Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei oo totta! Testasin vähän miestä - suuttui ja jätti!

Vierailija
28.09.2015 |

Siis voi vittu!

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Testasin vähän..."no joo, toi oli nyt jo aikamoista oman toiminnan aliarviointia. Provoksi kyllä minäkin tätä tosin epäilen.

Vierailija
42/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap Iines Ankka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 13:33"]

Sanoin että exä pyysi kanssaan oopperaan, mies oli sopinut hirvimetsästä. Jos ei lähde metsälle vaan tulee mun luo, niin en lähde oopperaan. Muussa tapauksessa meen exän kanssa ja jään sille yöksi. Mies sanoi että mene vaan. Olin sille tosi vihainen kun teki noin. Eilen jäin puhelimessa kiinni kun en tiennyt mitä siellä oopperassa meni. Mies sanoi että olen manipuloiva ja juonitteleva noita ja jätti mut :( Siinä se noin niinkuin pääpiirteissään. Nyt vituttaa, hyvä mies oli.

[/quote]

Kuka nyt kusetti ja ketä?! :D Hirvenmetsästys alkaa vasta 10pvä...

[/quote]Tänä vuonna alkoi 26.9.

Vierailija
44/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on juuri tuollainen testailija, testaa kaikkia milloin mihinkin liittyen. Mieheni epäili suhteemme alussa jatkuvasti minua testaamisesta tai että sanomisillani on jokin taka-ajatus. Kun toinen epäilee testaamista ja taka-ajatuksia, tulee herkästi itselle olo että epäilijä testailee ja hänen jutuillaan on taka-ajatuksia.

Juoni luonne miehen äidillä aiheutti meidän parisuhdeongelmat ensimmäiset vuodet. Onneksi suhteemme kesti ne. En ole missään tekemisissä anopin kanssa enää. Mies puolustelee äitiään ja ajattelee että syytän turhasta äitiään. Meidän välit anopin kanssa katkesi kun hän vainoharhaisesti kuvitteli asioita joista syytti minua ja suuttui kun valehtelin= en myöntänyt että minulla olisi ollut niitä taka-ajatuksia joita hän väitti minulla olevan. Haukkui minut pystyyn, mutta viimeisen kerran, emme ole olleet missään yhteydessä.

Suhteemme kestää tämän, mikäli emme ala puida asiaa läpi. Mies ja lapset voivat minun puolestani olla niin tiiviisti anopin kanssa tekemisissä kuin haluavat, kunhan minun ei täydy.

Tarinan opetus: olemalla sekopäinen, vainoharhainen, epärehellinen ja epäilevä ihminen, saat rikkonaisen perheen.

Vierailija
45/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:18"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 13:37"]

Sanoin että exä pyysi kanssaan oopperaan, mies oli sopinut hirvimetsästä. Jos ei lähde metsälle vaan tulee mun luo, niin en lähde oopperaan. Muussa tapauksessa meen exän kanssa ja jään sille yöksi. Mies sanoi että mene vaan. Olin sille tosi vihainen kun teki noin. Eilen jäin puhelimessa kiinni kun en tiennyt mitä siellä oopperassa meni. Mies sanoi että olen manipuloiva ja juonitteleva noita ja jätti mut :( Siinä se noin niinkuin pääpiirteissään. Nyt vituttaa, hyvä mies oli.

[/quote]

[/quote]

Ketähän on kusetettu? Hirvenmetsästys alkoi lauantaina 26.9.

http://yle.fi/uutiset/hirvenmetsastys_alkoi_saalistietoja_ryhdytaan_keraamaan_kannykalla/8334679

Innokkaalle metsästäjälle hirvijahdin aloitus on sellainen juttu että siitä ei jäädä tyttöystävän temppuilun vuoksi pois. Lähiomaisen hautajaiset tai vastaava vakavuustaso vasta ajaa hirvijahdin aloituksen ohi.

[/quote]

Meillä aloitetaan vasta sitten kun ilmat tästä kylmenevät. Turha sinne hirvikärpästen syötäväksi on lähteä. Mukavampaa pikkupakkasilla.

