Rumana naisena Tinderissä
Olen ollut Tinderissä nyt parisen viikkoa ja saanut kolme matchia. Ensimmäinen ei aloittanut keskustelua, joten poistin matchin (mielestäni miehen tulee aloittaa keskustelu ja aloittaa sen kyllä jos on kiinnostunut). Seuraaville kahdelle matchille minä sitten aloitin keskustelut, mutta kumpikaan ei vastannut; poistin matchit. Että näin. Mites te muut vähemmän kauniit naiset, tuleeko matcheja/aloittaako miehet keskustelut/vastaavatko teidän aloituksiin?
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
n32 kirjoitti:
Kuule, miehelle nykymaailmassa sinä olet aina kompromissi. Aina jäi se Sara Sieppi tai joku Onlyfans-perse saamatta ja sunhun tyydyttiin. Niitä muita ne tuijottelee netissä ja somessa päivät pitkät sen jälkeenkin kun sua on jo tapailtu pari kuukautta.
Parempi vaan olla ilman miestä. Ei meillä suht näteillä ja hoikilla naisilla tuolla sen paremmin mene. Ihan oikeasti. Paremmin pärjäät yksin, ellei oikeasti löydy sellaista miesyksilöä joka on SINUSTA aidosti ihmisenä kiinnostunut. Suurin osa on kiinnostunut vain sun ulkonäöstä ja siitä miten sinusta voisi hyötyä seksuaalisesti ja mahdollisimman vähällä panostuksella. Tai sitten muilla tavoin, kenties rahallisesti tai voiko saada jotain ylläpitopalveluita asumisen/ruokahuollon/siivouspalveluiden/lastenhoidon tms. merkeissä. Nää kelpaa kanssa.
Ja kun Sara Sieppikin on palstamiesten mukaan ”kutosen nainen”, niin hänkin taitaisi olla heille kompromissi :D
Sara Sieppi on jotenkin väkisin runnottu seksisymboliksi, vaikka hän ei sellainen ole. Sanoisin, että Sara on miesten mielestä yhtä suunnilleen hyvännäköinen kuin naisten mielestä Aku Hirviniemi.
Rumien tai tavallisten paikka ei ole tindereissä, vaan ystävät löytyvät parhaiten livenä esimerkiksi harrastusten parissa. Kun tutustuu ihmiseen ihmisenä, voi jutella ja nähdä normaalisti ilman treffiajatusta, niin ihminen on oma itsensä. Niin miehet kuin naisetkin.
Vierailija kirjoitti:
n32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n32 kirjoitti:
Kuule, miehelle nykymaailmassa sinä olet aina kompromissi. Aina jäi se Sara Sieppi tai joku Onlyfans-perse saamatta ja sunhun tyydyttiin. Niitä muita ne tuijottelee netissä ja somessa päivät pitkät sen jälkeenkin kun sua on jo tapailtu pari kuukautta.
Parempi vaan olla ilman miestä. Ei meillä suht näteillä ja hoikilla naisilla tuolla sen paremmin mene. Ihan oikeasti. Paremmin pärjäät yksin, ellei oikeasti löydy sellaista miesyksilöä joka on SINUSTA aidosti ihmisenä kiinnostunut. Suurin osa on kiinnostunut vain sun ulkonäöstä ja siitä miten sinusta voisi hyötyä seksuaalisesti ja mahdollisimman vähällä panostuksella. Tai sitten muilla tavoin, kenties rahallisesti tai voiko saada jotain ylläpitopalveluita asumisen/ruokahuollon/siivouspalveluiden/lastenhoidon tms. merkeissä. Nää kelpaa kanssa.
Ja kun Sara Sieppikin on palstamiesten mukaan ”kutosen nainen”, niin hänkin taitaisi olla heille kompromissi :D
Sieppi ei ole yhtään kutosta parempi tai onko edes sen arvoinen.
https://im.mtv.fi/image/1289332/portrait/252/420/2147623a437bf21e9b6cef…
Kyllä hän on ilman meikkejä ja muokkauksiakin ihan kaunis nainen. Laitappa oma kuvasi kuule niin katsotaan oisko kuitenkin ihan sopiva match sulle, vai kenties hieman liian hyväkin.
Mutta niinkuin sanoin, miesten todellisuudentaju on somen myötä hämärtynyt.
