Ei oo totta! Testasin vähän miestä - suuttui ja jätti!
Kommentit (137)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 13:33"]
Sanoin että exä pyysi kanssaan oopperaan, mies oli sopinut hirvimetsästä. Jos ei lähde metsälle vaan tulee mun luo, niin en lähde oopperaan. Muussa tapauksessa meen exän kanssa ja jään sille yöksi. Mies sanoi että mene vaan. Olin sille tosi vihainen kun teki noin. Eilen jäin puhelimessa kiinni kun en tiennyt mitä siellä oopperassa meni. Mies sanoi että olen manipuloiva ja juonitteleva noita ja jätti mut :( Siinä se noin niinkuin pääpiirteissään. Nyt vituttaa, hyvä mies oli.
[/quote]
Kuka nyt kusetti ja ketä?! :D Hirvenmetsästys alkaa vasta 10pvä...
[/quote]
Ja kuka käy oopperassa?
Miksi ihmeessä miehesi ei olisi saanut mennä hirvimetsälle?
Minäkin jätin yhden tyttöystävän ihan vastaavan pelleilyn takia. Oli hyvä päätös.
Taas uusi sana av-sanastoon:
testaaminen = pettäminen
Ihan oikein sulle!
parisuhteeseen ei nyt vaan kuulu testailut :D
Mikähän tämän typerän testin idea oli?
Kiva että teit jättämisen miehelles noin helpoksi. Hyvin toimittu!!
Muakin kiinnostaa tietää, että mikä idea tällaisessa testaamisessa on? Mitä siinä halutaan testata? Sitäkö että kuinka paljon toista voi rangaistuksetta alistaa ja kiusata? Rakastaako testaaja oikeasti kumppaniaan, jos häntä noin rumasti kohtelee? En vaan tajua logiikkaa tällaisen testailun takana. Jollei oikeasti halua erota, niin miksi pitää provosoida toista jättämään?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 13:33"]
Sanoin että exä pyysi kanssaan oopperaan, mies oli sopinut hirvimetsästä. Jos ei lähde metsälle vaan tulee mun luo, niin en lähde oopperaan. Muussa tapauksessa meen exän kanssa ja jään sille yöksi. Mies sanoi että mene vaan. Olin sille tosi vihainen kun teki noin. Eilen jäin puhelimessa kiinni kun en tiennyt mitä siellä oopperassa meni. Mies sanoi että olen manipuloiva ja juonitteleva noita ja jätti mut :( Siinä se noin niinkuin pääpiirteissään. Nyt vituttaa, hyvä mies oli.
[/quote]
Porvoota pukkaa. Jos totta, niin vilpitön onnittelu miehelle. Kiristäjien vaatimuksiin ei pidä koskaan suostua, hyvä että luonteesi paljastui jo tässä vaiheessa.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 13:37"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 13:33"]
[/quote]
Kuka nyt kusetti ja ketä?! :D Hirvenmetsästys alkaa vasta 10pvä...
[/quote]
Ketähän on kusetettu? Hirvenmetsästys alkoi lauantaina 26.9.
http://yle.fi/uutiset/hirvenmetsastys_alkoi_saalistietoja_ryhdytaan_keraamaan_kannykalla/8334679
Innokkaalle metsästäjälle hirvijahdin aloitus on sellainen juttu että siitä ei jäädä tyttöystävän temppuilun vuoksi pois. Lähiomaisen hautajaiset tai vastaava vakavuustaso vasta ajaa hirvijahdin aloituksen ohi.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 13:43"]
Noh, mitäs testasit. Miksi pitää pelata jotain hmissuhdepelejä? Varsinkin kun on jo se oma kumppani.
Nykyisellä oli tapana TESTAILLA mua alussa. Nyt jo uskoo, ettei se helvetti kannata. Se on epärehellistä ja kieroa, ja turha syyttää 'testattua' siitä, miten suhtautuu johonkin, jonka olettaa TOTTAKAI olevan totta eikä 'testiä'. Mur!
