Ei oo totta! Testasin vähän miestä - suuttui ja jätti!
Kommentit (137)
Voisitte jo lopettaa minun haukkumisen! Älkää nyt unohtako, että minähän tässä olen se loukattu osapuoli, koska minut on jätetty!
Onneksi mun bestikset tulee kohta olemaan mun tukena ja tsemppaamaan mua!
Sitä vaan tässä ihmettelen että missä pumpulissa te ootte eläneet kun parisuhdeasioiden perusteet on ihan hukassa!
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:26"]
No huh huh! Aika kylmää kyytiä tulee av-mammoilta! En tiedä millaisissa maailmoissa te elätte, mutta todellisessa elämässä se nyt vaan on niin että naiset testaa miehiään koko ajan nähdäkseen mikä on suhteen tila ja mikä on naisen paikka sen miehen elämässä. Mä testaan mun miehiä koko ajan myös saadakseni selville millaisia ihmisiä ne on ja miten paljon ne mua arvostaa. Myös mun tyttikset testaa niiden miehiä koko ajan: ostattaa tavaroita joihin niillä ei olisi varaa, haluaa matkoille paikkoihin joita niiden miehet vihaa jne. Yhdessä sitten vertaillaan ja jutellaan miten testit menee. Siis ihan tavallista! Mä olin helvetin tyhmä kun en heti eilen sanonut miehelle etten sitten mennytkään oopperaan kun tuli niin paha mieli hänen käytöksestään. No tehty mikä tehty. Yritän kyllä vielä saada sen mielen muuttumaan, oli niin kiva mies :)
[/quote]
Äänin 34-0 joku ei elä todellisessa maailmassa. Ap vai muut palstan lukijat?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:39"]
Voisitte jo lopettaa minun haukkumisen! Älkää nyt unohtako, että minähän tässä olen se loukattu osapuoli, koska minut on jätetty! Onneksi mun bestikset tulee kohta olemaan mun tukena ja tsemppaamaan mua! Sitä vaan tässä ihmettelen että missä pumpulissa te ootte eläneet kun parisuhdeasioiden perusteet on ihan hukassa!
[/quote]
Jätä ne sun bestikset, jos haluat terveen parisuhteen.
Voisitte jo lopettaa minun haukkumisen! Älkää nyt unohtako, että minähän tässä olen se loukattu osapuoli, koska minut on jätetty! Onneksi mun bestikset tulee kohta olemaan mun tukena ja tsemppaamaan mua! Sitä vaan tässä ihmettelen että missä pumpulissa te ootte eläneet kun parisuhdeasioiden perusteet on ihan hukassa!
[/quote]
Ehhehe.
[/quote]
Mitä oikein odotit kun teit tämän aloituksen? :D AV:lla yleensä aina joku tulee ilkeilemään,vaikka aloitus olisi täysipäinen,ja tässä sinun tapauksessasi et ansaitse myötätuntoa,itsepä olet asiasi sössinyt.Aika huolestuttavaa jos 29-vuotiaana ei ole vielä tuon vertaa oppinut miten toisia kohdellaan,mutta eihän ikä aikuista tee.Miksi ihmeessä sinä kuvittelet olevasi "loukattu osapuoli",itsehän loukkasit miestä valheellasi,ja siksi hän jätti sinut?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:38"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:32"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:47"] Tehdään nyt vielä ihan rautalangasta tämä kuvio että tajuisitte: Kerroin siis torstaina miehelle että exällä oli kaksi lippua oopperaan lauantaina ja hänen deittinsä oli perunut flunssan vuoksi. Exä pyysi minua mukaan kun kelleen muulle ei sopinut. Hommassa oli vaan se mutka, että kun ooppera päättyy, en pääse enää kotiin julkisilla ja taksimatka maksaa ihan liikaa. Joutuisin siis menemään exälle yöksi mutta nukkuisimme toki eri huoneissa. Mikäli mues haluaisi peruuttaa hirvestyksen ja tulisi viikonlopuksi luokseni, en tietenkään lähtisi oopperaan vaan olisin hänen kanssaan. Ja testin pointti oli siis selvittää kumpi on miehelleni tärkeämpi, minä vai hirviporukka. Ja ihan selvästi mies reputti testin. Ikävä cain että jäin kiinni tästä viattomasta pikku valheesta. Tiedän että moni olisi antanut äijälle kenkää heti. Halusin kuitenkin antaa vielä mahdollisuuden ja ryhtyä vierottamaan äijää hirviporukastaan. Tiedän että olisin voinut hyvinkin onnistua. Harmi että mies näin kylmästi jätti. Olen todella tehnyt töitä hänet saadakseni ja nyt kaikki vaiva meni hukkaan! [/quote] Sun on pakko olla alle 20 tai vähän yli. Oot tosi säälittävä. Et tuu koskaan saamaan hyvää suhdetta. [/quote] Aha. No olen kyllä 29 jo.
[/quote]
Ikiteinari mutta huonolla tavalla. Kumma että olet kuitenkin saanut normaaliälyisen miehen. Selaa niitä vanhoja seiska lehtiä joita sulla on kaappi täynnä. Siinä aivotoiminnallesi sopivaa purtavaa.
[/quote]
Munkin ystäväpiiriin kuuluu tällainen ap:n hengenheimolainen,paitsi että ystäväni on vielä pahempi.Ehkä ap:n kannattaisi harkita vaikka terapiaa,jos ei omin avuin onnistu kohottamaan itsetuntoaan niin että kykenisi normaaliin parisuhteeseen?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:26"]No huh huh! Aika kylmää kyytiä tulee av-mammoilta! En tiedä millaisissa maailmoissa te elätte, mutta todellisessa elämässä se nyt vaan on niin että naiset testaa miehiään koko ajan nähdäkseen mikä on suhteen tila ja mikä on naisen paikka sen miehen elämässä. Mä testaan mun miehiä koko ajan myös saadakseni selville millaisia ihmisiä ne on ja miten paljon ne mua arvostaa. Myös mun tyttikset testaa niiden miehiä koko ajan: ostattaa tavaroita joihin niillä ei olisi varaa, haluaa matkoille paikkoihin joita niiden miehet vihaa jne. Yhdessä sitten vertaillaan ja jutellaan miten testit menee. Siis ihan tavallista!
Mä olin helvetin tyhmä kun en heti eilen sanonut miehelle etten sitten mennytkään oopperaan kun tuli niin paha mieli hänen käytöksestään. No tehty mikä tehty. Yritän kyllä vielä saada sen mielen muuttumaan, oli niin kiva mies :)
[/quote]
Ei tällaista ole oikeasti olemassakaan, tai sitten olette aika sekopää joukko. Olen nainen enkä tuolla tavalla testaa, ei minulla riitä edes kantti. Mieheni on liian itsenäinen että tuollaista katselisi ainakaan montaa kertaa.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:17"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:14"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:08"]
No mulle on ihan itsestäänselvää, että naiset on niin normaaleja. Sullahan se pikkuisen viiraa, kun jouduit asiaa oikein puolustelemaan. [/ Totta kai puolustaudun kun nään että jotain korpeaa ihan anonyymin ihmisen hyvä parisuhde. Yritä vaan päästä pakkomielteistäsi niin sinutkin saattaa joku huolia, pikkuinen...
Ei mua sun ihan hyvä parisuhde korvennut vaan se, kun tulit kertomaan itsestäänselvyyksiä ja mainostamaan omaa normaaliuttasi.
[/quote]
Sitä kutsutaan keskusteluksi.
AP: "Minusta testaaminen ja kiristäminen ovat normaaaleja asioita parisuhteessa,miehen pitää esimerkiksi perua hirvijahti jos keksin niin vaatia."
Kommentoija" Aijaa,meillä taas mies saa hirvestää koska haluaa,kummaa tuollainen kiristäminen."
Yleensä kun jutellaan jostain asiasta,kerrotaa oma kokemus/näkemys/mielipide.Jollekin on itsestäänselvää,ettei ihmissuhteissa harrasteta kieroja manipulointipelejä,jonkun toisen mielestä taas on yhtä itsestään selvää että kumppanin kiintymystä täytyy jatkuvasti testata.
[/quote]
Mua taas kiinnostaa huomattavasti enemmän mikä saa aloittajan toimimaan noin kuin se, mikä on normaali tapa toimia ja jonka jokainen tietää.
[/quote]
Musta taas on itsestään selvää,että ap on epävarma ikiteini,joten hänen täytyy jatkuvasti "testata" miesten rakkautta,koska se että suostuu luopumaan kaikesta omasta elämästä on merkki tosirakkaudesta :D
Siis voihan tässä olla jotain syvällisempää takana,mutta noin se manipuloijilla yleensä menee.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:51"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:26"]No huh huh! Aika kylmää kyytiä tulee av-mammoilta! En tiedä millaisissa maailmoissa te elätte, mutta todellisessa elämässä se nyt vaan on niin että naiset testaa miehiään koko ajan nähdäkseen mikä on suhteen tila ja mikä on naisen paikka sen miehen elämässä. Mä testaan mun miehiä koko ajan myös saadakseni selville millaisia ihmisiä ne on ja miten paljon ne mua arvostaa. Myös mun tyttikset testaa niiden miehiä koko ajan: ostattaa tavaroita joihin niillä ei olisi varaa, haluaa matkoille paikkoihin joita niiden miehet vihaa jne. Yhdessä sitten vertaillaan ja jutellaan miten testit menee. Siis ihan tavallista! Mä olin helvetin tyhmä kun en heti eilen sanonut miehelle etten sitten mennytkään oopperaan kun tuli niin paha mieli hänen käytöksestään. No tehty mikä tehty. Yritän kyllä vielä saada sen mielen muuttumaan, oli niin kiva mies :) [/quote] Ei tällaista ole oikeasti olemassakaan, tai sitten olette aika sekopää joukko. Olen nainen enkä tuolla tavalla testaa, ei minulla riitä edes kantti. Mieheni on liian itsenäinen että tuollaista katselisi ainakaan montaa kertaa.
[/quote]
Aika useinhan ihmiset hakeutuvat kaltaistensa seuraa,tai siis ystävillä on on keskenään ainakin jotain yhteistä.Ehkä ap:n porukkaa yhdistää miesten manipulointi.Aloitus naurattaisi,ellei tuollaisia ole olisi oikeasti olemassa.Eräs ystäväni käyttää miehiä säälimättä hyväkseen,on joskus tullut petetyksi ja kostaa sen koko miessukupuolelle.Sääliksi käy niitä miehiä.
[/quote]
Haista paska.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:41"]
[/quote]
[/quote]
Eiks niitä kavereita voisi vähän testata? Kerro vaikka miehesi on kaapattu ja sulta vaaditaan lunnaita, pyydä vaikka kavereita myymään omaisuuttaan, että saat lunastettua miehen elävänä.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:35"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:20"]
Ohhoh. Enpä ole vielä kertaakaan älynnyt kieltää miestä menemästä metsälle, yhdessä lähes parikymmentä vuotta. Perhana, mut miksi pitäisi? Ei ole itsekkyydellä taas mitään rajaa...
[/quote]
Ja jotkut kalastelee helppoja pinnoja näissä ketjuissa..! Voi vittu, miten oot ylsinkertainen! Tulet oikein itsestäänselvyyksiä latelemaan, hienoa tapu tapu!
[/quote]
Juu,aivan,AV:lla saadut "pinnat",erityisesti peukutusten määrä on mammojen elämän tärkeimpiä päämääriä :D
No eiköhän se tullut se testin tulos selväks sulle. Ukko on paska ja hyvä että häipy. Nyt uutta matoa koukkuun.Kannattaa aina testata ennen kuin ostaa. Muuten käy huonosti.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 17:31"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:35"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:20"]
Ohhoh. Enpä ole vielä kertaakaan älynnyt kieltää miestä menemästä metsälle, yhdessä lähes parikymmentä vuotta. Perhana, mut miksi pitäisi? Ei ole itsekkyydellä taas mitään rajaa...
[/quote]
Ja jotkut kalastelee helppoja pinnoja näissä ketjuissa..! Voi vittu, miten oot ylsinkertainen! Tulet oikein itsestäänselvyyksiä latelemaan, hienoa tapu tapu!
[/quote]
Juu,aivan,AV:lla saadut "pinnat",erityisesti peukutusten määrä on mammojen elämän tärkeimpiä päämääriä :D
[/quote]
Minä tykkäsin tuosta viestin lopun sarkasmiyrityksestä hienoa tapu tapu...
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 17:30"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 16:41"]
[/quote]
[/quote]
Eiks niitä kavereita voisi vähän testata? Kerro vaikka miehesi on kaapattu ja sulta vaaditaan lunnaita, pyydä vaikka kavereita myymään omaisuuttaan, että saat lunastettua miehen elävänä.
[/quote]
Tästä aiheestahan irtoaa ihan kivasti erilaisia näkökulmia!
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:45"]Tämä on taas näitä naisvihaajan trolleja. Saa kicsejä kun koko ketjullinen haukkuu typerää kuvitteellista ap:tä.
[/quote]
Epäilen samaa
:O