Naisilla se on hämärtynyt meikkaamisen takia. Kuvittelevat olevansa kaunottaria mutta kun riisutaan naamiot eli meikit niin alta paljastuu tavis.
Kuule, kirjoita profiiliisi, että etsin naista, joka ei meikkaa.
Ihmettelen tosin, jos sinusta tykkää edes kukaan ”tavis”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n32 kirjoitti:
Kutonen on suominaiselle hyvä arvosana, keskimääräistä paremman näköinen, Sara on kaukana kasista eikä näytä oikeasti siltä miltä kuvissaan ja mikä pahinta hän ikääntyy koko ajan
Herranjumala, ihminen, joka ikääntyy!
Ei tulisi mieleenkään tyrkyttää itseäni Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Rumien tai tavallisten paikka ei ole tindereissä, vaan ystävät löytyvät parhaiten livenä esimerkiksi harrastusten parissa. Kun tutustuu ihmiseen ihmisenä, voi jutella ja nähdä normaalisti ilman treffiajatusta, niin ihminen on oma itsensä. Niin miehet kuin naisetkin.
Kiinnostavaa, en ole tiennyt olevani tavista kiinnostavampi.
Pariuduin kuitenkin nopeasti Tinderistä ja vientiä olisi ollut enemmänkin.
Olen keskimittainen, ylipainoinen, nelikymppinen, naamastani ihan söpö pottunokka, en todellakaan mikään sieppi.
Mitäpä jos ei päätettäisi toisten puolesta, kuka saa olla Tinderissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n32 kirjoitti:
Kutonen on suominaiselle hyvä arvosana, keskimääräistä paremman näköinen, Sara on kaukana kasista eikä näytä oikeasti siltä miltä kuvissaan ja mikä pahinta hän ikääntyy koko ajan
Herranjumala, ihminen, joka ikääntyy!
No äläpä! Törkeää, että Tinder sallii
–ihmiset, jotka näyttävät meikattuna erilaiselta kuin ilman meikkiä
–ihmiset, joille ajan myötä tulee lisää ikää!
Minne voin valittaa? Tällainen hämärtää todellisuudentajua! Eiku…
Vierailija kirjoitti:
Mä olen päässyt kaverisuhteeseen miehen kanssa. Olen myös ruma nainen.
Kaverisuhteeseen? Tarkoitatko sitä, että suhteessa ei ole seksiä ja läheisyyttä?
Palstamammat ovat opettaneet, että parisuhteeseen ei mennä seksin ja läheisyyden, vaan niiden muiden asioiden, joten sinun pitäisi kai olla tyytyväinen, jos ja kun saat niitä muita asioita tuolta mieheltä? Voithan käydä esim. kävelylenkillä, ravintolassa tai leffassa myös kaverimiehen kanssa. ;)
En jaksa lukea ketjua, mutta ap, miehet ovat sen lukemattomia kertoja kertoneet, että he pyyhkäisevät lähes kaikki oikealle. Vasta matchin tultua he katsovat, kiinnostaako nainen, ja sen jälkeen valittavat, kun matcheja tulee vain rumien ja/tai lihavien ja/tai yksinhuoltajien kanssa.
Unohda Tinder.
Vierailija kirjoitti:
n32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n32 kirjoitti:
Kyllä hän on ilman meikkejä ja muokkauksiakin ihan kaunis nainen. Laitappa oma kuvasi kuule niin katsotaan oisko kuitenkin ihan sopiva match sulle, vai kenties hieman liian hyväkin.
Naisilla se on hämärtynyt meikkaamisen takia. Kuvittelevat olevansa kaunottaria mutta kun riisutaan naamiot eli meikit niin alta paljastuu tavis.
No siis mitä muuta hemmettiä pitäis olla kuin tavis? Mitä muuta nainen edes voisi olla kuin TAVIS? Se ihme taruolento jolla kasvaa ihan itsestään ne meikit lärviin, tukka kihartuu itsekseen ja kynnetkin kuoriutuu viikon välein uusilla siisteillä lakoilla? Ja kun syö vaan oikein niin lantio on luokkaa pikkutyttö mutta tissit ja perse kasvaa kokoon kardashian.
Miesten todellisuudentaju ON hämärtynyt. Todella.
