Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei oo totta! Testasin vähän miestä - suuttui ja jätti!

Vierailija
28.09.2015 |

Siis voi vittu!

Kommentit (137)

Vierailija
101/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:08"]No mulle on ihan itsestäänselvää, että naiset on niin normaaleja. Sullahan se pikkuisen viiraa, kun jouduit asiaa oikein puolustelemaan. [/ Totta kai puolustaudun kun nään että jotain korpeaa ihan anonyymin ihmisen hyvä parisuhde. Yritä vaan päästä pakkomielteistäsi niin sinutkin saattaa joku huolia, pikkuinen...   Ei mua sun ihan hyvä parisuhde korvennut vaan se, kun tulit kertomaan itsestäänselvyyksiä ja mainostamaan omaa normaaliuttasi. [/quote] Etkö sä olis päässyt helpommalla kun olisit vaan skipannut mun eka kommentin luettuasi sen? Jos sä hyökkäät, niin yleensä sellaiseen on tapana vastata?

[/quote]

No olisin varmaan. Mutta huvikseni hyökkäilen, kun on hieman tylsää. Ettei mun tarvitse päästä helpolla.

Vierailija
102/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 13:33"]

Sanoin että exä pyysi kanssaan oopperaan, mies oli sopinut hirvimetsästä. Jos ei lähde metsälle vaan tulee mun luo, niin en lähde oopperaan. Muussa tapauksessa meen exän kanssa ja jään sille yöksi. Mies sanoi että mene vaan. Olin sille tosi vihainen kun teki noin. Eilen jäin puhelimessa kiinni kun en tiennyt mitä siellä oopperassa meni. Mies sanoi että olen manipuloiva ja juonitteleva noita ja jätti mut :( Siinä se noin niinkuin pääpiirteissään. Nyt vituttaa, hyvä mies oli.

[/quote]

Jotkut naiset on hulluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:09"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:59"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:40"]

Miehen ois pitänyt luottaa, ettei eksän luona tapahdu mitään, niin ois ollu kunnon järkevä mies.

[/quote]

Eihän se ole olennaista,mitä exän luona tapahtuu tai ei tapahdu.Olennaista on,että on sairasta kiristää toista toiminaan mielensä mukaan:"Jos et tee niin kuin minä haluan,minä..." Tuohon voi jokainen kaheli lisätä oman uhkauksensa,ap:n valinta oli "menen exän kanssa oopperaan ja sitten sen luokse yöksi". Normaalissa ihmissuhteessa on sopivasti parisuhdeaikaa ja aikaa omien ystävien kanssa,vaikka siellä hirvimetsällä.Ei ole tarvetta pakottaa kumppania viettämään kanssaan aikaa.

[/quote]

Mutta jos mies luottaa aloittajaan sanoo, että mene vain oopperaan. Jos ap siksi jättää miehen, niin ehkä se sitten oli miehelle parempi. Miksi mies siis veti herneen nenään? Koska ei luottanut aloittajaan! Molemmissa vikaa.

[/quote]

Siis edelleenkään pointti ei ollut se mitä ap tekee exän kanssa.Jos ap sanoo,että miehen pitää perua tärkeä,aikaa sitten sovittu meno TAI ap menee exälleen yöksi,ap kiristää miestä.Yhtä hyvin hän olisi voinut sanoa,että jos mies ei peru hirvijahtia,ap menee baariin etsimään seksiseuraa.Ei se uhkauksen sisältä tai "mies ei luota" ole nyt se pointti vaan se ettei mies suostunut manipuloitavaksi ja se harmittaa ap:ta.

[/quote]

No saahan noin tehdä, ei varmaan haitannut ketään?

[/quote]

Ilmeisesti miestä haittasi,kun kerran jätti ap:n.Siis valehtelu ja kiristäminen.Jos ap oikeasti olisi ollut menossa oopperaan,hän olisi hyvin voinut mennä sinne tekemättä asiasta numeroa.

Vierailija
104/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:08"]

No mulle on ihan itsestäänselvää, että naiset on niin normaaleja. Sullahan se pikkuisen viiraa, kun jouduit asiaa oikein puolustelemaan. [/ Totta kai puolustaudun kun nään että jotain korpeaa ihan anonyymin ihmisen hyvä parisuhde. Yritä vaan päästä pakkomielteistäsi niin sinutkin saattaa joku huolia, pikkuinen...

Ei mua sun ihan hyvä parisuhde korvennut vaan se, kun tulit kertomaan itsestäänselvyyksiä ja mainostamaan omaa normaaliuttasi.

