Kamala tilanne kun päädyin parhaan ystäväni aviomiehen kanssa sänkyyn
Tavattiin sattumalta ravintolassa ja oltiin molemmat tosi humalassa. Tunnen syyllisyyttä tapahtuneesta mutten voi kertoa asiasta ystävälleni. Muita joille on tapahtunut samoin? Helpottaakohan tämä syyllisyys ajan myötä?
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Oliko siellä ravintolassa sänky?
Ei. Hotellissa oltiin
Vierailija kirjoitti:
Ei helpota
Toivottavasti ei. AP, olet alinta pohjasakkaa. Toivottavasti omatunto kolkuttaa loppuikäsi.
Huono -0,5/5.
Sänkyyn ei päädytä vaan mennään. Kyllä, vuosien mittaan et edes muista kirjoittaneesi provoja tänne. Onneksi tämä on anonyymipalsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Hotellissa oltiin
Ai no sitten on ihan ymmärrettävää, että noin kävi. Hyvin tehty.
Lisätään vielä, että mies on kyllä hurmaava ja olen ollut häneen salaa ihastunut jo pidempään mutta olen aina ollut lojaali ystäviäni kohtaan paitsi nyt tämä lipsahdus
Joopa joo. Taidat olla sama joka kyseli täällä neuvoa siihen että on rakastunut ystävän mieheen, huoh ja hohhoijaa.
"päädyin"
Niinpä niin, toivottavasti tuli kuppa.
Kuka tarvitsee vihollisia, kun on tuollaisia "ystäviä" kuin ap. Oksennus.
A) et ole mikään - saati paras - ystävä
B) vain petetty ystäväsi luulee teitä ystäviksi
C) olet katala luihukki, joka ansaitsee räkäisyn naamaan ja tulet sen saamaan
Alkoholi ei ole koskaan hyväksi. Paitsi desinfiointiin
Jos oikeasti kadut mitä teit niin järjestät itsesi, miehesi, "ystäväsi" ja hänen miehensä yhteen jossa kerrotte mitä tapahtui ja anotte anteeksiantoa. Joko saatte anteesi tai sitten ette.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti kadut mitä teit niin järjestät itsesi, miehesi, "ystäväsi" ja hänen miehensä yhteen jossa kerrotte mitä tapahtui ja anotte anteeksiantoa. Joko saatte anteesi tai sitten ette.
Pelkään että menettäisin parhaan ystäväni
SAATANA!
ja onnea ! Valitsemalle urallesi!
Sinulla Ei ole ystävää!
Ei ainakaan häntä
Ja Hänellä Aviomiestä,
aviorikkojat taas liikkeellä.
Hyvää loppu elämää sulle, uudessa Ammatissasi!
Onneksi mulla ei ole miestä,
Kaipa olisit multakin Vienyt mun
miehen!
Kuudes käsky!
Tätä on rikottu.
Haloo tää oli ikävystyneen rouvan provo johon toiset ikävystyneet eouvat vastasivat. Ei kukaan kysy tuollaista vauvapalstalta. AP on enintään haaveillut ystävänsä miehestä. Älkää haaskatko tähän suuttumustanne, herkkäuskoiset.
Paha virhe. Kaikki tekevät toki virheitä, mutta tuo on iso. Ystävyytenne on suurella todennäköisyydellä ohi.
Vierailija kirjoitti:
Haloo tää oli ikävystyneen rouvan provo johon toiset ikävystyneet eouvat vastasivat. Ei kukaan kysy tuollaista vauvapalstalta. AP on enintään haaveillut ystävänsä miehestä. Älkää haaskatko tähän suuttumustanne, herkkäuskoiset.
Voi kumpa ei olisikaan totta. Soimaan kyllä itseäni tapahtuneesta.
Hahhaa ap, hauskat on fantasiat sulla. Mieheni inhoaa sinua, eikä halua olla kanssasi tekemisissä 😀 aina voit yrittää, mutta sulla on seinä vastassa😅
Jos olet rehellinen, niin kerrot tästä sun kaverille sekä omalle miehellesi.
Se helpottaa omatuntoasi.