Jättäkää ne meikit pois ja olkaa oma itsensä luonnollisena ja lopettakaa ne prinsessaleikit aikuiset ihmiset, kehtaattekin.
Siis kelpaako se sinulle sitten jotenkin paremmin vai?
Sinänsä minulle yhdentekevää, meikkaan silloin kun haluan ja miten haluan. Mutta jos mies ei ymmärrä että nainen näyttää erilaiselta meikiltä kuin ilman, niin oma on häpeänsä.
Meikkaaminen on huijaamista ja ruman naaman peittelyä. En tapaile meikattuja naisia vaan luonnollisesti kauniita.
Olen aivan varma, että sinä et tapaile minkäänlaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n32 kirjoitti:
No siis mitä muuta hemmettiä pitäis olla kuin tavis? Mitä muuta nainen edes voisi olla kuin TAVIS? Se ihme taruolento jolla kasvaa ihan itsestään ne meikit lärviin, tukka kihartuu itsekseen ja kynnetkin kuoriutuu viikon välein uusilla siisteillä lakoilla? Ja kun syö vaan oikein niin lantio on luokkaa pikkutyttö mutta tissit ja perse kasvaa kokoon kardashian.
Miesten todellisuudentaju ON hämärtynyt. Todella.
Jättäkää ne meikit pois ja olkaa oma itsensä luonnollisena ja lopettakaa ne prinsessaleikit aikuiset ihmiset, kehtaattekin.
Siis kelpaako se sinulle sitten jotenkin paremmin vai?
Sinänsä minulle yhdentekevää, meikkaan silloin kun haluan ja miten haluan. Mutta jos mies ei ymmärrä että nainen näyttää erilaiselta meikiltä kuin ilman, niin oma on häpeänsä.
Meikkaaminen on huijaamista ja ruman naaman peittelyä. En tapaile meikattuja naisia vaan luonnollisesti kauniita.
Olen aivan varma, että sinä et tapaile minkäänlaisia naisia.
Haha, BURN! :D
n32 kirjoitti:
En halua puhua muiden miesten puolesta, mutta ainakin omalta osaltani asia on juuri noin:
Jokainen seurustelusuhde joka minulla on tähän mennessä ollut, on ollut kompromissi. En siis ole ikinä seurustellut sellaisen naisen kanssa jonka olisin oikeasti ja vilpittömästi halunnut, vaan kaikki suhteeni ovat olleet sellaisten naisten kanssa mitä olen pystynyt saamaan.
Mä luulen, että syynä ei ole ”ruma ulkonäkö”. Mitä tekstissä lukee? Millainen kuva ylipäätään on? Kyllä sitä niin monen näköiset ihmiset on naimisiin asti menneet, ei se ole vain hyvännäköisten ihmisten oikeus. Varmasti jokaiselle vakalla löytyy kansi. Itsestään voi tehdä mielenkiintoisen niin monella tavalla myös tinderissä. Tottakai siellä on helpompaa, jos sattuu olemaan ulkoisesti upea, mutta ei se mikään ehdoton vaatimus ole matchien saamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että syynä ei ole ”ruma ulkonäkö”. Mitä tekstissä lukee? Millainen kuva ylipäätään on? Kyllä sitä niin monen näköiset ihmiset on naimisiin asti menneet, ei se ole vain hyvännäköisten ihmisten oikeus. Varmasti jokaiselle vakalla löytyy kansi. Itsestään voi tehdä mielenkiintoisen niin monella tavalla myös tinderissä. Tottakai siellä on helpompaa, jos sattuu olemaan ulkoisesti upea, mutta ei se mikään ehdoton vaatimus ole matchien saamiseksi.
Olen kunnioittavasti eri mieltä. Ei se Tinder mikään monimutkainen juttu ole, homma menee siellä käytännössä näin:
- ole hyvännäköinen kuvissasi --> saat paljon mätsejä, keskustelunavauksia ja treffitarjouksia
- ole ruma kuvissasi --> saat vähän tai et ollenkaan mätsejä, keskustelut kuivuvat nopeasti (jos niitä edes syntyy)
Vierailija kirjoitti:
n32 kirjoitti:
En halua puhua muiden miesten puolesta, mutta ainakin omalta osaltani asia on juuri noin:
Jokainen seurustelusuhde joka minulla on tähän mennessä ollut, on ollut kompromissi. En siis ole ikinä seurustellut sellaisen naisen kanssa jonka olisin oikeasti ja vilpittömästi halunnut, vaan kaikki suhteeni ovat olleet sellaisten naisten kanssa mitä olen pystynyt saamaan.