[/quote]

Sitä kutsutaan keskusteluksi.

AP: "Minusta testaaminen ja kiristäminen ovat normaaaleja asioita parisuhteessa,miehen pitää esimerkiksi perua hirvijahti jos keksin niin vaatia."

Kommentoija" Aijaa,meillä taas mies saa hirvestää koska haluaa,kummaa tuollainen kiristäminen."

Yleensä kun jutellaan jostain asiasta,kerrotaa oma kokemus/näkemys/mielipide.Jollekin  on itsestäänselvää,ettei ihmissuhteissa harrasteta kieroja manipulointipelejä,jonkun toisen mielestä taas on yhtä itsestään selvää että kumppanin kiintymystä täytyy jatkuvasti testata.

[/quote]

Mua taas kiinnostaa huomattavasti enemmän mikä saa aloittajan toimimaan noin kuin se, mikä on normaali tapa toimia ja jonka jokainen tietää. 

Vierailija
105/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:08"]No mulle on ihan itsestäänselvää, että naiset on niin normaaleja. Sullahan se pikkuisen viiraa, kun jouduit asiaa oikein puolustelemaan. [/ Totta kai puolustaudun kun nään että jotain korpeaa ihan anonyymin ihmisen hyvä parisuhde. Yritä vaan päästä pakkomielteistäsi niin sinutkin saattaa joku huolia, pikkuinen...   Ei mua sun ihan hyvä parisuhde korvennut vaan se, kun tulit kertomaan itsestäänselvyyksiä ja mainostamaan omaa normaaliuttasi. [/quote] Etkö sä olis päässyt helpommalla kun olisit vaan skipannut mun eka kommentin luettuasi sen? Jos sä hyökkäät, niin yleensä sellaiseen on tapana vastata?

[/quote]

No olisin varmaan. Mutta huvikseni hyökkäilen, kun on hieman tylsää. Ettei mun tarvitse päästä helpolla.
[/quote]

No, toivottavasti sait sisältöä elämääsi...

Vierailija
106/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:09"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:59"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:40"]

Miehen ois pitänyt luottaa, ettei eksän luona tapahdu mitään, niin ois ollu kunnon järkevä mies.

[/quote]

Eihän se ole olennaista,mitä exän luona tapahtuu tai ei tapahdu.Olennaista on,että on sairasta kiristää toista toiminaan mielensä mukaan:"Jos et tee niin kuin minä haluan,minä..." Tuohon voi jokainen kaheli lisätä oman uhkauksensa,ap:n valinta oli "menen exän kanssa oopperaan ja sitten sen luokse yöksi". Normaalissa ihmissuhteessa on sopivasti parisuhdeaikaa ja aikaa omien ystävien kanssa,vaikka siellä hirvimetsällä.Ei ole tarvetta pakottaa kumppania viettämään kanssaan aikaa.

[/quote]

Mutta jos mies luottaa aloittajaan sanoo, että mene vain oopperaan. Jos ap siksi jättää miehen, niin ehkä se sitten oli miehelle parempi. Miksi mies siis veti herneen nenään? Koska ei luottanut aloittajaan! Molemmissa vikaa.

[/quote]

Siis edelleenkään pointti ei ollut se mitä ap tekee exän kanssa.Jos ap sanoo,että miehen pitää perua tärkeä,aikaa sitten sovittu meno TAI ap menee exälleen yöksi,ap kiristää miestä.Yhtä hyvin hän olisi voinut sanoa,että jos mies ei peru hirvijahtia,ap menee baariin etsimään seksiseuraa.Ei se uhkauksen sisältä tai "mies ei luota" ole nyt se pointti vaan se ettei mies suostunut manipuloitavaksi ja se harmittaa ap:ta.

[/quote]

No saahan noin tehdä, ei varmaan haitannut ketään?

[/quote]

Ilmeisesti miestä haittasi,kun kerran jätti ap:n.Siis valehtelu ja kiristäminen.Jos ap oikeasti olisi ollut menossa oopperaan,hän olisi hyvin voinut mennä sinne tekemättä asiasta numeroa.

[/quote]

Niin no sitä kautta tietenkn haittasi, mutta kuten ketjussa on sanottu, miehen kuuluikin tietää, millainen ap on, jotta voi tehdä omat johtopäätökset. Ja näin sai tietää, millainen aloittaja on. Että tavallaan hyvä sitten kuitenkin.