Mutta sinällään, ap:n kaltaisen kanssa ei täysjärkinen mies jatka. Veikkaan kyllä että ensimmäisinä viikonloppuina olisikin ollut tiedossa vain jahdin suunnittelureissu eräkämpällä. Tai ravintolassa. Sitä paremmalla syyllä niistä ei jäädä pois...

Vierailija
46/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olet tyhmä. Mitä niin kuin olisit tuolla testilläsi saavuttanut?

- mies jää pois omasta menostaan sinun vuoksesi -> pidät häntä tossun alla olevana nössykkänä, ja jätät hänet ennen pitkää.

- mies menee menojaan, ja jää siihen uskoon että menet exäsi luo -> mies häipyy, ja suhteenne päättyy siihen.

- tämä vaihtoehto jossa jäät kiinni -> suhteenne päättyy.

Ei ole vaihtoehtoa jossa suhteenne voisi jatkua tuon temppusi jälkeen. Jommaltakummalta menee luottamus, ja juttu päättyy siihen.

Eli olet joko trolli tai helvetin tyhmä. Tai molempia. 

Vierailija
47/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Oikeassahan se oli.Ei normaaliin aikuisten ihmissuhteeseen kuulu tuollainen "testaaminen". "Jos et peru aikaisemmin sopimiasi menoja minun mielenoikkujeni takia,et siis oikeasti rakasta minua.Menenpä sitten exällleni yöksi!" Tykkäisitkö,jos mies olisi esittänyt sinulle samanlaisen uhkavaatimuksen? Ehkä voisit hankkia ennen seuraavaa ihmissuhdetta tervettä itsevarmuutta.Kyllä se kumppani välittää,vaikka ei täysin toisen pillin mukaan hyppisikään.

Vierailija
48/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tuli ero. Et selkeästi ole valmis parisuhteeseen. 

Vierailija
49/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analyysi: ap on takertuva eikä luota miehiin. Hän luo tilanteen jossa on mahdotonta että suhde jatkuu, koska sabotoi itse omat ihmissuhteensa. Huono itsetunto, hankittu kotoa. Oletus on että miehiä pitää manipuloida koska he eivät rakasta aidosti. Lopputulos: ap saa vain miehiä jotka eivät rakasta aidosti, koska jokainen täysjärkinen juoksee jo tuossa vaiheessa ja lujaa.

Vierailija
50/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläistä testaamista en kyllä ihan heti ymmärrä. Mitä luulit saavuttavasi tällä? Lose-lose jokatapauksessa....

Vierailija
51/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh! Aika kylmää kyytiä tulee av-mammoilta! En tiedä millaisissa maailmoissa te elätte, mutta todellisessa elämässä se nyt vaan on niin että naiset testaa miehiään koko ajan nähdäkseen mikä on suhteen tila ja mikä on naisen paikka sen miehen elämässä. Mä testaan mun miehiä koko ajan myös saadakseni selville millaisia ihmisiä ne on ja miten paljon ne mua arvostaa. Myös mun tyttikset testaa niiden miehiä koko ajan: ostattaa tavaroita joihin niillä ei olisi varaa, haluaa matkoille paikkoihin joita niiden miehet vihaa jne. Yhdessä sitten vertaillaan ja jutellaan miten testit menee. Siis ihan tavallista!

Mä olin helvetin tyhmä kun en heti eilen sanonut miehelle etten sitten mennytkään oopperaan kun tuli niin paha mieli hänen käytöksestään. No tehty mikä tehty. Yritän kyllä vielä saada sen mielen muuttumaan, oli niin kiva mies :)

Vierailija
52/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän ikäinen ap on? Jos ihan teini,tuollainen epävarmuus on edes jotenkin ymmärrettävää(silti ihmissuhdepelit eivät ole hyväksyttäviä). AP:n "testissä" ei ollut mitään järkeä.Jos on jokin erikoinen tilaisuus(toisen synttärit,vuosipäivä) yms voi yrittää sopia,ettei kumpikaan sovi juuri sille illalle mitään.Nyt kuitenkin oli ilmeisesti miehelle tärkeä meno,jonka oli sopinut jo hyvissä ajoin ja ap haluisi muuten vaaan pilata miehen suunnitelmat.