Tämä on totta yllättävän isolle osalle miehistä.
Joko niitä naisia, joihin oikeasti ihastutaan/rakastutaan ei pystytä saamaan, tai sitten ei ole edes yritetty oikeasti.
Sellaisten naisten kanssa sitten ajaudutaan parisuhteeseen, jotka tulevat itse tekemään aloitteen tai joita uskalletaan lähteä jututtamaan ihan vaan ajan kuluksi/lämpimiksi/kaveripiiriin pääsemiseksi. Totta kai mies lämpiää aina naiselle jonkun verran, jos tämä on ihan ok näköinen ja muutenkin siedettävä, ja lämpiää lisää, jos seksi sujuu hyvin. Joten jossakin vaiheessa, kun mies on kyllästynyt tavoittelemaan niitä aidosti sykähdyttäviä naisia, aletaan deittailemaan tällaista säätöä tai muuten vain "varalla" olevaa naista, ja pistetään parisuhdetta tulille, että ei jäätäisi yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kunnioittavasti eri mieltä. Ei se Tinder mikään monimutkainen juttu ole, homma menee siellä käytännössä näin:
- ole hyvännäköinen kuvissasi --> saat paljon mätsejä, keskustelunavauksia ja treffitarjouksia
- ole ruma kuvissasi --> saat vähän tai et ollenkaan mätsejä, keskustelut kuivuvat nopeasti (jos niitä edes syntyy)
Tämä on kokemukseni mukaan totta. Kuitenkin kuvissa on paljon muitakin tekijöitä kuin kasvojen luusto tai kehon muoto, jotka vaikuttavat houkuttelevuuteen. Ei ole pakko muokata ulkonäköä. Riittää, että osaa ottaa tai valita vetävimmät kuvat.
Kiva katse, hymy, luonnonvalo, kiinnostava ympäristö ja jopa värit vaikuttavat.
Tähän nähden yllättävän moni tyytyy irvistämään pimeässä sierainperspektiivistä ja itkee sitten olevansa liian ruma Tinderiin. Koskee kumpaakin sukupuolta, ehkä nuo sieraimet enemmän miehiä.
n32 kirjoitti:
No jep :D
Miehet on muutenkin aika yksinkertaisia, vaistojen ja halujen ohjaamia olentoja. Sitten kun ne vielä tuijottelee somen (pääosin vahvasti muokattuja) kuvia päivät pitkät niin todellisuus on monella selvästi hämärtynyt ja rankasti. Itsellään ei ole mitään annettavaa, ulkoisesti saatikka henkisesti, mutta naisen pitäisi olla joku taruolento kuitenkin.
Voi äiti...LoL!. en voi kuin toivottaa onnea valitsemallasi tiellä, sillä se mahtaa olla kivinen ja pitkä!
Kuvilla on väliä! Mä olin swaipannut nykyisen mieheni vasemmalle, en ois ikinä halunnut sen kuvan perusteella treffeille. Tavattiin muussa yhteydessä ja käytännössä heti oli selkeetä, että hän on se oikea. Ja mielestäni näin livenä ollaan aika fyysisesti sopiva pari, ja mieheni on myös komea, kuva oli vain todella huono.
Vierailija kirjoitti:
n32 kirjoitti:
No jep :D
Miehet on muutenkin aika yksinkertaisia, vaistojen ja halujen ohjaamia olentoja. Sitten kun ne vielä tuijottelee somen (pääosin vahvasti muokattuja) kuvia päivät pitkät niin todellisuus on monella selvästi hämärtynyt ja rankasti. Itsellään ei ole mitään annettavaa, ulkoisesti saatikka henkisesti, mutta naisen pitäisi olla joku taruolento kuitenkin.
Voi äiti...LoL!. en voi kuin toivottaa onnea valitsemallasi tiellä, sillä se mahtaa olla kivinen ja pitkä!
Rauhallinen se on ollut sinkkuna. Toivottavasti on pitkäkin. Sinkkunaiset kyllä tilastojen mukaan on onnellisempia ja elää pitempään. Vaikuttaa pitävän paikkansa 👍