Vierailija
107/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:13"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:08"]No mulle on ihan itsestäänselvää, että naiset on niin normaaleja. Sullahan se pikkuisen viiraa, kun jouduit asiaa oikein puolustelemaan. [/ Totta kai puolustaudun kun nään että jotain korpeaa ihan anonyymin ihmisen hyvä parisuhde. Yritä vaan päästä pakkomielteistäsi niin sinutkin saattaa joku huolia, pikkuinen...   Ei mua sun ihan hyvä parisuhde korvennut vaan se, kun tulit kertomaan itsestäänselvyyksiä ja mainostamaan omaa normaaliuttasi. [/quote] Etkö sä olis päässyt helpommalla kun olisit vaan skipannut mun eka kommentin luettuasi sen? Jos sä hyökkäät, niin yleensä sellaiseen on tapana vastata? [/quote] No olisin varmaan. Mutta huvikseni hyökkäilen, kun on hieman tylsää. Ettei mun tarvitse päästä helpolla. [/quote] No, toivottavasti sait sisältöä elämääsi...

[/quote]

Juu sain. Vähän.

Vierailija
108/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:13"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:08"]No mulle on ihan itsestäänselvää, että naiset on niin normaaleja. Sullahan se pikkuisen viiraa, kun jouduit asiaa oikein puolustelemaan. [/ Totta kai puolustaudun kun nään että jotain korpeaa ihan anonyymin ihmisen hyvä parisuhde. Yritä vaan päästä pakkomielteistäsi niin sinutkin saattaa joku huolia, pikkuinen...   Ei mua sun ihan hyvä parisuhde korvennut vaan se, kun tulit kertomaan itsestäänselvyyksiä ja mainostamaan omaa normaaliuttasi. [/quote] Etkö sä olis päässyt helpommalla kun olisit vaan skipannut mun eka kommentin luettuasi sen? Jos sä hyökkäät, niin yleensä sellaiseen on tapana vastata? [/quote] No olisin varmaan. Mutta huvikseni hyökkäilen, kun on hieman tylsää. Ettei mun tarvitse päästä helpolla. [/quote] No, toivottavasti sait sisältöä elämääsi...

[/quote]

Juu sain. Vähän.
[/quote]

Hyvä hyvä. Kannattaisi varmaan hankkia jotain muutakin sisältöä, hyökkäyksestäsi päätellen.

Vierailija
109/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:22"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:17"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:13"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:08"]No mulle on ihan itsestäänselvää, että naiset on niin normaaleja. Sullahan se pikkuisen viiraa, kun jouduit asiaa oikein puolustelemaan. [/ Totta kai puolustaudun kun nään että jotain korpeaa ihan anonyymin ihmisen hyvä parisuhde. Yritä vaan päästä pakkomielteistäsi niin sinutkin saattaa joku huolia, pikkuinen...   Ei mua sun ihan hyvä parisuhde korvennut vaan se, kun tulit kertomaan itsestäänselvyyksiä ja mainostamaan omaa normaaliuttasi. [/quote] Etkö sä olis päässyt helpommalla kun olisit vaan skipannut mun eka kommentin luettuasi sen? Jos sä hyökkäät, niin yleensä sellaiseen on tapana vastata? [/quote] No olisin varmaan. Mutta huvikseni hyökkäilen, kun on hieman tylsää. Ettei mun tarvitse päästä helpolla. [/quote] No, toivottavasti sait sisältöä elämääsi... [/quote] Juu sain. Vähän. [/quote] Hyvä hyvä. Kannattaisi varmaan hankkia jotain muutakin sisältöä, hyökkäyksestäsi päätellen.

[/quote]

No mikään ei kiinnosta.

Vierailija
110/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:22"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:17"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:13"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:08"]No mulle on ihan itsestäänselvää, että naiset on niin normaaleja. Sullahan se pikkuisen viiraa, kun jouduit asiaa oikein puolustelemaan. [/ Totta kai puolustaudun kun nään että jotain korpeaa ihan anonyymin ihmisen hyvä parisuhde. Yritä vaan päästä pakkomielteistäsi niin sinutkin saattaa joku huolia, pikkuinen...   Ei mua sun ihan hyvä parisuhde korvennut vaan se, kun tulit kertomaan itsestäänselvyyksiä ja mainostamaan omaa normaaliuttasi. [/quote] Etkö sä olis päässyt helpommalla kun olisit vaan skipannut mun eka kommentin luettuasi sen? Jos sä hyökkäät, niin yleensä sellaiseen on tapana vastata? [/quote] No olisin varmaan. Mutta huvikseni hyökkäilen, kun on hieman tylsää. Ettei mun tarvitse päästä helpolla. [/quote] No, toivottavasti sait sisältöä elämääsi... [/quote] Juu sain. Vähän. [/quote] Hyvä hyvä. Kannattaisi varmaan hankkia jotain muutakin sisältöä, hyökkäyksestäsi päätellen.

