Kamala tilanne kun päädyin parhaan ystäväni aviomiehen kanssa sänkyyn
Tavattiin sattumalta ravintolassa ja oltiin molemmat tosi humalassa. Tunnen syyllisyyttä tapahtuneesta mutten voi kertoa asiasta ystävälleni. Muita joille on tapahtunut samoin? Helpottaakohan tämä syyllisyys ajan myötä?
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Hahhaa ap, hauskat on fantasiat sulla. Mieheni inhoaa sinua, eikä halua olla kanssasi tekemisissä 😀 aina voit yrittää, mutta sulla on seinä vastassa😅
Ikävä kyllä aika moni mies tekisi tuon. Nekin, joiden vaimot luulee ettei se minun rakas Pekka-Paavali ikinä pettäisi. Totuus: Kyllä pettää, jos saa mahdollisuuden.
Kohautat olkapäitäsi ja jatkat elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti kadut mitä teit niin järjestät itsesi, miehesi, "ystäväsi" ja hänen miehensä yhteen jossa kerrotte mitä tapahtui ja anotte anteeksiantoa. Joko saatte anteesi tai sitten ette.
Tekstari riittää.
Ei kukaan halua joutua tuohon tilanteeseen, jossa puoliso ja ystävä selittelevät ps*kaansa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet rehellinen, niin kerrot tästä sun kaverille sekä omalle miehellesi.
Se helpottaa omatuntoasi.
En haluaisi rikkoa myöskään heidän avioliitoaan.. Heillä on lapsi/lapsia..En halua kertoa tarkemmin jotten tule tunnistetuksi
Onko sulla kaunis ystävä, jolla on komea mies, ja sinä ruma vanhapiika, joka lerputtaa lettuansa ja haaveile ystävänsä miehestä? Siltä tää sun provosi ainakin kuulostaa 🙄
Vierailija kirjoitti:
Kävittekö hotelliaamiaisella
En
Ap, tiedät itsekin ettei selittelyt auta. Vaikka on kuinka kännissä, on se tietoinen päätös mennä ja kävellä ravintolasta hotellihuoneeseen. Ei se sattumalta tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti kadut mitä teit niin järjestät itsesi, miehesi, "ystäväsi" ja hänen miehensä yhteen jossa kerrotte mitä tapahtui ja anotte anteeksiantoa. Joko saatte anteesi tai sitten ette.
Pelkään että menettäisin parhaan ystäväni
Anteeksi, parhaan minkä?
Olette ystäviä vain petetyn mielikuvissa, jos sielläkään. Onhan mahdollista, että hän vähintään jollain tasolla on aina tiennyt, että olet epäluotettava.
Valheelle rakennettu on valhetta, vaikkeivat kaikki asianosaiset olisikaan selvillä asiasta.
Siinä meni ystävyys ja miten voi ihastua mieheen, joka haluaa olla kumppaninsa ystävän kanssa ja miten voi arvostaa ihmistä, joka menee sänkyyn ystävänsä kumppanin kanssa?
Olette luodut toisillenne. <3
Vierailija kirjoitti:
Siinä meni ystävyys ja miten voi ihastua mieheen, joka haluaa olla kumppaninsa ystävän kanssa ja miten voi arvostaa ihmistä, joka menee sänkyyn ystävänsä kumppanin kanssa?
Olette luodut toisillenne. <3
Tuo on jo tekopyhää. Väitätkö todella ettet ole koskaan tuntenut vetovoimaa ystäviesi miehiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi rikkoa myöskään heidän avioliitoaan.. Heillä on lapsi/lapsia..En halua kertoa tarkemmin jotten tule tunnistetuksi
Miten suloista ja tavoittelemisen arvoista onkaan ystävyytesi laatu ja määrä!
Sinusta tulee ihana joka-toinen-viikonloppu-äiti parhaan ystäväsi lapselle/lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä, minä, minä. Huomaatko kuinka itsekäs paska olet?
Miksi tässä sinua pitäisi ajatella? Sinähän se väärin olet tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen, mielestäsi ystäväsi ansaitsee pettävän miehen.
Oliko sulla tässä mitään menetettävää, paitsi ystävyys? Oletko itse parisuhteessa vai vapaa?
Ap,kyllä olet iso pelle.
Keksi nyt vähän parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä, minä, minä. Huomaatko kuinka itsekäs paska olet?
Miksi tässä sinua pitäisi ajatella? Sinähän se väärin olet tehnyt.
En koe olevani noin paha ihminen. Emme ole tapailleet tämän jälkeen
Jos mies onboikeasti tosi hurmaava ja omaa jotain selittämätöntä vetovoimaa eikä kyseessä tosiaan ollut mikään vain kännipano, mies saattaa olla narsisti ja molemmat naiset manipuloitu. Käsikirjaan kuuluu pettäminen ja vaimon parhaan ystävän kanssa pettämisestä saa paremmat kiksit kuin randomista panosta.
Ihmisellä on sellaisia asioita kuin moraalinen selkäranka, impulssikontrolli ja tahdonvoima. Aikuinen ihminen pystyy kyllä pitämään itsensä kurissa. Provohan tämä on, mutta kukaan ei ole koskaan edes ollutkaan kenenkään ystävä, jos menee ystävän aviomiehen kanssa sänkyyn. Eli turha kirjoitella ystävästä kun sellaista ei ole koskaan ollutkaan.