[/quote]
Naiset ovat sikoja ja ihmissuhteet ovat heille pelkkää peliä.
Ohhoh. Enpä ole vielä kertaakaan älynnyt kieltää miestä menemästä metsälle, yhdessä lähes parikymmentä vuotta. Perhana, mut miksi pitäisi?
Ei ole itsekkyydellä taas mitään rajaa...
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 13:33"]Sanoin että exä pyysi kanssaan oopperaan, mies oli sopinut hirvimetsästä. Jos ei lähde metsälle vaan tulee mun luo, niin en lähde oopperaan. Muussa tapauksessa meen exän kanssa ja jään sille yöksi. Mies sanoi että mene vaan. Olin sille tosi vihainen kun teki noin. Eilen jäin puhelimessa kiinni kun en tiennyt mitä siellä oopperassa meni. Mies sanoi että olen manipuloiva ja juonitteleva noita ja jätti mut :(
Siinä se noin niinkuin pääpiirteissään. Nyt vituttaa, hyvä mies oli.
[/quote]
Mies oli oikeassa. Sinähän olet manipuloiva ja juonitteleva. Ei semmoisen ihmisen kanssa kannata olla yhdessä. Viisas mies.
Toivottavasti itsekin opit tästä jotakin.
Aahhahaha.. Maailmassa on sittenkin vielä jotain oikeudenmukaisuutta!
Tuommoiset "testit" eivät kuulu tasapainoiseen, terveeseen parisuhteeseen. Sitä paitsi ei tuo ollut edes testaamista vaan valehtelua. Parisuhde voi perustua vain luottamukseen. Itse en todellakaan jatkaisi parisuhdetta ihmisen kanssa, joka valehtelee ja vieläpä ilman mitään järjellistä syytä. Mies oli fiksu: kun huomaa ensimmäiset merkit persoonallisuushäiriöstä, kannattaa juosta niin kovaa kuin pääsee.
Ei helvetti, ei tämä voi olla totta, oliko tää mies nyt menossa Porvoon hirvimetsälle kenties? Jos on totta, niin ap on todella sekava tapaus ja miehelle onnittelut että pääsi sekopäästä eroon.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:26"]
No huh huh! Aika kylmää kyytiä tulee av-mammoilta! En tiedä millaisissa maailmoissa te elätte, mutta todellisessa elämässä se nyt vaan on niin että naiset testaa miehiään koko ajan nähdäkseen mikä on suhteen tila ja mikä on naisen paikka sen miehen elämässä. Mä testaan mun miehiä koko ajan myös saadakseni selville millaisia ihmisiä ne on ja miten paljon ne mua arvostaa. Myös mun tyttikset testaa niiden miehiä koko ajan: ostattaa tavaroita joihin niillä ei olisi varaa, haluaa matkoille paikkoihin joita niiden miehet vihaa jne. Yhdessä sitten vertaillaan ja jutellaan miten testit menee. Siis ihan tavallista! Mä olin helvetin tyhmä kun en heti eilen sanonut miehelle etten sitten mennytkään oopperaan kun tuli niin paha mieli hänen käytöksestään. No tehty mikä tehty. Yritän kyllä vielä saada sen mielen muuttumaan, oli niin kiva mies :)
[/quote]Tyttikset? Ihan tavallista? Kipeitä koko porukka. Ikää oli..?
Tää olis niin kiva seurata, miten ap:n käy... Millä juonella yrittää miestä takaisin, vai löytyykö jo piankin uusi.
Noh, mitäs testasit. Miksi pitää pelata jotain hmissuhdepelejä? Varsinkin kun on jo se oma kumppani.
Nykyisellä oli tapana TESTAILLA mua alussa. Nyt jo uskoo, ettei se helvetti kannata. Se on epärehellistä ja kieroa, ja turha syyttää 'testattua' siitä, miten suhtautuu johonkin, jonka olettaa TOTTAKAI olevan totta eikä 'testiä'. Mur!