[/quote]

No mikään ei kiinnosta.
[/quote]

Ahaa, sitten ymmärränkin, kaiken... Mut hei tsemppiä!

Vierailija
111/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai neulon mä tässä samalla. Mutta ei se nyt kovin paljoa tuo sisältöä. Normityöt ym eläminen sit siihen päälle.

96

Vierailija
112/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:24"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:22"]

[/quote]

No mikään ei kiinnosta.

[/quote]Tule meille rauhoittumaan, leivotaan pullaa ja luetaan yhdessä vauvapalstaa. <3

Vierailija
113/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:47"]

Tehdään nyt vielä ihan rautalangasta tämä kuvio että tajuisitte: Kerroin siis torstaina miehelle että exällä oli kaksi lippua oopperaan lauantaina ja hänen deittinsä oli perunut flunssan vuoksi. Exä pyysi minua mukaan kun kelleen muulle ei sopinut. Hommassa oli vaan se mutka, että kun ooppera päättyy, en pääse enää kotiin julkisilla ja taksimatka maksaa ihan liikaa. Joutuisin siis menemään exälle yöksi mutta nukkuisimme toki eri huoneissa. Mikäli mues haluaisi peruuttaa hirvestyksen ja tulisi viikonlopuksi luokseni, en tietenkään lähtisi oopperaan vaan olisin hänen kanssaan. Ja testin pointti oli siis selvittää kumpi on miehelleni tärkeämpi, minä vai hirviporukka. Ja ihan selvästi mies reputti testin. Ikävä cain että jäin kiinni tästä viattomasta pikku valheesta. Tiedän että moni olisi antanut äijälle kenkää heti. Halusin kuitenkin antaa vielä mahdollisuuden ja ryhtyä vierottamaan äijää hirviporukastaan. Tiedän että olisin voinut hyvinkin onnistua. Harmi että mies näin kylmästi jätti. Olen todella tehnyt töitä hänet saadakseni ja nyt kaikki vaiva meni hukkaan!

[/quote]

Sun on pakko olla alle 20 tai vähän yli. Oot tosi säälittävä. Et tuu koskaan saamaan hyvää suhdetta.

Vierailija
114/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:47"]

Tehdään nyt vielä ihan rautalangasta tämä kuvio että tajuisitte: Kerroin siis torstaina miehelle että exällä oli kaksi lippua oopperaan lauantaina ja hänen deittinsä oli perunut flunssan vuoksi. Exä pyysi minua mukaan kun kelleen muulle ei sopinut. Hommassa oli vaan se mutka, että kun ooppera päättyy, en pääse enää kotiin julkisilla ja taksimatka maksaa ihan liikaa. Joutuisin siis menemään exälle yöksi mutta nukkuisimme toki eri huoneissa. Mikäli mues haluaisi peruuttaa hirvestyksen ja tulisi viikonlopuksi luokseni, en tietenkään lähtisi oopperaan vaan olisin hänen kanssaan. Ja testin pointti oli siis selvittää kumpi on miehelleni tärkeämpi, minä vai hirviporukka. Ja ihan selvästi mies reputti testin. Ikävä cain että jäin kiinni tästä viattomasta pikku valheesta. Tiedän että moni olisi antanut äijälle kenkää heti. Halusin kuitenkin antaa vielä mahdollisuuden ja ryhtyä vierottamaan äijää hirviporukastaan. Tiedän että olisin voinut hyvinkin onnistua. Harmi että mies näin kylmästi jätti. Olen todella tehnyt töitä hänet saadakseni ja nyt kaikki vaiva meni hukkaan!

[/quote]

Kukaan terve mies ei tuoreehkossa suhteessa päästä naisystäväänsä yökylään ex-mihensä luoksi.

Oikea testi olisi mennyt niin päin että sinä olisit ollut menossa oopperaan jos miehesi tulee hakemaan sinut illalla, tai sitten jätätä menemättä, jos ei tule hakemaan. Tosin tuokin olisi ollut lapsellinen testi ja valheeksi paljastuessaan olisi päättynyt eroon.

Vierailija
115/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:47"]

[/quote]

Sun on pakko olla alle 20 tai vähän yli. Oot tosi säälittävä. Et tuu koskaan saamaan hyvää suhdetta.
[/quote]
Aha. No olen kyllä 29 jo.

Vierailija
116/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:10"]

Muakin kiinnostaa tietää, että mikä idea tällaisessa testaamisessa on? Mitä siinä halutaan testata? Sitäkö että kuinka paljon toista voi rangaistuksetta alistaa ja kiusata? Rakastaako testaaja oikeasti kumppaniaan, jos häntä noin rumasti kohtelee? En vaan tajua logiikkaa tällaisen testailun takana. Jollei oikeasti halua erota, niin miksi pitää provosoida toista jättämään?

[/quote]

Vähän sama kuin testiasi ainoan tulitikun toiminnan, ennen kuin tarvii sitä. Ap on typerys. Kerran menetettyä luottamusta ei oikein saa enää takaisin.

Vierailija
117/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sekopäämies teki saman jutun eilen. Uhkaili jollain toisella naisella, jos tänään en tanssi hänen pillinsä tahtiin ja mene yhteen tapahtumaan sekä maksa hänenkin osuuttaan. Minulla on pakollisia työasioita kaiken lisäksi.

Aloitin ikuisuuden kestävän radiohiljaisuuden, bye bye.

Vierailija
118/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 13:33"]

Sanoin että exä pyysi kanssaan oopperaan, mies oli sopinut hirvimetsästä. Jos ei lähde metsälle vaan tulee mun luo, niin en lähde oopperaan. Muussa tapauksessa meen exän kanssa ja jään sille yöksi. Mies sanoi että mene vaan. Olin sille tosi vihainen kun teki noin. Eilen jäin puhelimessa kiinni kun en tiennyt mitä siellä oopperassa meni. Mies sanoi että olen manipuloiva ja juonitteleva noita ja jätti mut :( Siinä se noin niinkuin pääpiirteissään. Nyt vituttaa, hyvä mies oli.

[/quote]Heh, naiset eivät saa yrittää hallita miestä, muistakaa se.

Vierailija
119/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:32"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:47"] Tehdään nyt vielä ihan rautalangasta tämä kuvio että tajuisitte: Kerroin siis torstaina miehelle että exällä oli kaksi lippua oopperaan lauantaina ja hänen deittinsä oli perunut flunssan vuoksi. Exä pyysi minua mukaan kun kelleen muulle ei sopinut. Hommassa oli vaan se mutka, että kun ooppera päättyy, en pääse enää kotiin julkisilla ja taksimatka maksaa ihan liikaa. Joutuisin siis menemään exälle yöksi mutta nukkuisimme toki eri huoneissa. Mikäli mues haluaisi peruuttaa hirvestyksen ja tulisi viikonlopuksi luokseni, en tietenkään lähtisi oopperaan vaan olisin hänen kanssaan. Ja testin pointti oli siis selvittää kumpi on miehelleni tärkeämpi, minä vai hirviporukka. Ja ihan selvästi mies reputti testin. Ikävä cain että jäin kiinni tästä viattomasta pikku valheesta. Tiedän että moni olisi antanut äijälle kenkää heti. Halusin kuitenkin antaa vielä mahdollisuuden ja ryhtyä vierottamaan äijää hirviporukastaan. Tiedän että olisin voinut hyvinkin onnistua. Harmi että mies näin kylmästi jätti. Olen todella tehnyt töitä hänet saadakseni ja nyt kaikki vaiva meni hukkaan! [/quote] Sun on pakko olla alle 20 tai vähän yli. Oot tosi säälittävä. Et tuu koskaan saamaan hyvää suhdetta. [/quote] Aha. No olen kyllä 29 jo.

[/quote]

Ikiteinari mutta huonolla tavalla. Kumma että olet kuitenkin saanut normaaliälyisen miehen. Selaa niitä vanhoja seiska lehtiä joita sulla on kaappi täynnä. Siinä aivotoiminnallesi sopivaa purtavaa.

Vierailija
120/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulitko ap ajatelleeksi että kun jäit valehtelusta kiinni, niin mies ei voi tietää mikä osa on totta ja mikä ei. Hän saattoi hyvinkin ajatellla että todellisuudessa sopimassa panotreffejä ex-miehesi kanssa ja tuo oopperaosuus oli keksittyä, tarkoitus oli mennä suoraan miehen tykö ja se oli vain tekaistu tekosyy, että jäät myös yksi, kun miehesi ei tule hakemaan.

Eikä paljon parempi vaihtoehto ole sekään että koko juttu on keksitty siksi että saadaan mies tekmään uhraus, eli jättämään oma harrastus välistä, että tyttöystävä pääsee viettämään laatukaikaa toisen mihene kanssa.

Itse en ainakaan katsoisi tuollaista touhua sekuntiakaan.

t.mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän