Kysy mitä tahansa ennustajalta!
Olen ennustaja. Minulla on kyky nähdä tulevaan. Pystyn auttamaan ja ohjaamaan sinua päätösten teossa. Kysykää mitä vain!
Kommentit (46)
Hei. Sain yt neuvotteluiden kautta potkut vuosi sitten. Nyt olen työllistynyt määräaikaisena, saanko enää koskaan vakituista paikkaa?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:13"]Mitä tulevista ensitreffeistä seuraa? Pelkät kaverit tai ystävät vai enemmän? Onko tässä mitään kipinää?
[/quote] Todennäköisesti sulle ainakin irtoo
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:14"]Mitä opiskelen n. 4 vuoden päästä?
[/quote] Elämän koulua
Haha et sä mikään oikea ennustaja ole :D Kaksi ja puoli laita sekä undulaatti. LOL
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:13"]Jatkuuko elämäni samanlaisissa vastoinkäymisissä läpi elämän?
[/quote] Jos et tee muutosta niin valitettavasti elämäsi tulee olemaan kurjaa
[/quote]
Voitko hieman avata, että minkälaista muutosta?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:14"]Mitä seuraava vuosi tuo minulle tullessaan? Mihin suuntaan minun kannattaisi lähteä? Selviänkö raskaasta keväästä? Miten tällä hetkellä hyvinvoiva parisuhteeni?
[/quote] Selviät vastoinkäymisistä jos pidät sen positiivisen asenteen
Milloin Facebook saadaan kuntoon?
Mitä minulle tapahtuu kun äitiysloma loppuu?
Muuttuuko mikään ja jos muuttuu niin mikä? Onko yks tyyppi yhtä viehättynyt minusta kuin minä hänestä? Kannattaisiko vaan unohtaa tämä?
Kestääkö parisuhde? Miten terveys? Pärjäänkö lasten kanssa?
Kiitos
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:24"]Haha et sä mikään oikea ennustaja ole :D Kaksi ja puoli laita sekä undulaatti. LOL
[/quote] Kerroinko missään vaiheessa olevani "oikea" ennustaja? Voi harmi petyitkö kamalasti. Mene imeen äitisi tissi sinä tissiposki
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:25"]Milloin Facebook saadaan kuntoon?
[/quote] Pian. Nyt tämä ennustaja on väsynyt ja vihainen eikä enää vastaa kysymyksiin tänään. Kiittäkäämme yhtä vastaajaa(ei tätä)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:30"]A vai T?
[/quote] T ehdottomasti
Missä olen 6kk päästä? Mikä on työ- ja perhetilanteeni silloin?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:30"]A vai T?
[/quote] T ehdottomasti
[/quote]
Jeeeeee
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:25"]Milloin Facebook saadaan kuntoon?
[/quote] Pian. Nyt tämä ennustaja on väsynyt ja vihainen eikä enää vastaa kysymyksiin tänään. Kiittäkäämme yhtä vastaajaa(ei tätä)
[/quote]
Jätit minullekkin huonon mielen kun sanoit että elämäni tulee olemaan kurjaa ellen tee muutosta, mikä muutos? :(
Jatkuuko avioliittoni? Pettääkö mieheni? Tuleeko meille vielä lapsi?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:13"]Jatkuuko elämäni samanlaisissa vastoinkäymisissä läpi elämän?
[/quote] Jos et tee muutosta niin valitettavasti elämäsi tulee olemaan kurjaa