Kamala tilanne kun päädyin parhaan ystäväni aviomiehen kanssa sänkyyn
Tavattiin sattumalta ravintolassa ja oltiin molemmat tosi humalassa. Tunnen syyllisyyttä tapahtuneesta mutten voi kertoa asiasta ystävälleni. Muita joille on tapahtunut samoin? Helpottaakohan tämä syyllisyys ajan myötä?
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Taidat olla sama joka kyseli täällä neuvoa siihen että on rakastunut ystävän mieheen, huoh ja hohhoijaa.
En ole sama ihminen. Tämä on ensimmäinen kerta kun avaudun tapahtuneesta kenellekkään.
Vierailija kirjoitti:
Joo älä kerro mitään, kyllä se ajan kanssa unohtuu. Näin kävi minullekin, ja se oli vain hetken hairahdus.
Paitsi, ettei unohdu.
Joka kerran kun ap ajattelee/ katsoo parasta ystäväänä tai puhuu hänen kanssaan mielessä on, että tämä on valhetta. Koska sitä ystävyyttä ei enää ole olemassa, vaikkei tuo ystävä sitä tietäisikään. Jos saisi tietää, juoksisi lujaa.
Ystävyyteen kuuluu rehellisyys, ei petos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sinun kaltaisten takia ihmisten sydän särkyyn ja heille jää koko loppuelämäksi vaikeus luottaa yhtään kehenkään.
Olet kuvottavan itsekäs. Kehtaat vielä tännekin tulla itsellesi ruikuttamaan apua. Et saa sitä, vain ystäväsi ansaitsee avun ja kaiken myötätunnon. Toivottavasti jäät yksin.Kävin kerran treffeillä miehen kanssa,.joka oli "lohduttanut" parhaan kaverinsa naista. Siis pannut. Tuo parisuhde päättyi ja tämä mies suljettiin täysin koko ison kaveriporukan ulkopuolelle. Vielä vuosia myöhemmin oli yksin ja rikki. Toivottavasti sinulle käy samoin. Sitä saa, mitä tilaa.
Tällaiset kommentit kertovat enemmän kirjoittajasta ap:sta. Mistä moinen raivo, pelkäätkö oman miehesi lähtevän kaverisi matkaan?
Olen sinkku, joten väärin meni. Ei kannata kuvitella osaavansa tulkita ihmisiä yhden kirjoituksen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti kadut mitä teit niin järjestät itsesi, miehesi, "ystäväsi" ja hänen miehensä yhteen jossa kerrotte mitä tapahtui ja anotte anteeksiantoa. Joko saatte anteesi tai sitten ette.
Pelkään että menettäisin parhaan ystäväni
Tämän takia minä en kertonut ja tästä on nyt aikaa 30 vuotta ja ystäviä ollaan edelleen. Hänellä on kyllä jo kolmas mies menossa. Onneksi sen ensimmäisen takia ei mennyt ystävyys.
No täytyy toivoa, että hän on kusettanut sua myös jotenkin. Olet alhainen paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo älä kerro mitään, kyllä se ajan kanssa unohtuu. Näin kävi minullekin, ja se oli vain hetken hairahdus.
Paitsi, ettei unohdu.
Joka kerran kun ap ajattelee/ katsoo parasta ystäväänä tai puhuu hänen kanssaan mielessä on, että tämä on valhetta. Koska sitä ystävyyttä ei enää ole olemassa, vaikkei tuo ystävä sitä tietäisikään. Jos saisi tietää, juoksisi lujaa.
Ystävyyteen kuuluu rehellisyys, ei petos.
No kyllä unohtuu. En minä ainakaan mieti koko asiaa enää. Olen ollut ystävän tukena monessa asiassa tässä elämän varrella enkä mieti koko hairahdusta. Nyt tuli mieleen, kun luin tämän aloituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti kadut mitä teit niin järjestät itsesi, miehesi, "ystäväsi" ja hänen miehensä yhteen jossa kerrotte mitä tapahtui ja anotte anteeksiantoa. Joko saatte anteesi tai sitten ette.
Tämän takia minä en kertonut ja tästä on nyt aikaa 30 vuotta ja ystäviä ollaan edelleen. Hänellä on kyllä jo kolmas mies menossa. Onneksi sen ensimmäisen takia ei mennyt ystävyys.
Tämä on tosi lohdullista. Kuinka kauan sinulla meni että olit päässyt yli syyllisyydestä? Itsellä tapahtuneesta vasta muutama kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täytyy toivoa, että hän on kusettanut sua myös jotenkin. Olet alhainen paska.
No sitten on kusettanut ja eihän siinä sen kummempaa. Ei haittaa yhtään, kun en tiedä asiasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tosi lohdullista. Kuinka kauan sinulla meni että olit päässyt yli syyllisyydestä? Itsellä tapahtuneesta vasta muutama kuukausi.