Hölmö ajatus,että mies olisi riemusta kiljuen perunut kivan menon kavereiden kanssa vain estääkseen ap:ta juoksemasta exän kainoloon.Jos ap olisi niin altis pettämään,eihän mies voisi tulevaisuudesskaan luottaa siihen ettei ap mene exän luokse yöksi jos asiat eivät suju hänen mielensä mukaan.Tuo on tuollaista "jos todella rakastaisit minua,tekisit..."-kiristystä.Jos todella rakastaa,ei kiristä toista.

Vierailija
53/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:26"]No huh huh! Aika kylmää kyytiä tulee av-mammoilta! En tiedä millaisissa maailmoissa te elätte, mutta todellisessa elämässä se nyt vaan on niin että naiset testaa miehiään koko ajan nähdäkseen mikä on suhteen tila ja mikä on naisen paikka sen miehen elämässä. Mä testaan mun miehiä koko ajan myös saadakseni selville millaisia ihmisiä ne on ja miten paljon ne mua arvostaa. Myös mun tyttikset testaa niiden miehiä koko ajan: ostattaa tavaroita joihin niillä ei olisi varaa, haluaa matkoille paikkoihin joita niiden miehet vihaa jne. Yhdessä sitten vertaillaan ja jutellaan miten testit menee. Siis ihan tavallista!

Mä olin helvetin tyhmä kun en heti eilen sanonut miehelle etten sitten mennytkään oopperaan kun tuli niin paha mieli hänen käytöksestään. No tehty mikä tehty. Yritän kyllä vielä saada sen mielen muuttumaan, oli niin kiva mies :)
[/quote]

No ihmekkös sitä ollaan ite sinkkuja, jos naiset on tälläisiä.

Vierailija
54/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuton moes. Jos mä olisin testannut miestä, niin siinä vaiheessa, kun ois sanonut jäävänsä pois hirvimetsältä olisn sanonut, että testi testi. 

Ja jos ei eksälle yöksimeno käy, eli mies ei voi luottaa minuun jos sanon, etten harrasta seksiä, niin on huono mies. Minä nimittäin en ole kiinnostunut seksistä ja mun mies tietää sen. 

Vierailija
55/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 13:33"]

[/quote]

[/quote]
Ja kuka käy oopperassa?
[/quote]

Entäs hirvimetsällä?

Vierailija
56/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:26"]

No huh huh! Aika kylmää kyytiä tulee av-mammoilta! En tiedä millaisissa maailmoissa te elätte, mutta todellisessa elämässä se nyt vaan on niin että naiset testaa miehiään koko ajan nähdäkseen mikä on suhteen tila ja mikä on naisen paikka sen miehen elämässä. Mä testaan mun miehiä koko ajan myös saadakseni selville millaisia ihmisiä ne on ja miten paljon ne mua arvostaa. Myös mun tyttikset testaa niiden miehiä koko ajan: ostattaa tavaroita joihin niillä ei olisi varaa, haluaa matkoille paikkoihin joita niiden miehet vihaa jne. Yhdessä sitten vertaillaan ja jutellaan miten testit menee. Siis ihan tavallista! Mä olin helvetin tyhmä kun en heti eilen sanonut miehelle etten sitten mennytkään oopperaan kun tuli niin paha mieli hänen käytöksestään. No tehty mikä tehty. Yritän kyllä vielä saada sen mielen muuttumaan, oli niin kiva mies :)

[/quote]

Kuulostaa uhmaikäisen lapsen toiminnalta tuollainen "rajojen testaaminen". Se että myös sinun "tyttikset" ovat manipuloivia noitia,ei muuta sellaista käytöstä normaaliksi tai hyväksyttäväksi.Olisit suoraan voinut sanoa,että haluat viettää miehen kanssa aikaa(tosin olettavasti se onnistuu muulloistikin,eikä ole pakko olla yhdesäsä juuri silloin kun toisella on muuta,tärkeää menoa).Sen sijaan kiristät toista sillä että muuten teet jotain mikä loukkaa häntä.Miksi haluat,että mies viettää aikaa kanssasi siksi että pakotat? Onko se sitten mukavaa,jos olisitkin onnistunut saaman miehen perumaan reissunsa ja hän olisi jäänyt pitkin hampain kotiin kanssasi?Mä ainakin toivon,että poikaystävä viettää kanssani aikaa,koska hän haluaa viettää aikaa kanssani,ei siksi että uhkailen häntä.

