Minulla on kyky nähdä tulevaan. Pystyn auttamaan ja ohjaamaan sinua päätösten teossa. Kysykää mitä vain!
Kommentit (46)
Miltä työkuvioni näyttää vuoden päästä ? Entäpä terveys, mihin suuntaan menossa ?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:11"]Elääkö kanini onnellista elämää?
[/quote] Kyllä. Kanisi on tyytyväinen elämäänsä ^^
Mitä tulevista ensitreffeistä seuraa? Pelkät kaverit tai ystävät vai enemmän? Onko tässä mitään kipinää?
Jatkuuko elämäni samanlaisissa vastoinkäymisissä läpi elämän?
Mitä opiskelen n. 4 vuoden päästä?
Mitä seuraava vuosi tuo minulle tullessaan? Mihin suuntaan minun kannattaisi lähteä? Selviänkö raskaasta keväästä? Miten tällä hetkellä hyvinvoiva parisuhteeni?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:12"]Helpottuuko elämäni koskaan?
[/quote] Se riippuu aijotko tehdä mitään tämänhetkiselle tilanteellesi
Miten meidän elämässä käy? Työtä onko tarjolla? Entä terveys?
Kumman valinnan teen elämäni suhteen?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:15"]Saanko mä to0isen lapsen?
[/quote] ehkä :o
Saanko työtä, mistä ja milloin? Minkä kokoinen perhe meille tulee mieheni kanssa? Muu tulevaisuus?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:17"]Kumman valinnan teen elämäni suhteen?
[/quote] Tee se mikä tuntuu vähiten hyvältä ratkaisulta. Se on ihan oikeasti oikea valinta
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:12"]Miltä työkuvioni näyttää vuoden päästä ? Entäpä terveys, mihin suuntaan menossa ?
[/quote] Hyvältä näyttää. Hyvinvointisi on sinun vastuullasi
Voisiko elämä jo hiljalleen helpottua..? Hyviä asioita..? :(
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:18"]Saanko työtä, mistä ja milloin? Minkä kokoinen perhe meille tulee mieheni kanssa? Muu tulevaisuus?
[/quote] Saat työtä jos yrität tarpeeksi. Saat 2 ja puoli lasta sekä yhden undulaatin
Elääkö kanini onnellista elämää?