Suoraan sanottuna en oikein muista, kun on niin kauan aikaa. Ehkä joku muutama kuukausi siinä meni, mutta en ainakaan vuositolkulla sitä miettinyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä kuuntelet pettäjää? Haluatko nyt tässä tilanteessa olla mahdollisimman reilu kaveriasi kohtaan vai jatkaa itsekästä käyttäytymistäsi? Ihan oikeasti. Sinun ystäväsi ansasee tietää siitä, että hänen miehensä ei ole uskollinen. Hänellä on oikeus päättää itse, millaisen miehen kanssa on. Jos tämä mies on valmis pettämään ystävääsi hänen parhaan kaverin kanssa, niin missä kaikessa muussa tämä mies on epärehellinen ystävällesi? Sinä mokasit tosi pahasti, ja hintana siinä voi olla tämä ystävyys. Mutta yritä nyt hetki miettiä kaveriasi äläkä itseäsi.
Ei se ole syyllisyyttä, vaan nautinto vallasta. (Tai fantasia siitä, trollaus). Pääsetkö käyttämään tätä valtaa ystävääsi - milloin? Sinulla on ase, tieto, jota voit käyttää ystävääsi heti, kun katsot tilanteen otolliseksi. "Olemalla rehellinen!" Järjestitte miehen kanssa hotelliyön, ja ihana loppusilaus olisi rehellisyys.
Ei sinua sun ystäväsi kiinnosta tippaakaan. Ei ystäväsi eikä hänen tunteet.
Sua kiinnostaa oma nautinto ja se, että pääset helpolla.
Muuten et olisi edes hommaan alkanut.
Olet itsekäs ihminen jota ei muiden kohtalot hetkauta. Parempi, että myönnät vaan ihan suoraan.
Miksi et kerro ystävällesi? Ihan vaan siksi että SINÄ et menettäisi ystävääsi. Että voit yhä imeä hänestä energiat, käyttää hyväksi, ehkä lipsahtaa pari kertaa uudestaan sänkyyn hänen puolisonsa kanssa. Onko hänellä poikaa, ehkä voisit lipsahtaa pojankin kanssa kun tulee täysi-ikäiseksi.
Sellainen sinä olet.
Sadismi on sinänsä mielenkiintoinen ilmiö. Ehkä mielenkiintoisin, psykiatriassa.
Tästäkin olisi vähän satsaamalla saanut paljon paremman provon. Aika väsynyttä ap.
Eihän kaikkien maailma totuuksien ääneen lausuminen tee eheäksi. Ei ollut viisas teko, mutta nyt on katumusharjoitusten aika ja sitten pitää jatkaa elämässä eteenpäin.
En toimisi, kuten toimit, mutta sinun sijassasi en lähtisi kertomalla ”tuulettelemaan” muiden parisuhdetta. En myöskään itse pystyisi enää esittämään ystävää petetylle, joten ottaisin etäisyyttä suosiolla.
Vierailija kirjoitti:
Lisätään vielä, että mies on kyllä hurmaava ja olen ollut häneen salaa ihastunut jo pidempään mutta olen aina ollut lojaali ystäviäni kohtaan paitsi nyt tämä lipsahdus
Los Hupsis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole sinun paras ystävä. Onpa sinulla kiero ajatusmaailma.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kaunis ystävä, jolla on komea mies, ja sinä ruma vanhapiika, joka lerputtaa lettuansa ja haaveile ystävänsä miehestä? Siltä tää sun provosi ainakin kuulostaa 🙄
Provo vain siinä mielessä että myöntäisi sen edes anonyyminä keskustelupalstalla, mutta onhan sekin mahdollista. Kaikki on mahdollista, miksi muuten itsekään hyökkäisit noin. Miehet ja naiset pettää.
Vierailija kirjoitti:
SAATANA!
ja onnea ! Valitsemalle urallesi!
Sinulla Ei ole ystävää!
Ei ainakaan häntä
Ja Hänellä Aviomiestä,
aviorikkojat taas liikkeellä.
Hyvää loppu elämää sulle, uudessa Ammatissasi!
Onneksi mulla ei ole miestä,
Kaipa olisit multakin Vienyt mun
miehen!
Kuudes käsky!
Tätä on rikottu.
Vienyt sun miehen?? Ketään aikuista ei kukaan vie yhtään mihinkään, ilman omaa tahtoa!!
Vaikka aloitus olisi trollaus, on ihmisiä jotka saavat suurimman nautintonsa varattujen viettelemisestä. Eivät he halua näitä kumppaneita pitää. Osa ei ymmärrä, mitä syvällinen parisuhde (rakkaus) merkitsee ja että seksuaalisuus on osa sitä, siten toisten kanssa oleminen loukkaavaa.
...Ellei ole sovittu, että parisuhteeseen saa kuulua satunnainen/säännöllinen seksisuhde jonkun muun kanssa. Sepä olisikin mielenkiintoista, että joku pelkäisi jäävänsä kiinni teosta, joka ei edes ollut kielletty!
Osa pitää jännityksestä, kun kokee saavansa jotain toiselle kuuluvaa, ilman vaaraa että se hyväksikäytettävä kohde alkaisi toivoa kiinteämpää suhdetta. Kun on kerran varattu. Toinen on pelkkä väline; oma kehokin ehkä on, saada elämään edes hetkeksi jotain uutta. Onttoahan se on. Parhaan ystävän mies, vähän niin kuin olisi veljensä kanssa. Auttaako se unohtamaan muut murheet elämässä, kun aktiivisesti hankkii ajankohtaisempia?