Vierailija
57/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:20"]

Ohhoh. Enpä ole vielä kertaakaan älynnyt kieltää miestä menemästä metsälle, yhdessä lähes parikymmentä vuotta. Perhana, mut miksi pitäisi? Ei ole itsekkyydellä taas mitään rajaa...

[/quote]

Ja jotkut kalastelee helppoja pinnoja näissä ketjuissa..! Voi vittu, miten oot ylsinkertainen! Tulet oikein itsestäänselvyyksiä latelemaan, hienoa tapu tapu!

Vierailija
58/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:26"]No huh huh! Aika kylmää kyytiä tulee av-mammoilta! En tiedä millaisissa maailmoissa te elätte, mutta todellisessa elämässä se nyt vaan on niin että naiset testaa miehiään koko ajan nähdäkseen mikä on suhteen tila ja mikä on naisen paikka sen miehen elämässä. Mä testaan mun miehiä koko ajan myös saadakseni selville millaisia ihmisiä ne on ja miten paljon ne mua arvostaa. Myös mun tyttikset testaa niiden miehiä koko ajan: ostattaa tavaroita joihin niillä ei olisi varaa, haluaa matkoille paikkoihin joita niiden miehet vihaa jne. Yhdessä sitten vertaillaan ja jutellaan miten testit menee. Siis ihan tavallista!

[/quote]

Juu ei, ei tehdä todellisessa maailmassa noin. Todellisessa maailmassa annetaan toisen elää omaa elämäänsä myös harrastuksineen. Ei ole tarvetta testailla mitenkään: Niin kauan se haluaa olla mun vierellä kun se siinä pysyy. T. 15 vuotta samassa parisuhteessa jo ollut.

Sorry, mut pakko sanoo suoraan et sä kuulostat joltain luonnehäiriöiseltä...

Vierailija
59/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:26"]

No huh huh! Aika kylmää kyytiä tulee av-mammoilta! En tiedä millaisissa maailmoissa te elätte, mutta todellisessa elämässä se nyt vaan on niin että naiset testaa miehiään koko ajan nähdäkseen mikä on suhteen tila ja mikä on naisen paikka sen miehen elämässä. Mä testaan mun miehiä koko ajan myös saadakseni selville millaisia ihmisiä ne on ja miten paljon ne mua arvostaa. Myös mun tyttikset testaa niiden miehiä koko ajan: ostattaa tavaroita joihin niillä ei olisi varaa, haluaa matkoille paikkoihin joita niiden miehet vihaa jne. Yhdessä sitten vertaillaan ja jutellaan miten testit menee. Siis ihan tavallista! Mä olin helvetin tyhmä kun en heti eilen sanonut miehelle etten sitten mennytkään oopperaan kun tuli niin paha mieli hänen käytöksestään. No tehty mikä tehty. Yritän kyllä vielä saada sen mielen muuttumaan, oli niin kiva mies :)

[/quote]

Sä olet jo hävinnyt tuon pelisi, etkä voi voittaa. Jos miehesi tulee takaisin, sinun uskottavuutesi on kuitenkin mennyt, ja olet suhteessanne se luuseri. Ei hyvä mies sellaista halua, mutta ei toisaalta voi luottaakaan sinuun, joten olet aina kiistoissa (ja niitähän teillä tulevaisuudessa riittää...) heikommilla.

Jos suhteenne jatkuu, tuollainen pelaaminen ei ainakaan pysty jatkumaan. Koska olet jo pelannut sen kortin, eikä toista mahdollisuutta sen käyttämiseen tule.

Vierailija
60/137 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Laitoin plussia. Mies toimi aivan oikein. t.mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi