Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei oo totta! Testasin vähän miestä - suuttui ja jätti!

Vierailija
28.09.2015 |

Siis voi vittu!

Kommentit (137)

Vierailija
61/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:20"]

Ohhoh. Enpä ole vielä kertaakaan älynnyt kieltää miestä menemästä metsälle, yhdessä lähes parikymmentä vuotta. Perhana, mut miksi pitäisi? Ei ole itsekkyydellä taas mitään rajaa...

[/quote]

Ja jotkut kalastelee helppoja pinnoja näissä ketjuissa..! Voi vittu, miten oot ylsinkertainen! Tulet oikein itsestäänselvyyksiä latelemaan, hienoa tapu tapu!
[/quote]

Mikäs sun ongelma on? Oletko peräti ap? Noin se menee mun parisuhteessa, ikävää jos se on sulle noin kova paikka... :-D

Vierailija
62/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:20"] Ohhoh. Enpä ole vielä kertaakaan älynnyt kieltää miestä menemästä metsälle, yhdessä lähes parikymmentä vuotta. Perhana, mut miksi pitäisi? Ei ole itsekkyydellä taas mitään rajaa... [/quote] Ja jotkut kalastelee helppoja pinnoja näissä ketjuissa..! Voi vittu, miten oot ylsinkertainen! Tulet oikein itsestäänselvyyksiä latelemaan, hienoa tapu tapu! [/quote] Mikäs sun ongelma on? Oletko peräti ap? Noin se menee mun parisuhteessa, ikävää jos se on sulle noin kova paikka... :-D

[/quote]

Joo, uskomme ihan ilman että sen kerrot, että noin se teillä menee. Mutta tulit saamaan päänsilitystä kertomalla tämän itsestäänselvyyden meille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:26"]

No huh huh! Aika kylmää kyytiä tulee av-mammoilta! En tiedä millaisissa maailmoissa te elätte, mutta todellisessa elämässä se nyt vaan on niin että naiset testaa miehiään koko ajan nähdäkseen mikä on suhteen tila ja mikä on naisen paikka sen miehen elämässä. Mä testaan mun miehiä koko ajan myös saadakseni selville millaisia ihmisiä ne on ja miten paljon ne mua arvostaa. Myös mun tyttikset testaa niiden miehiä koko ajan: ostattaa tavaroita joihin niillä ei olisi varaa, haluaa matkoille paikkoihin joita niiden miehet vihaa jne. Yhdessä sitten vertaillaan ja jutellaan miten testit menee. Siis ihan tavallista! Mä olin helvetin tyhmä kun en heti eilen sanonut miehelle etten sitten mennytkään oopperaan kun tuli niin paha mieli hänen käytöksestään. No tehty mikä tehty. Yritän kyllä vielä saada sen mielen muuttumaan, oli niin kiva mies :)

[/quote]

Uskomatonta. Yritän ymmärtää mutta ei pysty. Jos toivon mieheltä jotain lahjaa, haluan sen siksi että pidän siitä. Jos haluan jonnekin lomalle, haluan sinne koska tykkäisin mennä sinne. Paljonko energiaa te oikein tuhlaatte tuollaisiin testeihin. Teidän täytyy olla todella epävarmoja itsestänne ja miehistänne. Minä tiedän että mieheni on minuun hulluna, sitä ei tarvitse testailla. Minun ei tarvitse miettiä missä on minun paikkani parisuhteessa, mies on tehnyt harvinaisen selväksi että olen hänelle ykkönen ja ainoa ja tulen aina olemaan. Jos pelailette tuollaisia pelejä, älkää sitten valittako kun saatte pelimiehiä.

Vierailija
64/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:39"]

Voisitte jo lopettaa minun haukkumisen! Älkää nyt unohtako, että minähän tässä olen se loukattu osapuoli, koska minut on jätetty! Onneksi mun bestikset tulee kohta olemaan mun tukena ja tsemppaamaan mua! Sitä vaan tässä ihmettelen että missä pumpulissa te ootte eläneet kun parisuhdeasioiden perusteet on ihan hukassa!

[/quote]

Jätä ne sun bestikset, jos haluat terveen parisuhteen.

[/quote]

Eiks niitä kavereita voisi vähän testata? Kerro vaikka miehesi on kaapattu ja sulta vaaditaan lunnaita, pyydä vaikka kavereita myymään omaisuuttaan, että saat lunastettua miehen elävänä.

[/quote]

Tämä on hyvä idea.

Friends help you move.Best friends help you move bodies. Kyllä ap:n pitäätestata onko ne "bestikset" todella bestiksiä vai pelkkiä hyvänpäivänkavereita!

Vierailija
65/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 13:33"]

Mies sanoi että olen manipuloiva ja juonitteleva noita

[/quote]

XDDD ihanko todella sanoi noin? Sana hallussa, kertakaikkiaan.

Vierailija
66/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 13:33"]Sanoin että exä pyysi kanssaan oopperaan, mies oli sopinut hirvimetsästä. Jos ei lähde metsälle vaan tulee mun luo, niin en lähde oopperaan. Muussa tapauksessa meen exän kanssa ja jään sille yöksi. Mies sanoi että mene vaan. Olin sille tosi vihainen kun teki noin. Eilen jäin puhelimessa kiinni kun en tiennyt mitä siellä oopperassa meni. Mies sanoi että olen manipuloiva ja juonitteleva noita ja jätti mut :(

Siinä se noin niinkuin pääpiirteissään. Nyt vituttaa, hyvä mies oli.
[/quote]

Ei kenenkään seurustelevan kuulu roikkua exässään saati sitten "uhkailla" sillä. Ihan oikein kun jätti sinut,ette vissiin edes kovin vakavassa suhteessa olleet.

Vierailija
67/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 17:48"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 13:33"]Sanoin että exä pyysi kanssaan oopperaan, mies oli sopinut hirvimetsästä. Jos ei lähde metsälle vaan tulee mun luo, niin en lähde oopperaan. Muussa tapauksessa meen exän kanssa ja jään sille yöksi. Mies sanoi että mene vaan. Olin sille tosi vihainen kun teki noin. Eilen jäin puhelimessa kiinni kun en tiennyt mitä siellä oopperassa meni. Mies sanoi että olen manipuloiva ja juonitteleva noita ja jätti mut :( Siinä se noin niinkuin pääpiirteissään. Nyt vituttaa, hyvä mies oli. [/quote] Ei kenenkään seurustelevan kuulu roikkua exässään saati sitten "uhkailla" sillä. Ihan oikein kun jätti sinut,ette vissiin edes kovin vakavassa suhteessa olleet.

[/quote]

Ei kai ap oikeasti roikukaan,valhe exästä oli vain kätevä tapa kiristää - anteeksi siis testata - kuinka halukas mies on tanssimaan ap:n pillin mukaan.Testitulos:mies arvostaa omaa elämäänsä enemmän kuin ap:n hyvin omituista "rakkautta". Ehkä mies löytää nyt terveen kumppanin ja ap uuden manipuloitavan.

Vierailija
68/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää meni kyllä jo ihan typeryyden puolelle tää ap:n temppu. Kuka mies nyt ylipäätään kuuntelis joltain akalta tommosta, että menee oopperaan exänsä kanssa ja vielä yöksikin exälle??

Mieheltä meni maku aapeeseen jo varmaan ennen tätä temppua ja nyt lopullisesti.

Testaaminen, manipuloiminen ja kontrolloiminen ovat eri asioita kuin pettämisellä uhkaaminen. Että kivan pikku "testin" teit. :D

Vierailija
69/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 13:33"]

Mies sanoi että olen manipuloiva ja juonitteleva noita

[/quote]

XDDD ihanko todella sanoi noin? Sana hallussa, kertakaikkiaan.

[/quote]

Vähän OT mutta miten itse kuvailisit ap:n käytöstä?

Vierailija
70/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä minulle olisi riittänyt jo sanat "exä" ja " kainalo".

Vierailija
71/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 17:52"]

No tää meni kyllä jo ihan typeryyden puolelle tää ap:n temppu. Kuka mies nyt ylipäätään kuuntelis joltain akalta tommosta, että menee oopperaan exänsä kanssa ja vielä yöksikin exälle??

Mieheltä meni maku aapeeseen jo varmaan ennen tätä temppua ja nyt lopullisesti.

Testaaminen, manipuloiminen ja kontrolloiminen ovat eri asioita kuin pettämisellä uhkaaminen. Että kivan pikku "testin" teit. :D

[/quote]

Mun mielestä parasta tässä oli ap:n suunnitelma saada mies vielä takaisin; kertoa miehelle, että hän ei mennytkään oopperaan,kun tuli paha mieli miehen käytöksestä.Hupaisa ap.

Vierailija
72/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisko pitänyt sanoa, että sinua harmittaa kun menee metälle kun olisit halunnut viettää hänen kanssaan aikaa. Tai oliko harmin aihe se, että ei tunnu kivalta jos harrastus on tärkeämpi kuin itse on miehelle. Näistä teemoista voisi jutella ja se voisi kehittää suhdetta, toisin kuin kiristäminen. Eri asia sitten on jos yhteistä aikaa ei oikein ole ja toinen vaan liuhottaa mettästämässä, silloin voisi olla selvä juttu että "joko vietät joskus/tarpeeksi aikaa kanssani, tai sitten saa laittaa suhteen poikki". 

Vierailija
73/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jonkun lassukan fantasia. Hohhoijaaaaa.

Vierailija
74/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ois pitänyt luottaa, ettei eksän luona tapahdu mitään, niin ois ollu kunnon järkevä mies.

Vierailija
75/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:39"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:26"]

No huh huh! Aika kylmää kyytiä tulee av-mammoilta! En tiedä millaisissa maailmoissa te elätte, mutta todellisessa elämässä se nyt vaan on niin että naiset testaa miehiään koko ajan nähdäkseen mikä on suhteen tila ja mikä on naisen paikka sen miehen elämässä. Mä testaan mun miehiä koko ajan myös saadakseni selville millaisia ihmisiä ne on ja miten paljon ne mua arvostaa. Myös mun tyttikset testaa niiden miehiä koko ajan: ostattaa tavaroita joihin niillä ei olisi varaa, haluaa matkoille paikkoihin joita niiden miehet vihaa jne. Yhdessä sitten vertaillaan ja jutellaan miten testit menee. Siis ihan tavallista! Mä olin helvetin tyhmä kun en heti eilen sanonut miehelle etten sitten mennytkään oopperaan kun tuli niin paha mieli hänen käytöksestään. No tehty mikä tehty. Yritän kyllä vielä saada sen mielen muuttumaan, oli niin kiva mies :)

[/quote]

Uskomatonta. Yritän ymmärtää mutta ei pysty. Jos toivon mieheltä jotain lahjaa, haluan sen siksi että pidän siitä. Jos haluan jonnekin lomalle, haluan sinne koska tykkäisin mennä sinne. Paljonko energiaa te oikein tuhlaatte tuollaisiin testeihin. Teidän täytyy olla todella epävarmoja itsestänne ja miehistänne. Minä tiedän että mieheni on minuun hulluna, sitä ei tarvitse testailla. Minun ei tarvitse miettiä missä on minun paikkani parisuhteessa, mies on tehnyt harvinaisen selväksi että olen hänelle ykkönen ja ainoa ja tulen aina olemaan. Jos pelailette tuollaisia pelejä, älkää sitten valittako kun saatte pelimiehiä.

[/quote]

No ei oo hulluna sinuun, itserakas bitch.

Vierailija
76/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:20"] Ohhoh. Enpä ole vielä kertaakaan älynnyt kieltää miestä menemästä metsälle, yhdessä lähes parikymmentä vuotta. Perhana, mut miksi pitäisi? Ei ole itsekkyydellä taas mitään rajaa... [/quote] Ja jotkut kalastelee helppoja pinnoja näissä ketjuissa..! Voi vittu, miten oot ylsinkertainen! Tulet oikein itsestäänselvyyksiä latelemaan, hienoa tapu tapu! [/quote] Mikäs sun ongelma on? Oletko peräti ap? Noin se menee mun parisuhteessa, ikävää jos se on sulle noin kova paikka... :-D

[/quote]

Joo, uskomme ihan ilman että sen kerrot, että noin se teillä menee. Mutta tulit saamaan päänsilitystä kertomalla tämän itsestäänselvyyden meille.
[/quote]

No, huvitti vaan niin paljon et joku KIELTÄÄ miestä menemästä harrastukseen. Kai mulle tuli kiire tuoda esiin et meitä normaalejakin naisia on :-D En arvannut että se korpeis sua noin paljon! Pahoittelut! :-D Tsemppaa vaan, vielä sinustakin voi ihminen tulla!!

Vierailija
77/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas näitä naisvihaajan trolleja. Saa kicsejä kun koko ketjullinen haukkuu typerää kuvitteellista ap:tä.

Vierailija
78/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:37"]

[/quote]

[/quote]

Niin oletko ap? Älä täällä kiukuttele jos itse käyttäydyt kuin vähä-älyinen... Ohis

Vierailija
79/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:44"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:37"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:20"] Ohhoh. Enpä ole vielä kertaakaan älynnyt kieltää miestä menemästä metsälle, yhdessä lähes parikymmentä vuotta. Perhana, mut miksi pitäisi? Ei ole itsekkyydellä taas mitään rajaa... [/quote] Ja jotkut kalastelee helppoja pinnoja näissä ketjuissa..! Voi vittu, miten oot ylsinkertainen! Tulet oikein itsestäänselvyyksiä latelemaan, hienoa tapu tapu! [/quote] Mikäs sun ongelma on? Oletko peräti ap? Noin se menee mun parisuhteessa, ikävää jos se on sulle noin kova paikka... :-D [/quote] Joo, uskomme ihan ilman että sen kerrot, että noin se teillä menee. Mutta tulit saamaan päänsilitystä kertomalla tämän itsestäänselvyyden meille. [/quote] No, huvitti vaan niin paljon et joku KIELTÄÄ miestä menemästä harrastukseen. Kai mulle tuli kiire tuoda esiin et meitä normaalejakin naisia on :-D En arvannut että se korpeis sua noin paljon! Pahoittelut! :-D Tsemppaa vaan, vielä sinustakin voi ihminen tulla!!

[/quote]

No mulle on ihan itsestäänselvää, että naiset on niin normaaleja. Sullahan se pikkuisen viiraa, kun jouduit asiaa oikein puolustelemaan.

Vierailija
80/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään nyt vielä ihan rautalangasta tämä kuvio että tajuisitte:

Kerroin siis torstaina miehelle että exällä oli kaksi lippua oopperaan lauantaina ja hänen deittinsä oli perunut flunssan vuoksi. Exä pyysi minua mukaan kun kelleen muulle ei sopinut. Hommassa oli vaan se mutka, että kun ooppera päättyy, en pääse enää kotiin julkisilla ja taksimatka maksaa ihan liikaa. Joutuisin siis menemään exälle yöksi mutta nukkuisimme toki eri huoneissa.

Mikäli mues haluaisi peruuttaa hirvestyksen ja tulisi viikonlopuksi luokseni, en tietenkään lähtisi oopperaan vaan olisin hänen kanssaan.

Ja testin pointti oli siis selvittää kumpi on miehelleni tärkeämpi, minä vai hirviporukka. Ja ihan selvästi mies reputti testin. Ikävä cain että jäin kiinni tästä viattomasta pikku valheesta.

Tiedän että moni olisi antanut äijälle kenkää heti. Halusin kuitenkin antaa vielä mahdollisuuden ja ryhtyä vierottamaan äijää hirviporukastaan. Tiedän että olisin voinut hyvinkin onnistua.

Harmi että mies näin kylmästi jätti. Olen todella tehnyt töitä hänet saadakseni ja nyt kaikki vaiva meni hukkaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme